#1
Niet tegen gaan verzetten, laat je maar even meegaan en berust er op een gegeven moment in. Hoe meer je ertegen gaat verzetten hoe harder je in paniek raakt... Laat het gebeuren en ga de volgende dag eens na waarom je in deze bad vibes terecht kwam, vak is er een achterliggende reden waarom je 'bad' gaat!
Het valt mij bijvoorbeeld op dat ik het 9 van de 10 keer krijg als ik alleen trip, de trips zijn harder en vaak interesanter maar door dit bijeffect trip ik de laatste tijd liever met meerderen.
Die bad-trip ontstaat bij mij meestal uit verveling, je weet niet meer wat je wilt doen, muziek klinkt niet meer relax, films zijn te vaag alles begint benauwend te worden, et voilla de bad trip is begonnen. Vaak als je iemand hebt om even tegen te praten verdwijnt het heel snel weer (overigens niet altijd
)
grtzz happy trippin (vanaaf weer eens aan de LSD na drie weken slappe lame paddo's en waspoeder op Jamaica
)
Het valt mij bijvoorbeeld op dat ik het 9 van de 10 keer krijg als ik alleen trip, de trips zijn harder en vaak interesanter maar door dit bijeffect trip ik de laatste tijd liever met meerderen.
Die bad-trip ontstaat bij mij meestal uit verveling, je weet niet meer wat je wilt doen, muziek klinkt niet meer relax, films zijn te vaag alles begint benauwend te worden, et voilla de bad trip is begonnen. Vaak als je iemand hebt om even tegen te praten verdwijnt het heel snel weer (overigens niet altijd
grtzz happy trippin (vanaaf weer eens aan de LSD na drie weken slappe lame paddo's en waspoeder op Jamaica
)
