#1
Re: pannekoeek,
Nja het is iig alvast goed wanneer je je probelemen inziet. Maar als ik je tekst zo lees maak je je problemen dus alleen maar erger, je zegt zelf dat je niet van de drugs af kan blijven, kan dat wel begijpen, drugs zijn nou eenmaal lekker, anders was het geen drugs geweest.
Wat heb je nou gedaan dan in die 2 weken dat je clean was, je alleen somber en ellendig gevoeld? Was dat nou net niet het moment om misschien aan je problemen (buiten de drugs dus) te gaan werken, of heb je enkel 2 weken je slecht gevoeld omdat je geen drugs tot je hebt genomen. Als je voor jezelf zoiets hebt dat je echt "verslaafd" op welke manier dan ook bent geraakt denk ik dat dat het eerste probleem zou zijn waar je aan zou moeten werken.
Je kan overduidelijk alvast bij je vriendin terecht, misschien is het voor jullie een keer een idee om er eens samen rustig over te praten, maar denk niet dat dat je verslaving direct oplost. Denk dat je daar misschien proffesionelere hulp bij nodig hebt. Wanneer dat uit de lucht is, zou je eens kunnen kijken hoe het met je verdere problemen zit.
Als je doorgaat op deze manier (en ik ben echt de laatste die verwijten wil gaan maken) zal de neerwaartse spiraal waar je je nu in begeeft alleen maar verder tollen en niemand kan je zeggen waar deze eindigen zal. In de meeste gevallen is het wel zo dat het met deze mensen uiteindelijk niets meer van hun leven willen/kunnen maken en eindigt het waar? In de goot, drugsverslaafdenopvang, prostitutie, zwaardere drugs, overdosis, etc..
Als je voor jezelf wilt kiezen en je wil nog iets van je leven maken zou ik er iig aan proberen te werken en het zal mogelijk de zwaarste tijd uit je leven worden, maar als je er niks aan doet wordt het alleen maar erger en erger en uiteindelijk ben je niet meer in staat om er nog iets tegen te beginnen. Hoe langer je wacht, hoe zwaarder het wordt.
Hoe dan ook:
Succes!
gerrietskii zei:Sorrie schatje ik weet dat ik fout zit , maar het is zo gelopen en het was dom van mij nu kan ik niet meer zonder die shit 2 weken niet gedaan , en ik kon er gisteren gewoon niet meer tegen.
En nee problemen lost het zeker niet op , maar als ik blow (smoken ) merk ik niks van die problemen en als ik nuchter ben wel. Dan zal ik me altijd kut moeten voelen door die problemen dan zou ik ook niet gelukkig zijn . Aventoe een jonko dat maakt me leven leuk. en ja ik maak van me leven een groot feest met drank en drugs. Ik leef in me eige wereld spacend van dag tot dag .Het is voor mijn de enige weg
iloveyouuuu sandraa
Nja het is iig alvast goed wanneer je je probelemen inziet. Maar als ik je tekst zo lees maak je je problemen dus alleen maar erger, je zegt zelf dat je niet van de drugs af kan blijven, kan dat wel begijpen, drugs zijn nou eenmaal lekker, anders was het geen drugs geweest.
Wat heb je nou gedaan dan in die 2 weken dat je clean was, je alleen somber en ellendig gevoeld? Was dat nou net niet het moment om misschien aan je problemen (buiten de drugs dus) te gaan werken, of heb je enkel 2 weken je slecht gevoeld omdat je geen drugs tot je hebt genomen. Als je voor jezelf zoiets hebt dat je echt "verslaafd" op welke manier dan ook bent geraakt denk ik dat dat het eerste probleem zou zijn waar je aan zou moeten werken.
Je kan overduidelijk alvast bij je vriendin terecht, misschien is het voor jullie een keer een idee om er eens samen rustig over te praten, maar denk niet dat dat je verslaving direct oplost. Denk dat je daar misschien proffesionelere hulp bij nodig hebt. Wanneer dat uit de lucht is, zou je eens kunnen kijken hoe het met je verdere problemen zit.
Als je doorgaat op deze manier (en ik ben echt de laatste die verwijten wil gaan maken) zal de neerwaartse spiraal waar je je nu in begeeft alleen maar verder tollen en niemand kan je zeggen waar deze eindigen zal. In de meeste gevallen is het wel zo dat het met deze mensen uiteindelijk niets meer van hun leven willen/kunnen maken en eindigt het waar? In de goot, drugsverslaafdenopvang, prostitutie, zwaardere drugs, overdosis, etc..
Als je voor jezelf wilt kiezen en je wil nog iets van je leven maken zou ik er iig aan proberen te werken en het zal mogelijk de zwaarste tijd uit je leven worden, maar als je er niks aan doet wordt het alleen maar erger en erger en uiteindelijk ben je niet meer in staat om er nog iets tegen te beginnen. Hoe langer je wacht, hoe zwaarder het wordt.
Hoe dan ook:
Succes!
