Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn brief aan Geert Wilders

Mijn brief aan Geert Wilders

58 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ExceptionalInsight zei:
Het idee is leuk, maar de moeite verspild.
Klik om te vergroten...


Dat dacht ik er ook van :)
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je brief is inhoudelijk goed en stelt een goede vraag. Ik denk dat je wel antwoord zult krijgen maar niet van dhr. Wilders zelf.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik geloof persoonlijk dat ieder woord gericht tot Wilders verspilde energie is. Die haatdragende engerd mag wat mij betreft een ernstige ziekte krijgen zodat we dat opruiende geblaat van hem nooit meer hoeven te horen...

Begrijp me niet verkeerd, ik ben het best wel met een aantal dingen eens, maar die man is alleen maar uit op persoonlijke aandacht en doet er alles aan om zoveel mogelijk mensen op te jutten tegen bepaalde bevolkingsgroepen ter meerdere eer en glorie van zichzelf. Bah.

Ontopic: Het tolerante drugsbeleid zal alleen maar verder afgebouwd worden, met dank aan Europa.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je gaat toch niet echt op die gast stemmen neem ik aan?
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk :) Blijven proberen!
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geert 4 president !

Al zing ik vals, mijn stem heeft 'ie

Voor alle correcte luitjes hier en die me afluisteren; alleen omdat de rest fukking nep is, ik hoef het niet met 'em eens te zijn. Alleen al dat ik het gevoel heb dat ik me moet verantwoorden om op iemand te stemmen/met iemand eens te zijn, nga please.

Hebbe die kip

Hoppa

Doei


OT: leuke poging die brief, free them drugs!
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goed dat hij er is, maar kristalnacht wil ik liever uitstellen tot ik ergens in het buitenland zit en naar NL word opgeroepen om straatterroristen af te knallen.
Ik stem liever realistisch. En Mike64; wat jij zegt over hem, klopt voor geen meter. Alhoewel ik denk dat er een hoop Joden in Nederland komen als hij Balkende zijn plek heeft ingepikt :rolleyes:

O/T: leuk initiatief, en ik ben erg benieuwd naar de email die je er hopelijk voor terug krijgt.
F
FruitRunnerLid
01-01-2024, 00:00
#8
wilders heeft een wild kapsel en geen spreekrecht ahh matttieeeeeeeeeeeee
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Grappig, maar waarom in godsnaam Geert Wilders T_T

Hij gaat dit sowieso niet doen aangezien een aantal kernpunten juist zwaar anti-drugs zijn en hij ook niet overtuigd kan worden doormiddel van redenering en logica (die goser is zelf fucking onlogisch en fucking reactionair). Vraag me sowieso af waarom mensen hier iemand als Wilders als wenselijk beschouwen in de regering. Wanneer hij daadwerkelijk die enorme hoop zetels krijgt die hij nu in de peilingen heeft komt er sowieso een kraakverbod, nog meer gezeik omtrent islam/allochtonen/immigratiebeleid, een nog laffere houding tegenover Israel... etc etc. Daarnaast is die goser echt een proleet eersteklas en valt er gewoon niet fatsoenlijk zonder een sloot aan drogredeneringen met hem te praten.

Hij is en blijft een populistische proleet die de media en het volk leuk kan bespelen (doet ie best goed).
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#10
shokora zei:
Hij is en blijft een populistische proleet die de media en het volk leuk kan bespelen (doet ie best goed).
Klik om te vergroten...

En wat maakt de andere politici dan anders/beter? Voor de verkiezingen zijn het allemaal populistische proleten. Het volk krijgt de leider die het verdient.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Volgens mij worden bepaalde standpunten van bepaalde partijen nu ook aangepast wegens Wilders. Hoezo? Geld maakt ongelukkig.. :rolleyes:
Alleen dat bovenstaande weet ik niet zeker. Hoorde het van iemand en dat is echt een zéér slechte bron...
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
3970 zei:
shokora zei:
Hij is en blijft een populistische proleet die de media en het volk leuk kan bespelen (doet ie best goed).
Klik om te vergroten...

En wat maakt de andere politici dan anders/beter? Voor de verkiezingen zijn het allemaal populistische proleten. Het volk krijgt de leider die het verdient.
Klik om te vergroten...

Ik vind geen enkele politicus overdreven 'goed', maar bij de meeste politici gaat het ook niet om henzelf maar om de boodschap. Op dit moment twijfel ik wat ik moet stemmen, misschien stem ik SP of Groenlinks omdat dat in ieder geval nog het meest linkse is wat Nederland heeft (geen zin om nu een gigantische lap argumentatie neer te zetten :P) maar D66 valt de laatste tijd ook wel op. Hoewel D66 nog steeds kapitalistisch is, heeft het wel een 'realistische' insteek en verwerpt het de vrijheidsinperkingen van de huidige overheid.

Het probleem is niet dat Geert Wilders geen goede 'politicus' zou zijn. Het probleem is dat zijn ideëen retarded zijn. Hij is voor inperking van vrijheid, voor hardere handhaving van 'de wet', tegen de multiculturele samenleving en alles wat met de islam te maken heeft, tegen kraken, voor minder sociale zekerheid en zo kan ik nog wel even door gaan. Hij is gewoon een radicaal rechtse lul die het allemaal heel goed weet te verpakken door in te spelen op de huidige 'problemen' en zich te gedragen als een 'rebel'. Geert Wilders heeft helemaal niets intelligents te melden, maar blijkbaar is dat ook niet waar de mensen 'behoefte' aan hebben, nee ze willen iemand hebben 'die temiinstuh stoer genoeg is om iemand knettuur gek te noemen'.

Parlementaire politiek is nu sowieso waardeloos, maar Wilders is wel de slechtste keuze van het stel.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wilders speelt in op de gevoelens van de massa. Gevoelens wat teweeg gebracht wordt door de media (veel macht hebben die lui) en door hun eigen negatieve ervaringen met alles wat anders is dan door wie ze zijn opgevoed. En vaak zijn het ook nog nutteloze conclusies uit iets wat ze van een afstand zien gebeuren en niet snappen hoe zoiets tot stand komt. Bij het zien voelt het niet goed, dus wordt er negativiteit verwacht en hun eindoordeel wordt hier ook eerder naar toe gevormd.
Het probleem ligt hem bij PROBLEEMJEUGD, PROBLEEM GEZINNEN, WERKELOZEN, en de extremisten die hun boek volgen.
De gevaren van het salafisme moet worden aangepakt. Ik pleit er ook voor om goed de nadelen te bekijken van onze integratiebeleid en te kijken wat voor invloed dit heeft op onze generatie. Naar mijn idee gebeurt dit niet zo goed. Dan heb je nog onze multiculturalisme ideologie wat in mijn ogen niet echt een succes is.
In de straten VOEL ik negativiteit. Misschien iets wat ik wil zien of niet, maar ik ervaar dat wel zo. Naar mijn idee zijn we nog veel te veel in vernieuwing. De autochtonen worden geconfronteerd met de voor- en nadelen van andere culturen, van de allochtonen. Ik gok dat er waarschijnlijk zelfs chaos ontstaat in onze generatie of voor de generatie na ons, dat ons uiteindelijk dichter elkaar gaat brengen of juist van elkaar af. Vind ik het multiculturalisme verstandig en een succes? Nee, niet voor onze generatie. Veel teveel beweging en ongemakkelijkheden.
En de moslimse cultuur die in de 16de eeuw bleven vastzitten, terwijl veel volkeren om hun heen profiteerde van de verlichting. Allemaal de schuld van extremisten in de moslim cultuur. Terwijl het in hun tijd een goed ontwikkeld volk was.
Persoonlijk vind ik het best gevaarlijk om zo'n conservatieve natie in de progressieve, Hollandse volk neer te zetten en laten gedijen. De meeste islamitische mensen spugen op homoseksuelen, straffen 9-jarige jongens als ze een appel hebben gestolen door over hun hand te rijden of hun vingers af te snijden, vrouwen hebben in hun ogen alleen een bestaansrecht als ze op hun 15de trouwen en later een kind baren...Het is zo'n primitief volk. Ik vind het echt onverstandig, echt waar. Alles waar wij NEDERLAND voor staan, vinden veel van die moslim mensen maar niks.
Overigens stel ik mijn vraagtekens bij wie er nou precies voor heeft gezorgd dat de moslims in Nederland terecht zijn gekomen. Hoe komen ze hier? Waarom zijn ze hier? Vluchtelingen helpen, daar sta ik achter, maar zo'n primitief volk tussen ons volk mengen en denken dat dit zonder problemen gaat, vind ik echt bekrompen.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik wil niet mierenneuken maar er zitten hier en daar wel wat spelfouten in en als het gaat om een brief naar Geert Wilders nota benen dan vind ik dat toch wel een belangrijk punt.
Dat draagt namelijk ook mee aan hoe serieus het wordt genomen.
En voor de rest leuk idee, ik zou het zelf ook willen doen maar ik denk dat we er weinig mee opschieten.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#15
shokora zei:
Grappig, maar waarom in godsnaam Geert Wilders T_T

Hij gaat dit sowieso niet doen aangezien een aantal kernpunten juist zwaar anti-drugs zijn en hij ook niet overtuigd kan worden doormiddel van redenering en logica (die goser is zelf fucking onlogisch en fucking reactionair). Vraag me sowieso af waarom mensen hier iemand als Wilders als wenselijk beschouwen in de regering. Wanneer hij daadwerkelijk die enorme hoop zetels krijgt die hij nu in de peilingen heeft komt er sowieso een kraakverbod, nog meer gezeik omtrent islam/allochtonen/immigratiebeleid, een nog laffere houding tegenover Israel... etc etc. Daarnaast is die goser echt een proleet eersteklas en valt er gewoon niet fatsoenlijk zonder een sloot aan drogredeneringen met hem te praten.

Hij is en blijft een populistische proleet die de media en het volk leuk kan bespelen (doet ie best goed).
Klik om te vergroten...


Hier heb je ook een goed punt, ik zou zeggen als je toch bezig bent stuur het mailtje dan ook naar een paar andere partijen die ook aan de macht kunnen komen.
Want als Wilders niet aan de macht komt schieten we hier sowieso niets mee op! :(
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vaste klant zei:
Ik wil niet mierenneuken maar er zitten hier en daar wel wat spelfouten in en als het gaat om een brief naar Geert Wilders nota benen dan vind ik dat toch wel een belangrijk punt.
Dat draagt namelijk ook mee aan hoe serieus het wordt genomen.
En voor de rest leuk idee, ik zou het zelf ook willen doen maar ik denk dat we er weinig mee opschieten.
Klik om te vergroten...

Waar zie jij, nota bene, spelfouten zitten dan?
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zo hier en daar een word ipv wordt en andersom. (als je het echt wilt zoek ik ze wel weer op)
En ook ergens in het begin gedoogbeid ipv gedoogbeleid.
Hier zijn ze:

[mierenneuken-on]

-Ik sta grotendeels achter de visie van de partij, maar ik zit toch een beetje in mijn maag over een punt. Namelijk de afschaffing van het gedoogbeid gedoogbeleid.

-Dat dertienjarigen dertienjarige zich in coma zuipen, is iets wat in principe nooit had hoeven gebeuren, als men goed was voorgelicht.

-Wat vind vindt u zorgelijker?

Geen spelling fout, maar wie zegt dat mensen van 21+ niet dronken achter het stuur kruipen?:

- Er zal dan ook een stuk minder agressie in het uitgaansleven zijn en mensen die na een avondje stappen lam achter het stuur kruipen, heb je dan ook niet meer.

[mierenneuken-off]

Alles bij elkaar toch weer een paar foutjes, en als het om een brief gaat naar Wilders, Tja..
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vaste klant zei:
Zo hier en daar een word ipv wordt en andersom. (als je het echt wilt zoek ik ze wel weer op)
En ook ergens in het begin gedoogbeid ipv gedoogbeleid.
Hier zijn ze:

[mierenneuken-on]

-Ik sta grotendeels achter de visie van de partij, maar ik zit toch een beetje in mijn maag over een punt. Namelijk de afschaffing van het gedoogbeid gedoogbeleid.

-Dat dertienjarigen dertienjarige zich in coma zuipen, is iets wat in principe nooit had hoeven gebeuren, als men goed was voorgelicht.

-Wat vind vindt u zorgelijker?

Geen spelling fout, maar wie zegt dat mensen van 21+ niet dronken achter het stuur kruipen?:

- Er zal dan ook een stuk minder agressie in het uitgaansleven zijn en mensen die na een avondje stappen lam achter het stuur kruipen, heb je dan ook niet meer.

[mierenneuken-off]

Alles bij elkaar toch weer een paar foutjes, en als het om een brief gaat naar Wilders, Tja..
Klik om te vergroten...

Met mijn d's en t's maak ik over het algemeen, zelden een fout. Ik heb zelfs nog ooit - op een blauwe maandag - Nederlands gestudeerd, maar ik moet je gelijk geven dat ik daar idd een t'tje ben vergeten. Ach ja, ik was ook al twee dagen wakker... :wink: :P Net zoals ik dat "gedoogbeid" over het hoofd heb gezien. Geert Wilders is verder ook maar een mens, die vast ook wel eens een typefoutje over het hoofd heeft gezien. Ik maak me daar niet zo druk over hoor...

Het meervoud van de dertienjarige, is dertienjarigen. Het gaat in deze context om een zelfstandig naamwoord en die krijgen er bij de meervoudsvorm altijd een n (of in sommige gevallen een s) achter. Dat heb ik dus helemaal niet verkeerd geschreven.

Ik gaf in mijn brief ook al aan, dat ik vind dat alcohol eigenlijk alleen in speciale slijterijen verkocht zou mogen worden. Dat betekent dus ook, dat er geen alcohol meer geschonken zou worden in kroegen ed. Na een avondje stappen, zouden er dan in principe ook geen dronken mensen meer zijn, die zo achter het stuur kruipen.

Enfin, genoeg mieren geneukt!

@ shokora: Ik stem overigens Partij voor de Dieren en zou - heel misschien - alleen op Wilders stemmen, als hij dus zijn visie wat betreft het drugsbeleid (en de kraakwet) radicaal omgooit. Waarom dan een brief naar Wilders? Als we de peilingen mogen geloven, staat zijn partij er momenteel het beste voor en zouden ze dus de grootste invloed krijgen in ons land. Om die reden heb ik hem dus geschreven, want een brief naar Marianne Thieme heeft in dit geval al sowieso geen enkele zin.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik ben 'm ooit tegen het lijf gelopen op straat, misschien had ik het toen gewoon aan hem moeten vragen maar ja... security he :confused:
ik denk eerlijk gezegd dat geen enkele politieke partij zo'n punt zal opnemen tenzij ze legaliserings partij nederland heten of iets in die richting, vooral niet met die wormen & maden die JP er de afgelopen jaren heeft in lopen stampen.
Wel een leuk initiatief en sowieso... power to the people :rock: en misschien moet de opium van het volk maar eens afgeschaft worden :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."