#1
Ik vind het eigenlijk nogal kinderachtig. Ik zou er zelf niet in trappen als je zou zeggen dat het hasj was. Mioxide zou ik niet geloven omdat de naam niet deugt. Die slaat gewoon nergens op. Het verkopen... schande.
Saivy zei:Iemand zout laten snuiven is niet gemeen, dat is zoiets als iemand azijn laten drinken ipv water en dat is kattenkwaad en kattenkwaad is leuk.Je gaat er niet dood van ofzo..
![]()
)hm vreemd, ik was een keer knetterdeknetter stoned en had de nodige biertjes op en die gasten gaven me toen een malt biertje (had ik niet echt door) en TERING ik dacht dat het bier gewoon over datum was tot ik op 't flesje keek.Saivy zei:Ik ging vroeger soms wel eens mee naar het stamcafé van mijn vader, en we hadden op een dag een discussie dat alcoholvrij bier hetzelfde smaakt als gewoon bier, en er waren een paar mannen die zeiden van niet, dus op een avond hebben wij die mannen gewoon alcoholvrij bier geserveerd en ze merkten er niks van.. dat is alles..
Iemand zout laten snuiven is niet gemeen, dat is zoiets als iemand azijn laten drinken ipv water en dat is kattenkwaad en kattenkwaad is leuk.Je gaat er niet dood van ofzo..
![]()
Delirium zei:Saivy zei:Iemand zout laten snuiven is niet gemeen, dat is zoiets als iemand azijn laten drinken ipv water en dat is kattenkwaad en kattenkwaad is leuk.Je gaat er niet dood van ofzo..
![]()
Alleen prikt zout als de neten en bijt het in je neus. Nouja, gelukkig heb ik in ieder geval niet zulke vrienden.
(Toch?)
Psycho_Chrono zei:Heb je wel eens zout gesnoven, zoiets doe je gewoon niet dat is triest!


Lambik zei:hebben jullie ook weleens je maten voor de gek gehouden met drugs?
ik heb bijvoorbeeld gezecht van ja , in deze jonko zit hasj in te lekker gewoon moet je ook? , die gene zij natuurlijk ja en het mooie er van was dat er geen hasj in zat en hij super nep deed , net alsof ie echt stoned was!
was echt om te lachen!![]()
tijdje terug ook gedaan met , een lacoste flesje ik zei dat er mioxide inzat ( zelfverzonnen ) + dat je er super high van werd.
wat was het effect weer nep high en net alsof doen of hij stoned was!
k vindt het maar prachtig en hun maar nep doen!
Goanaut zei:Lambik, jij en je vriendjes zijn volgens mij inderdaad van die stoere 'kijk-mij-ik-gebruik-drugs' gastjes, en je bent 16 ofzo..
Dat zou mij dan net iets te ver gaan.Dzy zei:Ik heb een keer paddestoelen voorgeschoteld gekregen.die niet paddo's waren. Ik walg van champiogns en alle andere soorten eetbare paddestoelen dus ik had geen idee dat het gewoon dingen van de AH waren in een paddo bakje. Was ook m'n 2e keer paddo's. Na een kwartier eindelijk alles weg, beginnen ze me keihard uit te lachen moest ik nu NOG een bakje paddestoelen opeten (nu echte paddo's)
Pas op :P Hier op DF is de leeftijd nogal een zwak punt...Goanaut zei:Lambik, jij en je vriendjes zijn volgens mij inderdaad van die stoere 'kijk-mij-ik-gebruik-drugs' gastjes, en je bent 16 ofzo..
Goanaut zei:Lambik, jij en je vriendjes zijn volgens mij inderdaad van die stoere 'kijk-mij-ik-gebruik-drugs' gastjes, en je bent 16 ofzo..
barry zei:ik heb eens horen zeggen dat een maat van me bij iemand die thuis nok lag 10 potloden in z'n gat had gestopt
dit zal wel overdreven praat zijn denk ik :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."