Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsInterview

Interview

13 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
L
LottiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Interview tijdschrift Zin

Haha. Succes.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Interview tijdschrift Zin

Lotti zei:
gebruikt u wel eens drugs bijvoorbeeld in het weekend om te ontspannen of de stress van het leven beter aan te kunnen
Klik om te vergroten...

Sorry, maar wat voor mongolen-actie is het om te gebruiken voor reden twee.
Verder zijn er niet veel 50 plussers hier, ik weet er maar 1, Extisi:)
Is zij trouwens misschien de oudste op het forum.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Interview tijdschrift Zin

Ik weet wel van een aantal leden boven de 30 hier, misschien een enkele 40iger maar 50-60 wordt lastig, toch succes met een persoon vinden.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Interview tijdschrift Zin

Lastige doelgroep! Zover ik weet posten hier bijna geen 50+ ers, maar misschien dat ze wel "stiekem" meelezen... :wink:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Interview tijdschrift Zin

Kom over 5 jaar maar terug! :mrgreen:

Goddank ben ik eens ergens te jong voor...
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Interview tijdschrift Zin

Na twee nachtjes doorhalen zie ik er uit als iemand van 50. Telt dat ook?

Olle
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Interview tijdschrift Zin

Komt lekker professioneel over met een hotmail adres. :rolleyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Interview tijdschrift Zin

Mike zei:
Kom over 5 jaar maar terug! :mrgreen:

Goddank ben ik eens ergens te jong voor...
Klik om te vergroten...
misschien een troost, ik had je van mijn leeftijd geschat...
L
LottiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Interview tijdschrift Zin

Ik wilde nog even reageren op de opmerking van Immo over het hotmailadres. Aangezien ik als freelance journalist werk voor diverse bladen, heb ik geen bedrijfsemailadres. Het heeft dus absoluut niets te maken met professionaliteit.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Interview tijdschrift Zin

Lotti zei:
Ik wilde nog even reageren op de opmerking van Immo over het hotmailadres. Aangezien ik als freelance journalist werk voor diverse bladen, heb ik geen bedrijfsemailadres. Het heeft dus absoluut niets te maken met professionaliteit.
Klik om te vergroten...

Dan zou een gmail alsnog een stuk netter staan, mja dat is mijn mening.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Interview tijdschrift Zin

Tsja gmail of hotmail, het is maar net wat je gewend bent toch? Ik vind niet dat daar een onderscheid tussen zit...
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Interview tijdschrift Zin

cropp zei:
Mike zei:
Kom over 5 jaar maar terug! :mrgreen:

Goddank ben ik eens ergens te jong voor...
Klik om te vergroten...
misschien een troost, ik had je van mijn leeftijd geschat...
Klik om te vergroten...

Lichte troost... :)

Maar zoveel problemen heb ik niet met ouder worden hoor. Eigenlijk wordt het allemaal alleen maar leuker. En zolang je je niet als een oude lul gaat gedragen wordt je ook niet zo gezien.

De rimpels die je er elke keer bijkrijgt ga je ook steeds minder zien omdat je ogen ook achteruit gaan, zo is het cirkeltje weer rond! :)

Edit: @Lotti, ik ben nog geen 50, maar kan als "oudere" eventueel wel wat vragen beantwoorden als je wil, stuur me eventueel maar een PM.
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Interview tijdschrift Zin

Alle 50'tigers die aan de pille en de coke zitte ! GELIEVE ZICH TE MELDEN ! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."