Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAanhoudende depressie.

Aanhoudende depressie.

31 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, tis goed dat het gebeurd is aangezien ik nog nooit een kutgevoel heb gehad. Ik weet nu tenminste waar m'n grenzen liggen.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
l-trypthofaan regelen, dat scheelt al een hoop
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#3
gewoon uitzitten en gezond bezig zijn is de beste oplossing, je kunt het beste de hele dag bezig zijn ergens mee, zodat je niet zoveel kans krijgt om te peinzen. eet gezond, ga gezellig wat doen met vrienden, dat leid je al snel af.
na 3 dagen voel je al een stuk beter, na een week ben je weer helemaal de oude.

tevens na 2 dagen 5htp of L-tryptofaan kan inderdaad een heel stuk helpen, hou er wel rekening mee dat het ook averechts kan werken en dat je erdoor eventjes nog waziger voelt, omdat alle serotineverhoudingen snel kunnen schommelen dan.

voor wat leuks hoort wat he :wink:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beetje gezonder beginnen leven.

Je kan toch onnoemelijk depressief worden van zulke hoeveelheden? Heb ook al aardig wat gebruikt en ja toen voelde ik me moe en wat brak maar depressief?
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is al voorbij, ik stelde me aan...

Ik zat de hele dag binnen, het was schijtweer en de rest van de familie is op vakantie. Eenzaamheid en jezelf gek maken.

Dank u allen.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beanhead zei:
Beetje gezonder beginnen leven.

Je kan toch onnoemelijk depressief worden van zulke hoeveelheden? Heb ook al aardig wat gebruikt en ja toen voelde ik me moe en wat brak maar depressief?
Klik om te vergroten...

je onderschat het hoor, bij regelmatig gebruik kan het wel degenlijk zulke gevolgen hebben.
het is juist dat het niet in een keer gelijk volop is, maar dat het steeds erger wordt naarmate de tijd vordert.. gluipt er in.
plus doorhalen is ook een behoorlijke inslag op je geest.
doorhalen+drugs kan dus in behoorlijke depressie aanvalletjes en dipjes lijden.

maar dat soort dingen heb je meestal pas door na genoeg ervaring met de tijd.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je hebt gewoon geen serotonine meer, lekker rusten en van de MDMA afblijven en komt allemaal wel weer goed. Als je voor de L-tryptofaan gaat kun je beter 5HTP nemen, daarbij heb je denk ik minder last van nevenwerkingen als bij L-tryptofaan. En het is al de volgende stap dus je hebt sneller weer serotonine bij. Je mag dit wel niet nemen als je nog onder invloed bent van MDMA.

L-tryptofaan --> 5HTP --> Serotonine. Je zit dus al een stapje dichterbij...
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#8
underworld zei:
Beanhead zei:
Beetje gezonder beginnen leven.

Je kan toch onnoemelijk depressief worden van zulke hoeveelheden? Heb ook al aardig wat gebruikt en ja toen voelde ik me moe en wat brak maar depressief?
Klik om te vergroten...

je onderschat het hoor, bij regelmatig gebruik kan het wel degenlijk zulke gevolgen hebben.
het is juist dat het niet in een keer gelijk volop is, maar dat het steeds erger wordt naarmate de tijd vordert.. gluipt er in.
plus doorhalen is ook een behoorlijke inslag op je geest.
doorhalen+drugs kan dus in behoorlijke depressie aanvalletjes en dipjes lijden.

maar dat soort dingen heb je meestal pas door na genoeg ervaring met de tijd.
Klik om te vergroten...

Ik neem mijn woorden volop terug hoor, nachtjes doorhalen en dan crashen is hard ja.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zal in ieder geval wat duidelijker zijn.

Ik had een grammetje of 8/9 67% dex, daarbij hebben twee vrienden en ik ook nog veel keta gesnoven en op dag 4, na ong 100 uur zonder slaap ook nog mdma erbij genomen, ieder 2 pillen getest op 100 mg.

Dit alles heeft vanaf de 2e dag nadat we dit gedaan hebben ervoor gezorgd dat ik me ongeveer 2/3 dagen lang erg onzeker en down heb gevoeld. Ik was een beetje in paniek omdat ik dit nog nooit eerder heb gehad, ook niet na 75 uur door. ik denk dat die extra 1,5e dag een beetje de druppel was.

Thanks voor de replies.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Na 100 uur zonder slaap nog 100 mg MDMA nemen... En jij bent verbaasd dat je je depressief voelt ? :)
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tuurlijk is dat normaal, maar gelukkig dat het weer over is, volgende x weet je dus wat je te wachten staat :sunglasses:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Biertje zei:
Ja, tis goed dat het gebeurd is aangezien ik nog nooit een kutgevoel heb gehad. Ik weet nu tenminste waar m'n grenzen liggen.
Klik om te vergroten...

....de ene keer is de kater erger dan de andere keer....
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sublimo zei:
Na 100 uur zonder slaap nog 100 mg MDMA nemen... En jij bent verbaasd dat je je depressief voelt ? :)
Klik om te vergroten...
hahaha idd, goeie hoeveelheid drugs die je gebruikt heb :grin:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
SperSIZEboon zei:
Sublimo zei:
Na 100 uur zonder slaap nog 100 mg MDMA nemen... En jij bent verbaasd dat je je depressief voelt ? :)
Klik om te vergroten...
hahaha idd, goeie hoeveelheid drugs die je gebruikt heb :grin:
Klik om te vergroten...

Het was een hoeveelheid die mij iets heeft laten ervaren wat niet te evenaren is. Ik heb eventjes teruggedacht en ik kwam tot de conclusie dat ik 140 uur in een soort trip heb geleefd.

Ik weet alleen niet wat ik ervan moet denken... Ik heb veel geleerd, veel gedaan, veel domme dingen gedaan en het was fffuuuuuuuuuuuccccccckkkkkkinnnnnnnnnnnggggggg vet.

1x nooit meer, maar ben blij dat ik dit ook een keer heb meegemaakt.
d
duimpjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eind goed al goed
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik voel me altijd zo na MDMA, en van 400mg op 1 nacht blijft dat gevoel minstens 5 dagen hangen. Erg kut en meteen de reden waarom ik niet vaak MDMA gebruik. 8-12 uur up voor een hel van een comedown..
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#17
W.F.L. zei:
Ik voel me altijd zo na MDMA, en van 400mg op 1 nacht blijft dat gevoel minstens 5 dagen hangen. Erg kut en meteen de reden waarom ik niet vaak MDMA gebruik. 8-12 uur up voor een hel van een comedown..
Klik om te vergroten...

Ik heb het afgelopen vrijdag zo'n 150mg gebruikt in zo'n 6 á 7 uur (icm met andere zooi) en heb nergens last van gehad. Het was heel relaxed en rustig, maar op zich wel fijn.
Ik denk dat de dip een stuk minder zal zijn als je niet zo veel pakt.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#18
YOU TOOK TO MUCH MAN!
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
Chris Pontius zei:
W.F.L. zei:
Ik voel me altijd zo na MDMA, en van 400mg op 1 nacht blijft dat gevoel minstens 5 dagen hangen. Erg kut en meteen de reden waarom ik niet vaak MDMA gebruik. 8-12 uur up voor een hel van een comedown..
Klik om te vergroten...

Ik heb het afgelopen vrijdag zo'n 150mg gebruikt in zo'n 6 á 7 uur (icm met andere zooi) en heb nergens last van gehad. Het was heel relaxed en rustig, maar op zich wel fijn.
Ik denk dat de dip een stuk minder zal zijn als je niet zo veel pakt.
Klik om te vergroten...

Ondertussen eten & af en toe goede rustpauzes nemen helpt ook wel.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Chris Pontius zei:
W.F.L. zei:
Ik voel me altijd zo na MDMA, en van 400mg op 1 nacht blijft dat gevoel minstens 5 dagen hangen. Erg kut en meteen de reden waarom ik niet vaak MDMA gebruik. 8-12 uur up voor een hel van een comedown..
Klik om te vergroten...

Ik heb het afgelopen vrijdag zo'n 150mg gebruikt in zo'n 6 á 7 uur (icm met andere zooi) en heb nergens last van gehad. Het was heel relaxed en rustig, maar op zich wel fijn.
Ik denk dat de dip een stuk minder zal zijn als je niet zo veel pakt.
Klik om te vergroten...

Ik vind doseringen onder de 200mg ook veel fijner, laagste dat ik genomen heb was 190mg op een avond (70mg redose 120mg) en toen had ik dezelfde kater (met 700mg 1,5 week ofzo.. Ook wel nog speed gedaan toen), mijn ervaring is dat de dosering gewoon de duur van die periode bepaalt, maar het echt helemaal uitschakelen gaat niet, met 190mg had ik nog steeds 3-4 dagen een kut en onwerkelijk gevoel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."