#1
Wilders speelt in op de gevoelens van de massa. Gevoelens wat teweeg gebracht wordt door de media (veel macht hebben die lui) en door hun eigen negatieve ervaringen met alles wat anders is dan door wie ze zijn opgevoed. En vaak zijn het ook nog nutteloze conclusies uit iets wat ze van een afstand zien gebeuren en niet snappen hoe zoiets tot stand komt. Bij het zien voelt het niet goed, dus wordt er negativiteit verwacht en hun eindoordeel wordt hier ook eerder naar toe gevormd.
Het probleem ligt hem bij PROBLEEMJEUGD, PROBLEEM GEZINNEN, WERKELOZEN, en de extremisten die hun boek volgen.
De gevaren van het salafisme moet worden aangepakt. Ik pleit er ook voor om goed de nadelen te bekijken van onze integratiebeleid en te kijken wat voor invloed dit heeft op onze generatie. Naar mijn idee gebeurt dit niet zo goed. Dan heb je nog onze multiculturalisme ideologie wat in mijn ogen niet echt een succes is.
In de straten VOEL ik negativiteit. Misschien iets wat ik wil zien of niet, maar ik ervaar dat wel zo. Naar mijn idee zijn we nog veel te veel in vernieuwing. De autochtonen worden geconfronteerd met de voor- en nadelen van andere culturen, van de allochtonen. Ik gok dat er waarschijnlijk zelfs chaos ontstaat in onze generatie of voor de generatie na ons, dat ons uiteindelijk dichter elkaar gaat brengen of juist van elkaar af. Vind ik het multiculturalisme verstandig en een succes? Nee, niet voor onze generatie. Veel teveel beweging en ongemakkelijkheden.
En de moslimse cultuur die in de 16de eeuw bleven vastzitten, terwijl veel volkeren om hun heen profiteerde van de verlichting. Allemaal de schuld van extremisten in de moslim cultuur. Terwijl het in hun tijd een goed ontwikkeld volk was.
Persoonlijk vind ik het best gevaarlijk om zo'n conservatieve natie in de progressieve, Hollandse volk neer te zetten en laten gedijen. De meeste islamitische mensen spugen op homoseksuelen, straffen 9-jarige jongens als ze een appel hebben gestolen door over hun hand te rijden of hun vingers af te snijden, vrouwen hebben in hun ogen alleen een bestaansrecht als ze op hun 15de trouwen en later een kind baren...Het is zo'n primitief volk. Ik vind het echt onverstandig, echt waar. Alles waar wij NEDERLAND voor staan, vinden veel van die moslim mensen maar niks.
Overigens stel ik mijn vraagtekens bij wie er nou precies voor heeft gezorgd dat de moslims in Nederland terecht zijn gekomen. Hoe komen ze hier? Waarom zijn ze hier? Vluchtelingen helpen, daar sta ik achter, maar zo'n primitief volk tussen ons volk mengen en denken dat dit zonder problemen gaat, vind ik echt bekrompen.
Het probleem ligt hem bij PROBLEEMJEUGD, PROBLEEM GEZINNEN, WERKELOZEN, en de extremisten die hun boek volgen.
De gevaren van het salafisme moet worden aangepakt. Ik pleit er ook voor om goed de nadelen te bekijken van onze integratiebeleid en te kijken wat voor invloed dit heeft op onze generatie. Naar mijn idee gebeurt dit niet zo goed. Dan heb je nog onze multiculturalisme ideologie wat in mijn ogen niet echt een succes is.
In de straten VOEL ik negativiteit. Misschien iets wat ik wil zien of niet, maar ik ervaar dat wel zo. Naar mijn idee zijn we nog veel te veel in vernieuwing. De autochtonen worden geconfronteerd met de voor- en nadelen van andere culturen, van de allochtonen. Ik gok dat er waarschijnlijk zelfs chaos ontstaat in onze generatie of voor de generatie na ons, dat ons uiteindelijk dichter elkaar gaat brengen of juist van elkaar af. Vind ik het multiculturalisme verstandig en een succes? Nee, niet voor onze generatie. Veel teveel beweging en ongemakkelijkheden.
En de moslimse cultuur die in de 16de eeuw bleven vastzitten, terwijl veel volkeren om hun heen profiteerde van de verlichting. Allemaal de schuld van extremisten in de moslim cultuur. Terwijl het in hun tijd een goed ontwikkeld volk was.
Persoonlijk vind ik het best gevaarlijk om zo'n conservatieve natie in de progressieve, Hollandse volk neer te zetten en laten gedijen. De meeste islamitische mensen spugen op homoseksuelen, straffen 9-jarige jongens als ze een appel hebben gestolen door over hun hand te rijden of hun vingers af te snijden, vrouwen hebben in hun ogen alleen een bestaansrecht als ze op hun 15de trouwen en later een kind baren...Het is zo'n primitief volk. Ik vind het echt onverstandig, echt waar. Alles waar wij NEDERLAND voor staan, vinden veel van die moslim mensen maar niks.
Overigens stel ik mijn vraagtekens bij wie er nou precies voor heeft gezorgd dat de moslims in Nederland terecht zijn gekomen. Hoe komen ze hier? Waarom zijn ze hier? Vluchtelingen helpen, daar sta ik achter, maar zo'n primitief volk tussen ons volk mengen en denken dat dit zonder problemen gaat, vind ik echt bekrompen.
en misschien moet de opium van het volk maar eens afgeschaft worden :P


