#1
Haha, ik heb gister 5mg diazepam genomen, en dit staat garant voor veel lucide dromen.
Ik had gedroomd dat ik samen met een vriendin en een vriend xtc pilletje ging nemen. Ik haalde het uit de koelkast wat ik normaal nooit heb en de pilletjes hadden de vorm van een wafel in regenboog kleuren, er zaten zelfs echt gaatjes in. Heel verbaasd was ik toen ik het zag en we hadden het toen ingenomen. Het werkte echt gelijk binnen seconde en toen wist in dat ik aan het dromen was.
Toen werd ik wakker en ging weer verder slapen en toen kreeg ik echt een lucide droom. Ik wist dat ik droomde en de wereld zag er full hd uit, ik verbaasde me echt hoe werkelijk het wel was. Toen besloot ik een stukje te vliegen, maar ik werd achterna gezeten door mr.smith.
Vond het heel grappig aangezien hij ook echt de stem van hem had en precies dat pak met dat oortje. Ik zag dat ik dood liep en besloot toen om door een betonnen muur heen te vliegen, het was tenslotte toch maar een droom. Ik kwam er niet door en de tweede keer vol geloof er wel door heen gevlogen. Daarna heb ik nog in matrix style met hem gevochten en om een gegeven moment begon die HD droom te vervagen en werd ik langzaam wakker.
Had echt een bigsmile aangezien dit toch wel een van mijn langere lucide dromen was, en ook zo helder alles te kunnen onderscheiden.
Wat kunnen dromen je humeur toch positief beïnloeden.
Ik had gedroomd dat ik samen met een vriendin en een vriend xtc pilletje ging nemen. Ik haalde het uit de koelkast wat ik normaal nooit heb en de pilletjes hadden de vorm van een wafel in regenboog kleuren, er zaten zelfs echt gaatjes in. Heel verbaasd was ik toen ik het zag en we hadden het toen ingenomen. Het werkte echt gelijk binnen seconde en toen wist in dat ik aan het dromen was.
Toen werd ik wakker en ging weer verder slapen en toen kreeg ik echt een lucide droom. Ik wist dat ik droomde en de wereld zag er full hd uit, ik verbaasde me echt hoe werkelijk het wel was. Toen besloot ik een stukje te vliegen, maar ik werd achterna gezeten door mr.smith.
Vond het heel grappig aangezien hij ook echt de stem van hem had en precies dat pak met dat oortje. Ik zag dat ik dood liep en besloot toen om door een betonnen muur heen te vliegen, het was tenslotte toch maar een droom. Ik kwam er niet door en de tweede keer vol geloof er wel door heen gevlogen. Daarna heb ik nog in matrix style met hem gevochten en om een gegeven moment begon die HD droom te vervagen en werd ik langzaam wakker.
Had echt een bigsmile aangezien dit toch wel een van mijn langere lucide dromen was, en ook zo helder alles te kunnen onderscheiden.
Wat kunnen dromen je humeur toch positief beïnloeden.