#1
ExceptionalInsight zei:Het idee is leuk, maar de moeite verspild.
Dat dacht ik er ook van
ExceptionalInsight zei:Het idee is leuk, maar de moeite verspild.
shokora zei:Hij is en blijft een populistische proleet die de media en het volk leuk kan bespelen (doet ie best goed).
3970 zei:shokora zei:Hij is en blijft een populistische proleet die de media en het volk leuk kan bespelen (doet ie best goed).
En wat maakt de andere politici dan anders/beter? Voor de verkiezingen zijn het allemaal populistische proleten. Het volk krijgt de leider die het verdient.
shokora zei:Grappig, maar waarom in godsnaam Geert Wilders T_T
Hij gaat dit sowieso niet doen aangezien een aantal kernpunten juist zwaar anti-drugs zijn en hij ook niet overtuigd kan worden doormiddel van redenering en logica (die goser is zelf fucking onlogisch en fucking reactionair). Vraag me sowieso af waarom mensen hier iemand als Wilders als wenselijk beschouwen in de regering. Wanneer hij daadwerkelijk die enorme hoop zetels krijgt die hij nu in de peilingen heeft komt er sowieso een kraakverbod, nog meer gezeik omtrent islam/allochtonen/immigratiebeleid, een nog laffere houding tegenover Israel... etc etc. Daarnaast is die goser echt een proleet eersteklas en valt er gewoon niet fatsoenlijk zonder een sloot aan drogredeneringen met hem te praten.
Hij is en blijft een populistische proleet die de media en het volk leuk kan bespelen (doet ie best goed).
Vaste klant zei:Ik wil niet mierenneuken maar er zitten hier en daar wel wat spelfouten in en als het gaat om een brief naar Geert Wilders nota benen dan vind ik dat toch wel een belangrijk punt.
Dat draagt namelijk ook mee aan hoe serieus het wordt genomen.
En voor de rest leuk idee, ik zou het zelf ook willen doen maar ik denk dat we er weinig mee opschieten.
Vaste klant zei:Zo hier en daar een word ipv wordt en andersom.(als je het echt wilt zoek ik ze wel weer op)
En ook ergens in het begin gedoogbeid ipv gedoogbeleid.
Hier zijn ze:
[mierenneuken-on]
-Ik sta grotendeels achter de visie van de partij, maar ik zit toch een beetje in mijn maag over een punt. Namelijk de afschaffing van hetgedoogbeidgedoogbeleid.
-Datdertienjarigendertienjarige zich in coma zuipen, is iets wat in principe nooit had hoeven gebeuren, als men goed was voorgelicht.
-Watvindvindt u zorgelijker?
Geen spelling fout, maar wie zegt dat mensen van 21+ niet dronken achter het stuur kruipen?:
- Er zal dan ook een stuk minder agressie in het uitgaansleven zijn en mensen die na een avondje stappen lam achter het stuur kruipen, heb je dan ook niet meer.
[mierenneuken-off]
Alles bij elkaar toch weer een paar foutjes, en als het om een brief gaat naar Wilders, Tja..
en misschien moet de opium van het volk maar eens afgeschaft worden :P"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."