Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsfake!

fake!

92 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind het eigenlijk nogal kinderachtig. Ik zou er zelf niet in trappen als je zou zeggen dat het hasj was. Mioxide zou ik niet geloven omdat de naam niet deugt. Die slaat gewoon nergens op. Het verkopen... schande.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#2
Saivy zei:
Iemand zout laten snuiven is niet gemeen, dat is zoiets als iemand azijn laten drinken ipv water en dat is kattenkwaad en kattenkwaad is leuk. :smoke: Je gaat er niet dood van ofzo.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Alleen prikt zout als de neten en bijt het in je neus. Nouja, gelukkig heb ik in ieder geval niet zulke vrienden.

(Toch? :rolleyes: )
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Saivy zei:
Ik ging vroeger soms wel eens mee naar het stamcafé van mijn vader, en we hadden op een dag een discussie dat alcoholvrij bier hetzelfde smaakt als gewoon bier, en er waren een paar mannen die zeiden van niet, dus op een avond hebben wij die mannen gewoon alcoholvrij bier geserveerd en ze merkten er niks van.. dat is alles..

Iemand zout laten snuiven is niet gemeen, dat is zoiets als iemand azijn laten drinken ipv water en dat is kattenkwaad en kattenkwaad is leuk. :smoke: Je gaat er niet dood van ofzo.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
hm vreemd, ik was een keer knetterdeknetter stoned en had de nodige biertjes op en die gasten gaven me toen een malt biertje (had ik niet echt door) en TERING ik dacht dat het bier gewoon over datum was tot ik op 't flesje keek.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#4
fucking hell gast, laat jij je vrienden fucking zout snuiven? Heb je wel eens zout gesnoven, zoiets doe je gewoon niet dat is triest!
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
tja...ik heb eens in een wazige bui bier gesnoven...maar dat deed ik zelf:tongueout:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Delirium zei:
Saivy zei:
Iemand zout laten snuiven is niet gemeen, dat is zoiets als iemand azijn laten drinken ipv water en dat is kattenkwaad en kattenkwaad is leuk. :smoke: Je gaat er niet dood van ofzo.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Alleen prikt zout als de neten en bijt het in je neus. Nouja, gelukkig heb ik in ieder geval niet zulke vrienden.

(Toch? :rolleyes: )
Klik om te vergroten...

Watch and learn.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waar zeuren jullie eigenlijk over? Jullie plooien allemaal wel speed en coke in jullie neusgaten maar zout is te gevaarlijk? :openmouth:
L
LambikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psycho_Chrono zei:
Heb je wel eens zout gesnoven, zoiets doe je gewoon niet dat is triest!
Klik om te vergroten...

ja ik heb zovaak zout gesnoven gozer ,
toen ik verkouden was!
maar ik wacht nog weleens op het moment dat mijn vrienden me terug gaan pakken!

maar ja , moet ik tegen kunnen
heb het ook zovaak bij hun gedaan hehe! :mrgreen:
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snap niet dat mensen gaan doen alsof als je niks voelt, en zo sterk kun je ook niet 'denken' dat je iets voelt, veel drugservaringen zijn daar te heftig en duidelijk voor. Als ik merk dat iets niet werkt ben ik juist teleurgesteld en probeer ik goeie shit te regelen die wel werkt..

Lambik, jij en je vriendjes zijn volgens mij inderdaad van die stoere 'kijk-mij-ik-gebruik-drugs' gastjes, en je bent 16 ofzo..
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
kan wel grappig zijn.. bij mij hebben ze dat met weed ooit eens geprobeerd, omdat ze dachten dat ik met echte weed ook fakete dat ik stoned werd :confused:

niet gelukt dus :)

een lijn zout ipv speed is ook al gebeurd :mrgreen:
die zelfde avond was het bijna gelukt om de gever van de zoutlijn een dafalan te laten snuiven, wat was die lang bezig met kappen :grin:
iemand een joint laten rollen met een hasjachtig steentje :wink:
ik vind het wel lachen, kga akkoord me Saivy :tongueout:

en tja als het gewoon onder vrienden is en geen geld mee gemoeid is, kan het toch geen kwaad.. kvind het maar dwaas dat jullie daarover neuten, wat voor saaie mensen zijn jullie toch :confused: of is drugs een emotioneel kwetsbare plaats bij jullie die echt heel gevoelig ligt? :cry:

DIE EMO-KIDS!! :angry:

:wave:
C
ChrizonezLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lambik zei:
hebben jullie ook weleens je maten voor de gek gehouden met drugs?

ik heb bijvoorbeeld gezecht van ja , in deze jonko zit hasj in te lekker gewoon moet je ook? , die gene zij natuurlijk ja en het mooie er van was dat er geen hasj in zat en hij super nep deed , net alsof ie echt stoned was!
was echt om te lachen! :mrgreen:

tijdje terug ook gedaan met , een lacoste flesje ik zei dat er mioxide inzat ( zelfverzonnen ) + dat je er super high van werd.
wat was het effect weer nep high en net alsof doen of hij stoned was!


k vindt het maar prachtig en hun maar nep doen!
Klik om te vergroten...

je moet wel opletten dat veel syntetische drugs ook psychisch zijn dus bij sommige drugs moet je ook wel faken om het gevoel te evrsterken en dan komt de rest vanzelf wel :)
L
LambikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Goanaut zei:
Lambik, jij en je vriendjes zijn volgens mij inderdaad van die stoere 'kijk-mij-ik-gebruik-drugs' gastjes, en je bent 16 ofzo..
Klik om te vergroten...

ik ben 16 ja , en nee ik doe niet stoer met drugs en nee ik spot niet met mensen die drugs gebruiken
maar hoe nu het topic verloopt gaat het wel al een stukje beter!

gewoon of je wel eens je vrienden voor de gek heb gehouden , of zelf welleens bent voor de gek gehouden! :wink:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb wel eens voor een gozer die ik kende een joint gedraaid zonder iets erin. Die gozer ging helemaal raar doen, in de bosjes liggen enzo :grin: . Ik heb me helemaal kapotgelachen, en hem verteld dat het gewoon een lang sjekkie was.

En bij mij op de middelbare school hadden een paar gasten een joint voor iemand gedraaid met sjek en balhaar. :kots: Dat zou mij dan net iets te ver gaan.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
hahaha ja da is er wel beetje over..

ma wel grappig :tongueout:
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dzy zei:
Ik heb een keer paddestoelen voorgeschoteld gekregen.die niet paddo's waren. Ik walg van champiogns en alle andere soorten eetbare paddestoelen dus ik had geen idee dat het gewoon dingen van de AH waren in een paddo bakje. Was ook m'n 2e keer paddo's. Na een kwartier eindelijk alles weg, beginnen ze me keihard uit te lachen moest ik nu NOG een bakje paddestoelen opeten (nu echte paddo's)
Klik om te vergroten...

hehe :grin:
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Goanaut zei:
Lambik, jij en je vriendjes zijn volgens mij inderdaad van die stoere 'kijk-mij-ik-gebruik-drugs' gastjes, en je bent 16 ofzo..
Klik om te vergroten...
Pas op :P Hier op DF is de leeftijd nogal een zwak punt...
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#17
Goanaut zei:
Lambik, jij en je vriendjes zijn volgens mij inderdaad van die stoere 'kijk-mij-ik-gebruik-drugs' gastjes, en je bent 16 ofzo..
Klik om te vergroten...

man wat ben jij een kut vent waarom zou deze jongen nu een stoere 'kijk-mij-ik-gebruik-drugs' gastje zijn, heb jij nog nooit een grapje met je vrienden uitgehaald??
en wat is er mis met 16 zijn? ik ben liever 16 dan 18 hoor

ik heb eens horen zeggen dat een maat van me bij iemand die thuis nok lag 10 potloden in z'n gat had gestopt

dit zal wel overdreven praat zijn denk ik :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
barry zei:
ik heb eens horen zeggen dat een maat van me bij iemand die thuis nok lag 10 potloden in z'n gat had gestopt

dit zal wel overdreven praat zijn denk ik :P
Klik om te vergroten...


En wat heeft dat nog met drugs te maken dan? :P
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ooit kwam er een schoolgenoot op een fuif naar ons toe met de vraag of hij geen joint mee mocht paffen. Die kerel was zo typische 'ik-koop-nooi-weed-maar-smoor-tog-altijd-mee-met-mensen'type die we hier F zullen noemen

Wel wij zetten ons op een bankje, pakken een lang blaadje,rollen ons tipke,doen tabak i het blaadje... Maar een maat vn mij had in zijn tuin van die 'muntplanten' staan en deed van die bladeren (of whatever het is)dit af en toe in zijn gerolde saffen voor een aangenaam smaakje.

Hij knipoogde naar ons en begon de munt in de ''joint'' te rollen. :wink:
We lieten de 'joint' rondgaan en dan was het eindelijk aan F. Hij trok een paar keer licht en zei dat het precies wel goeie weed was.
Uiteindelijk begon hij zo precies echt stoned enorme lachkicks te krijgen en zich stoned te gedragen. GIEREN gewoon :) :grin:

Daarna hebben we hem het wel zelf gezegd en hebbe nwe geod gelachen, en begonnen we echte joints te rollen :grin:


Zo een mopje is nog we llachen :)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#20
nooit geprobeert ? Potloden in je gat is een extase :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."