#1
bij de apotheek ik zeg altijd dat ik die voor mijn moeder moet halen omdat ze ziek is
gr Timo
gr Timo
Zie:rubenikhaatjouook zei:Ok bedankt voor de info en nee ik heet wel Ruben en ehmmm ik ben gewoon slecht in het verzinnen van namen voor dit soort forums:P Maar nog een vraagje en deze is wel belangrijk. Ik ben minderjarig, wat ook mijn voornamelijke probleem was met het verkrijgen van een spuit.
Aalpoepert zei:Bij http://www.wapwinkel.nl hebben ze ook naalden met spuit.
rubenikhaatjouook zei:Ach ik wil toch graag wel een keertje ketamine spuiten misschien, dat schijnt wel vet te zijn.
rubenikhaatjouook zei:Hahaha het gaat me totaal niet om stoer doen. Maar ik doe altijd goed onderzoek voordat ik een drug doe en naar steriel spuiten ga ik zkkr zoeken. Spuiten delen ga ik sowieso niet aan doen, maar das dan ook best wel dom:P
Mike zei:rubenikhaatjouook zei:Hahaha het gaat me totaal niet om stoer doen. Maar ik doe altijd goed onderzoek voordat ik een drug doe en naar steriel spuiten ga ik zkkr zoeken. Spuiten delen ga ik sowieso niet aan doen, maar das dan ook best wel dom:P
Minderjarig zijn en drugs spuiten is ook dom. (meerderjarig zijn en drugs spuiten ook trouwens, maar dat is weer een ander verhaal)
Joh! Doe het rustig aan, je hebt je hele leven nog voor je en dus alle tijd om je lijf en je hersenen te vernietigen. Laat alles nou eerst eens goed uitgroeien voor je het naar de klote helpt, je mocht het nog nodig hebben later.
Mocht je het toch willen doen, lees je dan in vredesnaam goed in, lees niet alleen de dingen die je wil lezen, maar lees je ook eens in over de risico's die je loopt. Met name over onherstelbare hersenschade die je aanricht als je nog niet volgroeid bent. Als je het dan nog steeds wil, dan wens ik je veel plezier en hoop ik dat je je ervaringen hier ook wil delen.
Mike![]()
Angramar Temenos zei:Mike zei:rubenikhaatjouook zei:Hahaha het gaat me totaal niet om stoer doen. Maar ik doe altijd goed onderzoek voordat ik een drug doe en naar steriel spuiten ga ik zkkr zoeken. Spuiten delen ga ik sowieso niet aan doen, maar das dan ook best wel dom:P
Minderjarig zijn en drugs spuiten is ook dom. (meerderjarig zijn en drugs spuiten ook trouwens, maar dat is weer een ander verhaal)
Joh! Doe het rustig aan, je hebt je hele leven nog voor je en dus alle tijd om je lijf en je hersenen te vernietigen. Laat alles nou eerst eens goed uitgroeien voor je het naar de klote helpt, je mocht het nog nodig hebben later.
Mocht je het toch willen doen, lees je dan in vredesnaam goed in, lees niet alleen de dingen die je wil lezen, maar lees je ook eens in over de risico's die je loopt. Met name over onherstelbare hersenschade die je aanricht als je nog niet volgroeid bent. Als je het dan nog steeds wil, dan wens ik je veel plezier en hoop ik dat je je ervaringen hier ook wil delen.
Mike![]()
Ketamine richt bij incidenteel gebruik geen hersenschade aan... NMDA-agonisten, met uitzondering van PCP zijn relatief veilig. ketamine wordt ook gebruikt als narcosemiddel bij kleine kinderen, die geen sterkere middelen verdragen.
Als in.. Het is bij incidenteel gebruik (al zou ik het niet spuiten, alhoewel het, met steriele spuit, nauwkeurig afgemeten dosis, een begrip hoe je veilig moet spuiten en een tripsitter nog minder schadelijk voor je is dan een peuk roken...) absoluut ongevaarlijk. Behalve natuurlijk het verslavingsrisico, wat bij ketamine toch wel absoluut aanwezig is.
Pas bij langdurig/vaak gebruik loop je risico op Olney's lesions, een vorm van hersenschade.
Berbatov zei:En THC is voor jou zeker ook ongevaarlijk? Nou, ik dacht het niet. Ik snap niet wat je wilt bereiken maar ik zou echt oppassen als ik jou was.
En nog iets; je kan wel gaan zeiken op de maatschappij, maar dat is nogal tegenstrijdig met de wajong die je aanvraagt. Ik ga er niet te veel op in, maar ik vind dit eigenlijk belachelijk.
ik heb je nooit echt gewardeerd op het forum, maar dat is denk ik veranderd bij deze post...Berbatov zei:En THC is voor jou zeker ook ongevaarlijk? Nou, ik dacht het niet. Ik snap niet wat je wilt bereiken maar ik zou echt oppassen als ik jou was.
En nog iets; je kan wel gaan zeiken op de maatschappij, maar dat is nogal tegenstrijdig met de wajong die je aanvraagt. Ik ga er niet te veel op in, maar ik vind dit eigenlijk belachelijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."