Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nog niet zoveel meegemaakt en ook niet echt een blunder, maar toch wel eens geschrokken : In het plaatselijke jeugdhuis had ik samen met een vriend een zakje wiet gevonden op het binnenpleintje(iemand had daar 's middags een barbeque gegeven). We besloten dan maar om het mee te nemen (aangezien er daar toch bijna niemand anders meer was dan wijzelf) en een paar joints te draaien op het strand. Het eerste moment leek het nergens naar en het smaakte ook niet zoals het hoorde, maar toen ik naar huis reed op de fiets voelde ik er wel degelijk heel wat van en zat mezelf constant op te winden dat mijn moeder nog zou wakker zijn en er iets van merken (het was nog niet zo laat). Ik kwam thuis en er was niemand te bespeuren maar de lichten in de living & keuken waren wel nog aan. Ik dronk snel een glaasje water om dan zo snel mogelijk naar boven te gaan, en toen ik mij omdraaide stond opeens mijn moeder voor me die van het toilet kwam. Daarvan alleen al was ik geschrokken en het eerste wat ze zei was: "godverdorie jij ziet er echt heel bleek uit, echt niet normaal ga maar gaan slapen" (mijn moeder is heel erg anti-drugs en ik heb het gevoel dat dit onbespreekbaar is). Ik zei dan maar (moeilijk uit mijn woorden komende en nog erg geschrokken) dat ik inderdaad wat misselijk was en draaide me direct om om naar boven te gaan. Ik vraag me tot vandaag de dag nog altijd af of ze doorhad dat ik wat gerookt had :P Verder ook al eens een procesverbaal gekregen van undercover agenten omdat ik met een vriend op het punt stond om een joint aan te steken in een parkje waar ze zonet dealers hadden opgepakt (en ze wouden weten of wij het van hen gekocht hadden, niet dus, maar toch mee naar het bureau gemoeten terwijl ik misschien nog 0,5 gram had ... ). Dit is ondertussen al 2 jaar geleden en men zei dat ik een waarschuwingsbrief van het parket mocht verwachten, blijkbaar hebben ze toch iets beters te doen (terecht) want ik heb nog niets gezien . Overlaatst ook gefouilleerd en ondervraagd geweest omdat een drugshond iets rook bij een controle in het station, terwijl ik helemaal nx bij had"
"Hallo Onlangs was er in mijn woonplaats (Oostende, België) een drugscontrole aan het station. Ik werd eruitgepikt door de hond, ookal had ik niets op zak,zelfs geen leeg zakje of een doosje (ik heb wel al wiet op zak gehad maar dat is ondertussen al een eind geleden) . Na een controle mocht ik gaan maar nu is mijn vraag: Heeft er iemand ervaring met het reizen naar de USA? Ik ben niet van plan om te smokkelen of zo, maar ik ben er erg van geschrokken dat die honden het zo lang na gebruik nog kunnen ruiken. Volgend jaar ga ik met de school naar Californië en ik zit er dus mee in dat ik daar of in de tussenstop in NY zal tegengehouden worden. Veel kunnen ze niet doen maar mijn vlucht missen zou mijn reis al aardig kunnen verpesten."
"ik denk het niet want ik moest een paar keer opnieuw doorlopen en elke keer blafte de hond bij mij. ik heb ook wel een vermoeden dat het door mijn rugzak komt, omdat daar dus de wiet in zat 1,5 maand geleden ofzo. (nochtans heb ik deze al gestofzuigd binnenin)"