Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn brief aan Geert Wilders

Mijn brief aan Geert Wilders

58 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben 'm ooit tegen het lijf gelopen op straat, misschien had ik het toen gewoon aan hem moeten vragen maar ja... security he :confused:
ik denk eerlijk gezegd dat geen enkele politieke partij zo'n punt zal opnemen tenzij ze legaliserings partij nederland heten of iets in die richting, vooral niet met die wormen & maden die JP er de afgelopen jaren heeft in lopen stampen.
Wel een leuk initiatief en sowieso... power to the people :rock: en misschien moet de opium van het volk maar eens afgeschaft worden :P
A
Anti-NeoconLid
01-01-2024, 00:00
#2
tl;dr

geert wilders faalt anyways.
a
auroraownedLid
01-01-2024, 00:00
#3
brief haalt niks uit >,<

en gewoon gedoogd beleid weg.

en alles illegaal en die LSD gasten die denken alles beter te weten gewoon naar Siberie sturen.

:beer:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#4
auroraowned zei:
brief haalt niks uit >,<

en gewoon gedoogd beleid weg.

en alles illegaal en die LSD gasten die denken alles beter te weten gewoon naar Siberie sturen.

:beer:
Klik om te vergroten...
Dat gaat niet lukken, Siberia zit straks vol met concentratiekampen, al mocht Wilders aan de macht komen. :wink:

Even serieus: ik denk inderdaad dat deze brief lichtelijk zinloos is, maar proberen kan natuurlijk altijd.
Ik zelf stem op de SP en hoop heeeeeeel erg dat CDA, PVV of VVD niet de grootste partij wordt, want dan vormen deze 3 partijen een coalitie.
Gevolg: óf binnen no time een val van het kabinet zoals bij de LPF óf een regime dat alles wat er te verbieden valt verbied.
Geen gedoogbeleid, geen vuurwerk, geen gezelligheid, geen genot, geen vrijheid. :( :wave:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zeg maar zo, niet geschoten is altijd mis. Falen is dan ook zoveel leuker dan het helemaal niet proberen!

Keep em up zou ik zeggen! :rock:
U
Unstopable ManiacLid
01-01-2024, 00:00
#6
Echt geweldig dat je deze brief hebt geschreven, of het nou uitijndelijk zin heeft of niet.
Ik ben het helemaal eens met je standpunt als ik de e-mail zo bekijk, en idd zoals 'Supervlieg' al zei : Niet geschoten is altijd mis :P

keep it up
grs Jaap :smoke:
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindgamer zei:
Goed dat hij er is, maar kristalnacht wil ik liever uitstellen tot ik ergens in het buitenland zit en naar NL word opgeroepen om straatterroristen af te knallen.
Ik stem liever realistisch. En Mike64; wat jij zegt over hem, klopt voor geen meter. Alhoewel ik denk dat er een hoop Joden in Nederland komen als hij Balkende zijn plek heeft ingepikt :rolleyes:

O/T: leuk initiatief, en ik ben erg benieuwd naar de email die je er hopelijk voor terug krijgt.
Klik om te vergroten...



Ik denk dat die voor de israel lobby in onze regering zit.En hij is niet de enigste.
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#8
alsof dat ooit gaat helpen.. die gozer spoort niet.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mike64 zei:
Ik geloof persoonlijk dat ieder woord gericht tot Wilders verspilde energie is. Die haatdragende engerd mag wat mij betreft een ernstige ziekte krijgen zodat we dat opruiende geblaat van hem nooit meer hoeven te horen...

Begrijp me niet verkeerd, ik ben het best wel met een aantal dingen eens, maar die man is alleen maar uit op persoonlijke aandacht en doet er alles aan om zoveel mogelijk mensen op te jutten tegen bepaalde bevolkingsgroepen ter meerdere eer en glorie van zichzelf. Bah.

Ontopic: Het tolerante drugsbeleid zal alleen maar verder afgebouwd worden, met dank aan Europa.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, ik snap niet dat iemand überhaupt op zo'n self-centered prick zou willen stemmen. Hoe fucking hypocriet ben je als je Somalische vluchtelingen die de dood boven hun hoofd hebben hangen het land uit stuurt, maar vervolgens als ze het over je eigen vrouw gaan hebben - die een Hongaars paspoort heeft - zeggen 'dat dat privé is'. Verder een beetje off topic, maar ik hoop gewoon dat ie een langzaam en pijnlijke dood sterft :grin: die man is geen idealist, maar ziet zichzelf alleen graag op tv en komt daarom met provocerende en ONJUISTE uitspraken.
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#10
De man heeft een missie.Geloof me nou.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nope, afcourse not... :wink:

Maar ik heb toch mijn zegje even lekker kunnen doen en daar ging het mij hoofdzakelijk om!

Mocht ik onverwacht toch nog een antwoord krijgen, dan hou ik jullie uiteraard op de hoogte, maar ik ga er maar niet meer van uit.
k
kouwerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat een afgrijselijke brief
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#13
inzake drugbeleid lijken alle extreemrechtse partijen voor een zeer repressief beleid te gaan, denk dus dat als je voorstander bent van een goed uitgewerkt gedoogbeleid (of legalisatie) dat je zeker niet voor de PVV (of in België voor het VB) moet gaan stemmen

dat een ander EU-land ook een gedoogbeleid invoert (of overgaat tot legalisatie wat nog veel beter zou zijn) lijkt mij de enige redding voor het Nederlands gedoogbeleid, tenzij er natuurlijk een meerderheid zou komen van pro-legalisatie (of pro-gedoogbeleid) partijen in het Nederlandse parlement
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#14
waarom starten we niet onze eigen one-issue partij?
partij voor de drugs :openmouth: gegarandeerd een succes :grin: totdat een van ons neergeschoten word :P gelovigen hebben t niet zo op onze soort :rockband:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Die bestaal al Iraqio en t is niet bepaald een succes :P
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#16
iraqio zei:
waarom starten we niet onze eigen one-issue partij?
partij voor de drugs :openmouth: gegarandeerd een succes :grin: totdat een van ons neergeschoten word :P gelovigen hebben t niet zo op onze soort :rockband:
Klik om te vergroten...
Iedereen zal op de dag des oordeels neergeschoten worden :smilingimp:
'En wanneer de 1000 jaren voleindigd zijn, zal de satan uit zijn gevangenis worden losgelaten, en hij zal uitgaan om de volkeren aan de 4 hoeken der aarde te verleiden, om hen tot de oorlog te verzamelen, en hun getal is als het zand der zee. En zij kwamen over de breedte der aarde en omsingelden de legerplaats der heiligen en de geliefde stad: en vuur daalde neer uit de hemel en verslond hen, en de duivel, die hen verleidde, werd geworpen in de poel van vuur en zwavel, waar ook het beest en de valse profeet zijn, en zij zullen dag en nacht gepijnigd worden in alle eeuwigheden.' :beer:
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#17
yeti zei:
iraqio zei:
waarom starten we niet onze eigen one-issue partij?
partij voor de drugs :openmouth: gegarandeerd een succes :grin: totdat een van ons neergeschoten word :P gelovigen hebben t niet zo op onze soort :rockband:
Klik om te vergroten...
Iedereen zal op de dag des oordeels neergeschoten worden :smilingimp:
'En wanneer de 1000 jaren voleindigd zijn, zal de satan uit zijn gevangenis worden losgelaten, en hij zal uitgaan om de volkeren aan de 4 hoeken der aarde te verleiden, om hen tot de oorlog te verzamelen, en hun getal is als het zand der zee. En zij kwamen over de breedte der aarde en omsingelden de legerplaats der heiligen en de geliefde stad: en vuur daalde neer uit de hemel en verslond hen, en de duivel, die hen verleidde, werd geworpen in de poel van vuur en zwavel, waar ook het beest en de valse profeet zijn, en zij zullen dag en nacht gepijnigd worden in alle eeuwigheden.' :beer:
Klik om te vergroten...
zulle we anders een drugsmeeting houde in hel?
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#18
iraqio zei:
zulle we anders een drugsmeeting houde in hel?
Klik om te vergroten...

de brandende?of het gelderse dorpje? (http://maps.google.com/maps?hl=nl&e...3KCg&sa=X&oi=geocode_result&ct=image&resnum=1) :tearsofjoy:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#19
kouwer zei:
Wat een afgrijselijke brief
Klik om te vergroten...

Dank je voor je scherpe, wel beargumenteerde commentaar. Hier kunnen we wat mee!
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#20
iraqio zei:
zulle we anders een drugsmeeting houde in hel?
Klik om te vergroten...
Daar smaakt de dope sowieso het beste!!! :mrgreen: :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."