#1
Ja, tis goed dat het gebeurd is aangezien ik nog nooit een kutgevoel heb gehad. Ik weet nu tenminste waar m'n grenzen liggen.
Beanhead zei:Beetje gezonder beginnen leven.
Je kan toch onnoemelijk depressief worden van zulke hoeveelheden? Heb ook al aardig wat gebruikt en ja toen voelde ik me moe en wat brak maar depressief?
underworld zei:Beanhead zei:Beetje gezonder beginnen leven.
Je kan toch onnoemelijk depressief worden van zulke hoeveelheden? Heb ook al aardig wat gebruikt en ja toen voelde ik me moe en wat brak maar depressief?
je onderschat het hoor, bij regelmatig gebruik kan het wel degenlijk zulke gevolgen hebben.
het is juist dat het niet in een keer gelijk volop is, maar dat het steeds erger wordt naarmate de tijd vordert.. gluipt er in.
plus doorhalen is ook een behoorlijke inslag op je geest.
doorhalen+drugs kan dus in behoorlijke depressie aanvalletjes en dipjes lijden.
maar dat soort dingen heb je meestal pas door na genoeg ervaring met de tijd.
Biertje zei:Ja, tis goed dat het gebeurd is aangezien ik nog nooit een kutgevoel heb gehad. Ik weet nu tenminste waar m'n grenzen liggen.
hahaha idd, goeie hoeveelheid drugs die je gebruikt hebSublimo zei:Na 100 uur zonder slaap nog 100 mg MDMA nemen... En jij bent verbaasd dat je je depressief voelt ?![]()
SperSIZEboon zei:hahaha idd, goeie hoeveelheid drugs die je gebruikt hebSublimo zei:Na 100 uur zonder slaap nog 100 mg MDMA nemen... En jij bent verbaasd dat je je depressief voelt ?![]()
![]()
W.F.L. zei:Ik voel me altijd zo na MDMA, en van 400mg op 1 nacht blijft dat gevoel minstens 5 dagen hangen. Erg kut en meteen de reden waarom ik niet vaak MDMA gebruik. 8-12 uur up voor een hel van een comedown..
Chris Pontius zei:W.F.L. zei:Ik voel me altijd zo na MDMA, en van 400mg op 1 nacht blijft dat gevoel minstens 5 dagen hangen. Erg kut en meteen de reden waarom ik niet vaak MDMA gebruik. 8-12 uur up voor een hel van een comedown..
Ik heb het afgelopen vrijdag zo'n 150mg gebruikt in zo'n 6 á 7 uur (icm met andere zooi) en heb nergens last van gehad. Het was heel relaxed en rustig, maar op zich wel fijn.
Ik denk dat de dip een stuk minder zal zijn als je niet zo veel pakt.
Chris Pontius zei:W.F.L. zei:Ik voel me altijd zo na MDMA, en van 400mg op 1 nacht blijft dat gevoel minstens 5 dagen hangen. Erg kut en meteen de reden waarom ik niet vaak MDMA gebruik. 8-12 uur up voor een hel van een comedown..
Ik heb het afgelopen vrijdag zo'n 150mg gebruikt in zo'n 6 á 7 uur (icm met andere zooi) en heb nergens last van gehad. Het was heel relaxed en rustig, maar op zich wel fijn.
Ik denk dat de dip een stuk minder zal zijn als je niet zo veel pakt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."