Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKamperen bij de nederlandse grens

Kamperen bij de nederlandse grens

22 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik keen geen campings, maar toeristen kunnen gewoon naar de coffeeshop, zeker hier in Amsterdam. Van de grensgebieden weet ik het niet precies gezien ik daar nooit kom, maar het lijkt me dat belgen een grote bron van hun inkomsten zijn en dat ze vast niet geweigerd worden; bovendien als je op nederlands grondgebied bent gelden de nederlandse wetten en dan maakt het toch ook niet uit dat je eigenlijk belg bent.
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als iemand nog idéeen heeft van campings , bungalowparken enz. in de omgeving van smart / cofffeeshops post maar he . :mrgreen:
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Van waar kom je? :)
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hm ok Danku , Wetten zullen ook niet verandere tegen augustus ofzo :P ?

ik bedoel er zijn geen veranderingen inzicht ?
want hier in belgie hoor je soms rare dingen hoor...
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo iedereen, Ik wou volgende zomervakantie eens gaan kamperen met een paar vrienden. we komen uit Belgie en wouden dus ergens een goede kamping vinden bij de grens van nederland die in de omgeving zit van coffeeshops of smartshops enz. Het is om het einde van onze middelbare school te vieren. ook wou ik nog vlug even weten of je nog steeds zomaar wiet kan gaan kopen als buitenlander? er is niets verandert ofzo? Als iemand een goede kamping kent dat ongeveer voldoet aan wat ik hier zij zou je dan ff de naam kunne poste of de website het is eenders, Heel erg bedankt op voorhand. Groetjes :wave:
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ken ook geen campings, maar aangezien ik in het grootste grensgebied van nederland woon weet ik wel hoe het kwa coffeeshops enzo hier eraan toe gaat.

Er was wel sprake ervan dat er hier in limburg een systeem zou komen met pasjes en lidmaatschap. Dit houd in dat je lid moet worden en je krijgt een pasje, dit geld voor iedereen en iedereen kan lid worden (18+ natuurlijk). Enige afschrikkende hiervan is dat het wel een tijdje had moeten duren voordat je je pasje krijgt, een week ofzo. Dus hiermee kun je dagjesmensen weren, maarja eenmaal een pasje niet meer. Maar het systeem is er gelukig nog niet, terwijl het er wel al had moeten zijn.

Bij smarsthops was hier volgens mij geen sprake van.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vlakbij Helmond en Eindhoven ligt een mooi park van de organisatie Roompot, namelijk bospark de Bikkels. Ik ben er een paar keer geweest en het is redelijk goedkoop met mooie huisjes, een supermooi voetbalveld, mooie tripomgeving en op een kwartier rijden van Eindhoven (waar je genoeg coffeeshops en een goede smartshop (Sirius) kunt vinden). Het is ook vlakbij de grens. De laatste keer dat ik erheen ging, lette ik even niet op en reed ik zo België in :P Je moet zoals gezegd wel 18 zijn, want anders kan je sowieso niet in de smartshop of coffeeshops komen.

http://www.roompotparken.nl/vakantiepar ... de_bikkels
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Allee he,
Nederland wilt geen drugstoerristen :grin:
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hm dankje ImmortalTech , dit ziet erwel interessant uit. Maar we waren meer op zoek naar een kamping waar echt kan gaan kamperen kan dat Daar ook of zijn het daar enkel kleine huisjes want ik vind niets trug over plaats voor tenten ofzo :P
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#10
Er is ook geen plaats voor tenten. Het zijn alleen huisjes. Lijkt mij ook een stuk relaxter dan in een tent zitten (vooral als je gaat trippen is het na afloop wel lekker om gewoon op een bank en daarna in een bed te kunnen liggen), maar als je met een eigen tentje wilt kamperen dan kan ik je niet helpen.
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik denk dat ik zo'n bungalotje oor 4 ga huren , Qua comfort enzo is alles daar ok? want de prijzen zijn wel erg laag vindik ( 90€ pp ) dit ziet er erg interessant uit , kn je ook gemakkelijk met de gemakkelijk bus tot in eindhoven geraken van daar? Dankje immortaltech
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Naast het zwembad 'bosbad hoeven' ligt een camping. Het is niet zo heel duur. In het plaatsje zelf zijn geen shops, maar 10 kilometer verderop volgens mij wel :) het is er erg gezellig
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bha , wil nu eerder die truffels proberen in holland en ook salvia , Daarom dat ik naar nederland wil gaan met vrienden eigenlijk. :P
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vanuit Brussel :mrgreen: waarom?
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flowkes zei:
Vanuit Brussel :mrgreen: waarom?
Klik om te vergroten...

Smeerlap, echt alle goei acid feesjes zijn daar :angry: maar kvind te ver om altij me den trein te gaan (kzit liever in gent ent stad!)
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ah bon =P Wist ik niet eens , ik heb maar 1x Lsd gedaan en dat was gewoon bij vrienden
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nice, zou ik ook eens willen doen als ik wat ouder ben..
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flowkes zei:
Ah bon =P Wist ik niet eens , ik heb maar 1x Lsd gedaan en dat was gewoon bij vrienden
Klik om te vergroten...

Haha, neenee kbedoel acid het muziekgenre. Lsd is hier in overvloed :P
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Haha, hier dus niet xP , Elke begin van de zomer komen er een heel pa zegels toe en tegen januari februari zijn ze altijd op ( bij mijn dealer he )
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flowkes zei:
Haha, hier dus niet xP , Elke begin van de zomer komen er een heel pa zegels toe en tegen januari februari zijn ze altijd op ( bij mijn dealer he )
Klik om te vergroten...

Das wel minder ja, wandel is richting ne goa. Vinde lsd genoeg :grin: . Of de juiste mense kenne natuurlijk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."