#1
is gewoon iemand die denkt stoer te doen door te zegge dat hij er niks van voelt.
Ik heb zelf ook dat ik van de meeste drugs toch een hogere dosis heb dan de gemiddelde persoon om er iets van te merken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."