#1
Is dit niet gewoon het "grote gebruik goedpraat topic" ?
Petrovic zei:Veel benzo's eindigen op pam in de naam. Oxazepam, Diazepam, Clonazepam etc.
Deranged zei:Dit soort reacties zijn eigenlijk de reden dat ik hier zelf liever niet al te diep op in ga. Het is namelijk zo dat amfetamine voor mij zo functioneel is gebleken dat er zelfs een kans bestaat dathet ooit zal schoppen tot professioneel tweaker.Oom Klaas zei:Is dit niet gewoon het "grote gebruik goedpraat topic" ?
Maar zou ik dit ooit willen gebruiken om mijn speed fanatismeen consumptie ''goed te praten''?
Neen.
Absoluut niet.
Als ik al een dergelijke behoefte zou voelen dan zou mijn 'excuus' veel simplistischer van aard zijn, namelijk:
Ik vind het leuk.
Hiermee zijn keer op keer alle eventuele schuldgevoelens in één klap als synthetische sneeuw voor het reukorgaan verdwenen. De rest is in feite bijzaak, een leuke bijkomstigheid.
Wat overigens niet wegneemt dat ik me er wel degelijk van bewust ben dat velen zich daadwerkelijk genoodzaakt zien om op dit soort manieren hun gebruik te 'excuseren'. Dit soort mensen zijn echter gewoon zwak van geest en zullen het waarschijnlijk nooit helemaal kunnen begrijpen.
Voor deze lieden is het beter om toch maar helemaal niet buiten deze gecompliceerde oevers van dubieuze acceptatie te treden, en het gewoon te houden op wekelijks de hersenen met grof geweld buiten westen rammen, al dan niet onder het genot van buitensporige hoeveelheden tabak.
Het excuus daarvoor is namelijk nog veel makkelijker:
Jezus deed het ook.
Deranged zei:Of een briljante kunstenaar die als geen ander begrijpt dat er geen schoonheid zou bestaan als alles mooi was?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."