#1
ik denk het niet want ik moest een paar keer opnieuw doorlopen en elke keer blafte de hond bij mij. ik heb ook wel een vermoeden dat het door mijn rugzak komt, omdat daar dus de wiet in zat 1,5 maand geleden ofzo. (nochtans heb ik deze al gestofzuigd binnenin)
Toen ik vorig jaar naar Amerika vloog, werden er ook nog vingerafdrukken en irisscans van iedereen gemaakt. Verder werden wij er ook nog tussenuit gepikt voor een extra controle. Werden we helemaal gefouilleerd en ook onze elektronica (Tyler had o.a. zijn laptop mee) werden grondig gecontroleerd. Heb geen drugshonden gezien, maar onze spullen leken wel nog extra op drugssporen te worden gecontroleerd met een soort van rare scan en een papiertje wat ze er overheen wreven.... Weet tot op heden nog steeds niet wat dat inhield. Wel hield het erg op en misten we daardoor bijna onze overstapvlucht!