Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn brief aan Geert Wilders

Mijn brief aan Geert Wilders

58 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wilders speelt in op de gevoelens van de massa. Gevoelens wat teweeg gebracht wordt door de media (veel macht hebben die lui) en door hun eigen negatieve ervaringen met alles wat anders is dan door wie ze zijn opgevoed. En vaak zijn het ook nog nutteloze conclusies uit iets wat ze van een afstand zien gebeuren en niet snappen hoe zoiets tot stand komt. Bij het zien voelt het niet goed, dus wordt er negativiteit verwacht en hun eindoordeel wordt hier ook eerder naar toe gevormd.
Het probleem ligt hem bij PROBLEEMJEUGD, PROBLEEM GEZINNEN, WERKELOZEN, en de extremisten die hun boek volgen.
De gevaren van het salafisme moet worden aangepakt. Ik pleit er ook voor om goed de nadelen te bekijken van onze integratiebeleid en te kijken wat voor invloed dit heeft op onze generatie. Naar mijn idee gebeurt dit niet zo goed. Dan heb je nog onze multiculturalisme ideologie wat in mijn ogen niet echt een succes is.
In de straten VOEL ik negativiteit. Misschien iets wat ik wil zien of niet, maar ik ervaar dat wel zo. Naar mijn idee zijn we nog veel te veel in vernieuwing. De autochtonen worden geconfronteerd met de voor- en nadelen van andere culturen, van de allochtonen. Ik gok dat er waarschijnlijk zelfs chaos ontstaat in onze generatie of voor de generatie na ons, dat ons uiteindelijk dichter elkaar gaat brengen of juist van elkaar af. Vind ik het multiculturalisme verstandig en een succes? Nee, niet voor onze generatie. Veel teveel beweging en ongemakkelijkheden.
En de moslimse cultuur die in de 16de eeuw bleven vastzitten, terwijl veel volkeren om hun heen profiteerde van de verlichting. Allemaal de schuld van extremisten in de moslim cultuur. Terwijl het in hun tijd een goed ontwikkeld volk was.
Persoonlijk vind ik het best gevaarlijk om zo'n conservatieve natie in de progressieve, Hollandse volk neer te zetten en laten gedijen. De meeste islamitische mensen spugen op homoseksuelen, straffen 9-jarige jongens als ze een appel hebben gestolen door over hun hand te rijden of hun vingers af te snijden, vrouwen hebben in hun ogen alleen een bestaansrecht als ze op hun 15de trouwen en later een kind baren...Het is zo'n primitief volk. Ik vind het echt onverstandig, echt waar. Alles waar wij NEDERLAND voor staan, vinden veel van die moslim mensen maar niks.
Overigens stel ik mijn vraagtekens bij wie er nou precies voor heeft gezorgd dat de moslims in Nederland terecht zijn gekomen. Hoe komen ze hier? Waarom zijn ze hier? Vluchtelingen helpen, daar sta ik achter, maar zo'n primitief volk tussen ons volk mengen en denken dat dit zonder problemen gaat, vind ik echt bekrompen.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wil niet mierenneuken maar er zitten hier en daar wel wat spelfouten in en als het gaat om een brief naar Geert Wilders nota benen dan vind ik dat toch wel een belangrijk punt.
Dat draagt namelijk ook mee aan hoe serieus het wordt genomen.
En voor de rest leuk idee, ik zou het zelf ook willen doen maar ik denk dat we er weinig mee opschieten.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#3
shokora zei:
Grappig, maar waarom in godsnaam Geert Wilders T_T

Hij gaat dit sowieso niet doen aangezien een aantal kernpunten juist zwaar anti-drugs zijn en hij ook niet overtuigd kan worden doormiddel van redenering en logica (die goser is zelf fucking onlogisch en fucking reactionair). Vraag me sowieso af waarom mensen hier iemand als Wilders als wenselijk beschouwen in de regering. Wanneer hij daadwerkelijk die enorme hoop zetels krijgt die hij nu in de peilingen heeft komt er sowieso een kraakverbod, nog meer gezeik omtrent islam/allochtonen/immigratiebeleid, een nog laffere houding tegenover Israel... etc etc. Daarnaast is die goser echt een proleet eersteklas en valt er gewoon niet fatsoenlijk zonder een sloot aan drogredeneringen met hem te praten.

Hij is en blijft een populistische proleet die de media en het volk leuk kan bespelen (doet ie best goed).
Klik om te vergroten...


Hier heb je ook een goed punt, ik zou zeggen als je toch bezig bent stuur het mailtje dan ook naar een paar andere partijen die ook aan de macht kunnen komen.
Want als Wilders niet aan de macht komt schieten we hier sowieso niets mee op! :(
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vaste klant zei:
Ik wil niet mierenneuken maar er zitten hier en daar wel wat spelfouten in en als het gaat om een brief naar Geert Wilders nota benen dan vind ik dat toch wel een belangrijk punt.
Dat draagt namelijk ook mee aan hoe serieus het wordt genomen.
En voor de rest leuk idee, ik zou het zelf ook willen doen maar ik denk dat we er weinig mee opschieten.
Klik om te vergroten...

Waar zie jij, nota bene, spelfouten zitten dan?
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zo hier en daar een word ipv wordt en andersom. (als je het echt wilt zoek ik ze wel weer op)
En ook ergens in het begin gedoogbeid ipv gedoogbeleid.
Hier zijn ze:

[mierenneuken-on]

-Ik sta grotendeels achter de visie van de partij, maar ik zit toch een beetje in mijn maag over een punt. Namelijk de afschaffing van het gedoogbeid gedoogbeleid.

-Dat dertienjarigen dertienjarige zich in coma zuipen, is iets wat in principe nooit had hoeven gebeuren, als men goed was voorgelicht.

-Wat vind vindt u zorgelijker?

Geen spelling fout, maar wie zegt dat mensen van 21+ niet dronken achter het stuur kruipen?:

- Er zal dan ook een stuk minder agressie in het uitgaansleven zijn en mensen die na een avondje stappen lam achter het stuur kruipen, heb je dan ook niet meer.

[mierenneuken-off]

Alles bij elkaar toch weer een paar foutjes, en als het om een brief gaat naar Wilders, Tja..
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vaste klant zei:
Zo hier en daar een word ipv wordt en andersom. (als je het echt wilt zoek ik ze wel weer op)
En ook ergens in het begin gedoogbeid ipv gedoogbeleid.
Hier zijn ze:

[mierenneuken-on]

-Ik sta grotendeels achter de visie van de partij, maar ik zit toch een beetje in mijn maag over een punt. Namelijk de afschaffing van het gedoogbeid gedoogbeleid.

-Dat dertienjarigen dertienjarige zich in coma zuipen, is iets wat in principe nooit had hoeven gebeuren, als men goed was voorgelicht.

-Wat vind vindt u zorgelijker?

Geen spelling fout, maar wie zegt dat mensen van 21+ niet dronken achter het stuur kruipen?:

- Er zal dan ook een stuk minder agressie in het uitgaansleven zijn en mensen die na een avondje stappen lam achter het stuur kruipen, heb je dan ook niet meer.

[mierenneuken-off]

Alles bij elkaar toch weer een paar foutjes, en als het om een brief gaat naar Wilders, Tja..
Klik om te vergroten...

Met mijn d's en t's maak ik over het algemeen, zelden een fout. Ik heb zelfs nog ooit - op een blauwe maandag - Nederlands gestudeerd, maar ik moet je gelijk geven dat ik daar idd een t'tje ben vergeten. Ach ja, ik was ook al twee dagen wakker... :wink: :P Net zoals ik dat "gedoogbeid" over het hoofd heb gezien. Geert Wilders is verder ook maar een mens, die vast ook wel eens een typefoutje over het hoofd heeft gezien. Ik maak me daar niet zo druk over hoor...

Het meervoud van de dertienjarige, is dertienjarigen. Het gaat in deze context om een zelfstandig naamwoord en die krijgen er bij de meervoudsvorm altijd een n (of in sommige gevallen een s) achter. Dat heb ik dus helemaal niet verkeerd geschreven.

Ik gaf in mijn brief ook al aan, dat ik vind dat alcohol eigenlijk alleen in speciale slijterijen verkocht zou mogen worden. Dat betekent dus ook, dat er geen alcohol meer geschonken zou worden in kroegen ed. Na een avondje stappen, zouden er dan in principe ook geen dronken mensen meer zijn, die zo achter het stuur kruipen.

Enfin, genoeg mieren geneukt!

@ shokora: Ik stem overigens Partij voor de Dieren en zou - heel misschien - alleen op Wilders stemmen, als hij dus zijn visie wat betreft het drugsbeleid (en de kraakwet) radicaal omgooit. Waarom dan een brief naar Wilders? Als we de peilingen mogen geloven, staat zijn partij er momenteel het beste voor en zouden ze dus de grootste invloed krijgen in ons land. Om die reden heb ik hem dus geschreven, want een brief naar Marianne Thieme heeft in dit geval al sowieso geen enkele zin.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ben 'm ooit tegen het lijf gelopen op straat, misschien had ik het toen gewoon aan hem moeten vragen maar ja... security he :confused:
ik denk eerlijk gezegd dat geen enkele politieke partij zo'n punt zal opnemen tenzij ze legaliserings partij nederland heten of iets in die richting, vooral niet met die wormen & maden die JP er de afgelopen jaren heeft in lopen stampen.
Wel een leuk initiatief en sowieso... power to the people :rock: en misschien moet de opium van het volk maar eens afgeschaft worden :P
A
Anti-NeoconLid
01-01-2024, 00:00
#8
tl;dr

geert wilders faalt anyways.
a
auroraownedLid
01-01-2024, 00:00
#9
brief haalt niks uit >,<

en gewoon gedoogd beleid weg.

en alles illegaal en die LSD gasten die denken alles beter te weten gewoon naar Siberie sturen.

:beer:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#10
auroraowned zei:
brief haalt niks uit >,<

en gewoon gedoogd beleid weg.

en alles illegaal en die LSD gasten die denken alles beter te weten gewoon naar Siberie sturen.

:beer:
Klik om te vergroten...
Dat gaat niet lukken, Siberia zit straks vol met concentratiekampen, al mocht Wilders aan de macht komen. :wink:

Even serieus: ik denk inderdaad dat deze brief lichtelijk zinloos is, maar proberen kan natuurlijk altijd.
Ik zelf stem op de SP en hoop heeeeeeel erg dat CDA, PVV of VVD niet de grootste partij wordt, want dan vormen deze 3 partijen een coalitie.
Gevolg: óf binnen no time een val van het kabinet zoals bij de LPF óf een regime dat alles wat er te verbieden valt verbied.
Geen gedoogbeleid, geen vuurwerk, geen gezelligheid, geen genot, geen vrijheid. :( :wave:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zeg maar zo, niet geschoten is altijd mis. Falen is dan ook zoveel leuker dan het helemaal niet proberen!

Keep em up zou ik zeggen! :rock:
U
Unstopable ManiacLid
01-01-2024, 00:00
#12
Echt geweldig dat je deze brief hebt geschreven, of het nou uitijndelijk zin heeft of niet.
Ik ben het helemaal eens met je standpunt als ik de e-mail zo bekijk, en idd zoals 'Supervlieg' al zei : Niet geschoten is altijd mis :P

keep it up
grs Jaap :smoke:
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindgamer zei:
Goed dat hij er is, maar kristalnacht wil ik liever uitstellen tot ik ergens in het buitenland zit en naar NL word opgeroepen om straatterroristen af te knallen.
Ik stem liever realistisch. En Mike64; wat jij zegt over hem, klopt voor geen meter. Alhoewel ik denk dat er een hoop Joden in Nederland komen als hij Balkende zijn plek heeft ingepikt :rolleyes:

O/T: leuk initiatief, en ik ben erg benieuwd naar de email die je er hopelijk voor terug krijgt.
Klik om te vergroten...



Ik denk dat die voor de israel lobby in onze regering zit.En hij is niet de enigste.
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#14
alsof dat ooit gaat helpen.. die gozer spoort niet.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mike64 zei:
Ik geloof persoonlijk dat ieder woord gericht tot Wilders verspilde energie is. Die haatdragende engerd mag wat mij betreft een ernstige ziekte krijgen zodat we dat opruiende geblaat van hem nooit meer hoeven te horen...

Begrijp me niet verkeerd, ik ben het best wel met een aantal dingen eens, maar die man is alleen maar uit op persoonlijke aandacht en doet er alles aan om zoveel mogelijk mensen op te jutten tegen bepaalde bevolkingsgroepen ter meerdere eer en glorie van zichzelf. Bah.

Ontopic: Het tolerante drugsbeleid zal alleen maar verder afgebouwd worden, met dank aan Europa.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, ik snap niet dat iemand überhaupt op zo'n self-centered prick zou willen stemmen. Hoe fucking hypocriet ben je als je Somalische vluchtelingen die de dood boven hun hoofd hebben hangen het land uit stuurt, maar vervolgens als ze het over je eigen vrouw gaan hebben - die een Hongaars paspoort heeft - zeggen 'dat dat privé is'. Verder een beetje off topic, maar ik hoop gewoon dat ie een langzaam en pijnlijke dood sterft :grin: die man is geen idealist, maar ziet zichzelf alleen graag op tv en komt daarom met provocerende en ONJUISTE uitspraken.
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#16
De man heeft een missie.Geloof me nou.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nope, afcourse not... :wink:

Maar ik heb toch mijn zegje even lekker kunnen doen en daar ging het mij hoofdzakelijk om!

Mocht ik onverwacht toch nog een antwoord krijgen, dan hou ik jullie uiteraard op de hoogte, maar ik ga er maar niet meer van uit.
k
kouwerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat een afgrijselijke brief
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#19
inzake drugbeleid lijken alle extreemrechtse partijen voor een zeer repressief beleid te gaan, denk dus dat als je voorstander bent van een goed uitgewerkt gedoogbeleid (of legalisatie) dat je zeker niet voor de PVV (of in België voor het VB) moet gaan stemmen

dat een ander EU-land ook een gedoogbeleid invoert (of overgaat tot legalisatie wat nog veel beter zou zijn) lijkt mij de enige redding voor het Nederlands gedoogbeleid, tenzij er natuurlijk een meerderheid zou komen van pro-legalisatie (of pro-gedoogbeleid) partijen in het Nederlandse parlement
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#20
waarom starten we niet onze eigen one-issue partij?
partij voor de drugs :openmouth: gegarandeerd een succes :grin: totdat een van ons neergeschoten word :P gelovigen hebben t niet zo op onze soort :rockband:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."