Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsinjectiespuit halen

injectiespuit halen

20 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
n
nerdinatorLid
01-01-2024, 00:00
#1
bij de apotheek ik zeg altijd dat ik die voor mijn moeder moet halen omdat ze ziek is

gr Timo
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is dit dus een gesprek met jezelf nu?
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maar volgens mij is de TS niet Ruben, maar haat hij Ruben.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
IP's zijn verschillend en ruben.... heeft al zijn posts van 1 en dezelfde IP gemaakt.

Ruben... is niet Timo, zijn posts zijn ook van een ander niveau. Alleen zijn naam is een beetje vreemd :wink:
W
Weedman94Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Waar haal je eigenlijk een spuit?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb er eentje gehaald bij de apotheek. Handig om nauwkeurig ML's af te meten & niks te verspillen (bijv. voor keta-neusspray maken :) ). Voor IV/IM gebruik kan je ook bijpassende naalden vragen - die hebben ze ook.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bij http://www.wapwinkel.nl hebben ze ook naalden met spuit.
W
Weedman94Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ok bedankt voor de info en nee ik heet wel Ruben en ehmmm ik ben gewoon slecht in het verzinnen van namen voor dit soort forums:P Maar nog een vraagje en deze is wel belangrijk. Ik ben minderjarig, wat ook mijn voornamelijke probleem was met het verkrijgen van een spuit.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#9
rubenikhaatjouook zei:
Ok bedankt voor de info en nee ik heet wel Ruben en ehmmm ik ben gewoon slecht in het verzinnen van namen voor dit soort forums:P Maar nog een vraagje en deze is wel belangrijk. Ik ben minderjarig, wat ook mijn voornamelijke probleem was met het verkrijgen van een spuit.
Klik om te vergroten...
Zie:
Aalpoepert zei:
Bij http://www.wapwinkel.nl hebben ze ook naalden met spuit.
Klik om te vergroten...

Maar als je minderjarig bent.. Wat moet je met een spuit joh!!!
W
Weedman94Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ach ik wil toch graag wel een keertje ketamine spuiten misschien, dat schijnt wel vet te zijn.
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#11
gewaagd...ik hoop dat je 17 jaar, 11 maanden en 30 dagen bent. dan valt 't nog wel te overzien :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
rubenikhaatjouook zei:
Ach ik wil toch graag wel een keertje ketamine spuiten misschien, dat schijnt wel vet te zijn.
Klik om te vergroten...

Zozo, je hebt je wsl toch iewat ingelezen dan zou ik denken, i.p.v denken van "he ik wil es een shot zetten is kicke en stoer"

Lees (als je het dan toch gaat doen) iig hoe je veilig en steriel moet spuiten.
Oh en, als je voor IV gaat, laat iemand anders het doen.. Het schijnt dat je bij K vaak eerder nokkie gaat dan je de spuit eruit kan halen.
W
Weedman94Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Hahaha het gaat me totaal niet om stoer doen. Maar ik doe altijd goed onderzoek voordat ik een drug doe en naar steriel spuiten ga ik zkkr zoeken. Spuiten delen ga ik sowieso niet aan doen, maar das dan ook best wel dom:P
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#14
rubenikhaatjouook zei:
Hahaha het gaat me totaal niet om stoer doen. Maar ik doe altijd goed onderzoek voordat ik een drug doe en naar steriel spuiten ga ik zkkr zoeken. Spuiten delen ga ik sowieso niet aan doen, maar das dan ook best wel dom:P
Klik om te vergroten...

Minderjarig zijn en drugs spuiten is ook dom. (meerderjarig zijn en drugs spuiten ook trouwens, maar dat is weer een ander verhaal)

Joh! Doe het rustig aan, je hebt je hele leven nog voor je en dus alle tijd om je lijf en je hersenen te vernietigen. Laat alles nou eerst eens goed uitgroeien voor je het naar de klote helpt, je mocht het nog nodig hebben later.

Mocht je het toch willen doen, lees je dan in vredesnaam goed in, lees niet alleen de dingen die je wil lezen, maar lees je ook eens in over de risico's die je loopt. Met name over onherstelbare hersenschade die je aanricht als je nog niet volgroeid bent. Als je het dan nog steeds wil, dan wens ik je veel plezier en hoop ik dat je je ervaringen hier ook wil delen.

Mike :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mike zei:
rubenikhaatjouook zei:
Hahaha het gaat me totaal niet om stoer doen. Maar ik doe altijd goed onderzoek voordat ik een drug doe en naar steriel spuiten ga ik zkkr zoeken. Spuiten delen ga ik sowieso niet aan doen, maar das dan ook best wel dom:P
Klik om te vergroten...

Minderjarig zijn en drugs spuiten is ook dom. (meerderjarig zijn en drugs spuiten ook trouwens, maar dat is weer een ander verhaal)

Joh! Doe het rustig aan, je hebt je hele leven nog voor je en dus alle tijd om je lijf en je hersenen te vernietigen. Laat alles nou eerst eens goed uitgroeien voor je het naar de klote helpt, je mocht het nog nodig hebben later.

Mocht je het toch willen doen, lees je dan in vredesnaam goed in, lees niet alleen de dingen die je wil lezen, maar lees je ook eens in over de risico's die je loopt. Met name over onherstelbare hersenschade die je aanricht als je nog niet volgroeid bent. Als je het dan nog steeds wil, dan wens ik je veel plezier en hoop ik dat je je ervaringen hier ook wil delen.

Mike :)
Klik om te vergroten...

Ketamine richt bij incidenteel gebruik geen hersenschade aan... NMDA-agonisten, met uitzondering van PCP zijn relatief veilig. ketamine wordt ook gebruikt als narcosemiddel bij kleine kinderen, die geen sterkere middelen verdragen.

Als in.. Het is bij incidenteel gebruik (al zou ik het niet spuiten, alhoewel het, met steriele spuit, nauwkeurig afgemeten dosis, een begrip hoe je veilig moet spuiten en een tripsitter nog minder schadelijk voor je is dan een peuk roken...) absoluut ongevaarlijk. Behalve natuurlijk het verslavingsrisico, wat bij ketamine toch wel absoluut aanwezig is.

Pas bij langdurig/vaak gebruik loop je risico op Olney's lesions, een vorm van hersenschade.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
Mike zei:
rubenikhaatjouook zei:
Hahaha het gaat me totaal niet om stoer doen. Maar ik doe altijd goed onderzoek voordat ik een drug doe en naar steriel spuiten ga ik zkkr zoeken. Spuiten delen ga ik sowieso niet aan doen, maar das dan ook best wel dom:P
Klik om te vergroten...

Minderjarig zijn en drugs spuiten is ook dom. (meerderjarig zijn en drugs spuiten ook trouwens, maar dat is weer een ander verhaal)

Joh! Doe het rustig aan, je hebt je hele leven nog voor je en dus alle tijd om je lijf en je hersenen te vernietigen. Laat alles nou eerst eens goed uitgroeien voor je het naar de klote helpt, je mocht het nog nodig hebben later.

Mocht je het toch willen doen, lees je dan in vredesnaam goed in, lees niet alleen de dingen die je wil lezen, maar lees je ook eens in over de risico's die je loopt. Met name over onherstelbare hersenschade die je aanricht als je nog niet volgroeid bent. Als je het dan nog steeds wil, dan wens ik je veel plezier en hoop ik dat je je ervaringen hier ook wil delen.

Mike :)
Klik om te vergroten...

Ketamine richt bij incidenteel gebruik geen hersenschade aan... NMDA-agonisten, met uitzondering van PCP zijn relatief veilig. ketamine wordt ook gebruikt als narcosemiddel bij kleine kinderen, die geen sterkere middelen verdragen.

Als in.. Het is bij incidenteel gebruik (al zou ik het niet spuiten, alhoewel het, met steriele spuit, nauwkeurig afgemeten dosis, een begrip hoe je veilig moet spuiten en een tripsitter nog minder schadelijk voor je is dan een peuk roken...) absoluut ongevaarlijk. Behalve natuurlijk het verslavingsrisico, wat bij ketamine toch wel absoluut aanwezig is.

Pas bij langdurig/vaak gebruik loop je risico op Olney's lesions, een vorm van hersenschade.
Klik om te vergroten...

En het psychoserisico, het risico dat je alles overanalyseert, het risico dat je sociaal minder functioneert omdat je in een waas leeft en het risico op trauma's heb je natuurlijk ook.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psychose: Moet je toch gelijk geven dat ketamine iets bij mij triggert wat noch LSD, Paddo's of Mescaline ooit kunnen. Namelijk, ik ben dan wel gevoelig voor psychoses, maar niet het soort dat standaard tryptamines/phenethylamines veroorzaken;

Een overdaad/storm van gedachtes. Ik hoef geen "rust in m'n hoofd" - misschien ook de reden dat ik downers niet echt leuk vind. Sterker nog, ik veracht "normaalheid". Dingen moeten episch, diepzinnig, bombastisch en aan krankzinnigheid neigen, anders word ik krankzinnig.

Echter, waar standaard psychedelics niet op dat punt werken, triggert (een overdaad aan, iig) aan ketamine een vreemde, alienachtige en vooral doodse leegte die ik moeilijk kan omschrijven. Het brengt me in een staat van een onafgemaakte videogame, met placeholder models, werelden die realistisch ogen maar bijv. geen animaties of geluiden hebben en iets enorm engs hebben. En de client crasht constant. Juist.. Scheve vergelijking maar beter leg ik het niet uit.

En die holheid heeft weer iets scherps, edgy's, maar vooral doods. LSD is Leven, Ketamine is Dood - niet in de zin van goed of slecht, in de zin van de eeuwige, natuurlijke cyclus. Dissociatieven smijten cryogenische vloeibare gassen op je hoofd, terwijl trypts/phens het oplossen, en het laten ontploffen.

Kaboom :hearteyes:

Ik kan niet tegen leegte. Beter dat er erge dingen gebeuren dan verveling.
Stilstand is dood
Achteruitgang is leven
Vooruitgang is Leven² en moet worden nagestreefd

Stillness
Silence
Quiescence
dormancy
Inactivity

Begone from my mind! You bring me ruin!
juist.
Ik draaf door.





Het overanalyseren: Dat is geen risico, dat is een voordeel.

Dat je dingen gaat doorzien die mensen normaal niet zien is geen fout van jezelf, maar van de stupiditeit van onze maatschappij.

De truc is jezelf leren toch te doen alsof je "normaal" bent. Downregulatie van je verstand, zegmaar.




In een waas leven: Ga dan ook niet elke dag je volgooien met drugs...





Trauma's: Ach ja, zet je aan het denken nietwaar? Als je door een hel gaat maar daar wat van leert ben je een beter mens geworden.




...Ja, ik ben verdomd stoned. Na deze post door te lezen zie ik dat dat toch echt enorm duidelijk is. De eerste keer in weken + pijpje goede hasj = :stoned:

Ahem.
Beter snuif je het gewoon op enzo. Minder risico. Wil je voor een K-hole gaan, smijt dan iets meer geld over de balk en slik het gewoon.. je hebt wel een FLINKE hap meer nodig, echt veel dus, maar ik geef liever iets meer geld uit om het risico te beperken.

Neem gewoon special K met special K. Jammie.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#18
En THC is voor jou zeker ook ongevaarlijk? Nou, ik dacht het niet. Ik snap niet wat je wilt bereiken maar ik zou echt oppassen als ik jou was.
En nog iets; je kan wel gaan zeiken op de maatschappij, maar dat is nogal tegenstrijdig met de wajong die je aanvraagt. Ik ga er niet te veel op in, maar ik vind dit eigenlijk belachelijk.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Berbatov zei:
En THC is voor jou zeker ook ongevaarlijk? Nou, ik dacht het niet. Ik snap niet wat je wilt bereiken maar ik zou echt oppassen als ik jou was.
En nog iets; je kan wel gaan zeiken op de maatschappij, maar dat is nogal tegenstrijdig met de wajong die je aanvraagt. Ik ga er niet te veel op in, maar ik vind dit eigenlijk belachelijk.
Klik om te vergroten...


THC is ook gevaarlijk voor me, daarom beperk ik het ook enorm.. Ik blowde vroeger elke dag, nu is het eens in de zoveel weken/maanden. Soms is't gewoon gezellig enzo.. bleh.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
Berbatov zei:
En THC is voor jou zeker ook ongevaarlijk? Nou, ik dacht het niet. Ik snap niet wat je wilt bereiken maar ik zou echt oppassen als ik jou was.
En nog iets; je kan wel gaan zeiken op de maatschappij, maar dat is nogal tegenstrijdig met de wajong die je aanvraagt. Ik ga er niet te veel op in, maar ik vind dit eigenlijk belachelijk.
Klik om te vergroten...
ik heb je nooit echt gewardeerd op het forum, maar dat is denk ik veranderd bij deze post...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."