#1
ik ben 'm ooit tegen het lijf gelopen op straat, misschien had ik het toen gewoon aan hem moeten vragen maar ja... security he
ik denk eerlijk gezegd dat geen enkele politieke partij zo'n punt zal opnemen tenzij ze legaliserings partij nederland heten of iets in die richting, vooral niet met die wormen & maden die JP er de afgelopen jaren heeft in lopen stampen.
Wel een leuk initiatief en sowieso... power to the people
en misschien moet de opium van het volk maar eens afgeschaft worden :P
ik denk eerlijk gezegd dat geen enkele politieke partij zo'n punt zal opnemen tenzij ze legaliserings partij nederland heten of iets in die richting, vooral niet met die wormen & maden die JP er de afgelopen jaren heeft in lopen stampen.
Wel een leuk initiatief en sowieso... power to the people
en misschien moet de opium van het volk maar eens afgeschaft worden :P


