Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstrucjes voor als je bijna bad gaat

trucjes voor als je bijna bad gaat

36 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
K
KikoLid
01-01-2024, 00:00
#1
wat voor trucjes gebruik jij?

ik n n vriend van me gebruik de leeuw, waarbij ik het gevoel dat de drugs me geeft met een leeuw vergelijk, de leeuw die af en toe met je wil spelen, naast je zit als het goed gaat en je verkracht als je niet verstandig ermee omgaat.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#2
- Water drinken
- Koud water over mn hoofd laten lopen
- Als je merkt dat je zintuigen al achteruit gaan (je gaat oa horen in echo) niet gaan lopen, maar rustig zitten/liggen en aan iemand vragen om water te halen. Dit heb ik door schade en schande geleerd :P IJzeren hekken koppen is niet zo flex :wink:
- En de belangrijkste: Niet in paniek raken

Niet echt trucjes maar het werkt wel bij mij.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
-Rustig blijven, alles neutraal blijven zien.
-Lekker onverschillig doen, alsof 't niets uitmaakt.
-niet bad gaan.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
om je heen kijken, op letten, focussen. de donts zijn eventjes gaan liggen en tegen iedereen vertellen dat je bad gaat en in paniek raken.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Daar zijn geen trucjes voor. Verzachtende omstandigheden wel. In bed liggen, dekentje er overheen, gevoel uitzetten en in het moment leven.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jezelf niet aanpraten dat je bad gaat maar het als een momentje zien. En de setting veranderen, even naar een kamer met een heel andere sfeer gaan wil wel helpen.
Het zit vooral tussen je oren dus als je het om kan draaien en jezelf doet beseffen dat het door een stof komt kan je het misschien omzetten in iets grappigs en het weglachen.

Tegen echt zwaar bad gaan bij een hoge dosis kon ik niks doen. Ik kon alleen de rust opzoeken, dan werd het ietsje minder. Geen bezorgde mensen om me heen die om verantwoording vragen.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jezelf realiseren dat het door de dope komt, en dat je het zelf in de hand hebt.

Een verandering van omgeving en imput werkt meestal goed, alleen in die situatie heb je vaak wilskracht nodig om jezelf ertoe te zetten ergens anders heen te gaan of te durven gaan. Op goas is dat dus vaak wisselen tussen dansvloer en chillout/auto bij negatieve gedachten :)

Dus, gewoon even doorzetten, stukje gaan lopen ergens anders heen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wacky zei:
Jezelf realiseren dat het door de dope komt, en dat je het zelf in de hand hebt.
Klik om te vergroten...

soms heb je ook echt teveel gehad, en dan moet je even uitspacen
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een lijn speed pakken, dan voel je niks meer van die trip :grin:.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
"He lachen, dit is nou echt zo'n situatie waarin mensen bad zouden gaan, leuk om over te schrijven in het report later" tegen mezelf zeggen :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Debris zei:
Een lijn speed pakken, dan voel je niks meer van die trip :grin:.
Klik om te vergroten...

Of 't maakt je verdomd paranoïde in je trip.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oom Klaas zei:
Of 't maakt je verdomd paranoïde in je trip.
Klik om te vergroten...
Dat denk ik eerder, ja.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jezelf bezig houden, ergens mee pielen, af leiden in het algemeen. Een kennis van mij noemt dat altijd bezigheids therapie, voor de grap maar het werkt denk ik best redelijk. Bij een negatieve invloed in de trip gewoon dingen gaan doen, je handen bezig houden ipv je hoofd bijvoorbeeld.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een leeuw die me verkracht zou me niet direct beter laten voelen denk ik :rolleyes:

Maar wat EI zei doe ik ook, gewoon laten gaan, komt wel in orde.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik verplaats deze even naar drugs algemeen...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Juist liggen vind ik weer beter helpen :P
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een muziekdoosje wil helpen, ga in de feutus(hoe schrijf je dat?) houding liggen, deken over je hoofd. En ga meeneuriën
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
valium er bij pakken ?
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wacky zei:
Jezelf realiseren dat het door de dope komt, en dat je het zelf in de hand hebt.
Klik om te vergroten...

Yep, works fine for me...!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik moest er vrede mee hebben dat ik gek was en/of dood ging, had bijna 112 gebeld maar wist te relativeren dat dat toch alleen maar negatieve vibes mee zou brengen.
Daarna leek ik weer meer te kunnen genieten van de trip Zo gaat het eigenlijk altijd bij mij.
Resistance is useless! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."