#1
Spor zei:Ik heb de 0,001 van weegschaalboer voor 60 euro. Prima ding
Heb je daar een linkje naar? Ik zie 'm niet staan
Spor zei:Ik heb de 0,001 van weegschaalboer voor 60 euro. Prima ding
Immo zei:Niet verwacht dat zoveel mensen op het forum een weegschaal gebruiken. Ik doseer zelf altijd op het oog. Ook met stoffen als 2cb, Ik zal mezelf nog wel een keer tegenkomen met het besparen van een weegschaal.
Flip Trip zei:Hey,
ik zat ook te de nken om een weegschaal te kopen. Ik dacht in eerste instantie aan deze LT-JS020 of aan deze http://www.detectorshop.nl/weegschalen/precisieweegschaal10gr0001gram.php.
Kwam net ook deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4509 en die hier http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10515 tegen. Heel goedkoop, maar of dat wel een betrouwbare site is. Dus als iemand hier al iets heeft besteld hoor ik het graag. Anders neem ik liever een van die andere twee. Wat denken jullie ?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."