Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAanhoudende depressie.

Aanhoudende depressie.

31 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, tis goed dat het gebeurd is aangezien ik nog nooit een kutgevoel heb gehad. Ik weet nu tenminste waar m'n grenzen liggen.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, dat is normaal. Komt vanzelf goed.
Goed eten, Goed drinken, Genoeg slapen, je kant dat hele riedeltje wel.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vroeg mij af of het normaal is om na 4 dagen flink doorhalen met 200 mg mdma, 200 mg ketamine en een hoop speed normaal is dat je nog 2/3 dagen depressief en down bent.
Ik schrik namelijk nogal van de heftigheid van deze depressieve gedachten omdat ik normaal met zulke hoeveelheden helemaal niet zo depressief ben, eigenlijk ben ik dat nooit geweest.

:hearteyes:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat is dan een hoop speed?

Overigens doe je MDMA vaak? Kan misschien daaraan liggen, ketamine heeft er weinig mee te maken, denk ik persoonlijk dan omdat ketamine bij mij gewoon "uitwerkt" en dan ben ik terug nuchter. Misschien dat alles wat vreemder aanvoelt maar zeker geen depressie & dat ook niet na langdurig gebruik bij mensen in mijn omgeving die het dagelijks tot bijna dagelijks doen...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewoon jezelf nu even niet zo serieus nemen.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
Gewoon jezelf nu even niet zo serieus nemen.
Klik om te vergroten...
Dit dus, slechts alles kunstmatig.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zei toch dat je rustig aan moest doen? Eigenwijs.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
l-trypthofaan regelen, dat scheelt al een hoop
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#9
gewoon uitzitten en gezond bezig zijn is de beste oplossing, je kunt het beste de hele dag bezig zijn ergens mee, zodat je niet zoveel kans krijgt om te peinzen. eet gezond, ga gezellig wat doen met vrienden, dat leid je al snel af.
na 3 dagen voel je al een stuk beter, na een week ben je weer helemaal de oude.

tevens na 2 dagen 5htp of L-tryptofaan kan inderdaad een heel stuk helpen, hou er wel rekening mee dat het ook averechts kan werken en dat je erdoor eventjes nog waziger voelt, omdat alle serotineverhoudingen snel kunnen schommelen dan.

voor wat leuks hoort wat he :wink:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
Beetje gezonder beginnen leven.

Je kan toch onnoemelijk depressief worden van zulke hoeveelheden? Heb ook al aardig wat gebruikt en ja toen voelde ik me moe en wat brak maar depressief?
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is al voorbij, ik stelde me aan...

Ik zat de hele dag binnen, het was schijtweer en de rest van de familie is op vakantie. Eenzaamheid en jezelf gek maken.

Dank u allen.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beanhead zei:
Beetje gezonder beginnen leven.

Je kan toch onnoemelijk depressief worden van zulke hoeveelheden? Heb ook al aardig wat gebruikt en ja toen voelde ik me moe en wat brak maar depressief?
Klik om te vergroten...

je onderschat het hoor, bij regelmatig gebruik kan het wel degenlijk zulke gevolgen hebben.
het is juist dat het niet in een keer gelijk volop is, maar dat het steeds erger wordt naarmate de tijd vordert.. gluipt er in.
plus doorhalen is ook een behoorlijke inslag op je geest.
doorhalen+drugs kan dus in behoorlijke depressie aanvalletjes en dipjes lijden.

maar dat soort dingen heb je meestal pas door na genoeg ervaring met de tijd.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je hebt gewoon geen serotonine meer, lekker rusten en van de MDMA afblijven en komt allemaal wel weer goed. Als je voor de L-tryptofaan gaat kun je beter 5HTP nemen, daarbij heb je denk ik minder last van nevenwerkingen als bij L-tryptofaan. En het is al de volgende stap dus je hebt sneller weer serotonine bij. Je mag dit wel niet nemen als je nog onder invloed bent van MDMA.

L-tryptofaan --> 5HTP --> Serotonine. Je zit dus al een stapje dichterbij...
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
underworld zei:
Beanhead zei:
Beetje gezonder beginnen leven.

Je kan toch onnoemelijk depressief worden van zulke hoeveelheden? Heb ook al aardig wat gebruikt en ja toen voelde ik me moe en wat brak maar depressief?
Klik om te vergroten...

je onderschat het hoor, bij regelmatig gebruik kan het wel degenlijk zulke gevolgen hebben.
het is juist dat het niet in een keer gelijk volop is, maar dat het steeds erger wordt naarmate de tijd vordert.. gluipt er in.
plus doorhalen is ook een behoorlijke inslag op je geest.
doorhalen+drugs kan dus in behoorlijke depressie aanvalletjes en dipjes lijden.

maar dat soort dingen heb je meestal pas door na genoeg ervaring met de tijd.
Klik om te vergroten...

Ik neem mijn woorden volop terug hoor, nachtjes doorhalen en dan crashen is hard ja.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zal in ieder geval wat duidelijker zijn.

Ik had een grammetje of 8/9 67% dex, daarbij hebben twee vrienden en ik ook nog veel keta gesnoven en op dag 4, na ong 100 uur zonder slaap ook nog mdma erbij genomen, ieder 2 pillen getest op 100 mg.

Dit alles heeft vanaf de 2e dag nadat we dit gedaan hebben ervoor gezorgd dat ik me ongeveer 2/3 dagen lang erg onzeker en down heb gevoeld. Ik was een beetje in paniek omdat ik dit nog nooit eerder heb gehad, ook niet na 75 uur door. ik denk dat die extra 1,5e dag een beetje de druppel was.

Thanks voor de replies.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Na 100 uur zonder slaap nog 100 mg MDMA nemen... En jij bent verbaasd dat je je depressief voelt ? :)
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tuurlijk is dat normaal, maar gelukkig dat het weer over is, volgende x weet je dus wat je te wachten staat :sunglasses:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Biertje zei:
Ja, tis goed dat het gebeurd is aangezien ik nog nooit een kutgevoel heb gehad. Ik weet nu tenminste waar m'n grenzen liggen.
Klik om te vergroten...

....de ene keer is de kater erger dan de andere keer....
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sublimo zei:
Na 100 uur zonder slaap nog 100 mg MDMA nemen... En jij bent verbaasd dat je je depressief voelt ? :)
Klik om te vergroten...
hahaha idd, goeie hoeveelheid drugs die je gebruikt heb :grin:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
SperSIZEboon zei:
Sublimo zei:
Na 100 uur zonder slaap nog 100 mg MDMA nemen... En jij bent verbaasd dat je je depressief voelt ? :)
Klik om te vergroten...
hahaha idd, goeie hoeveelheid drugs die je gebruikt heb :grin:
Klik om te vergroten...

Het was een hoeveelheid die mij iets heeft laten ervaren wat niet te evenaren is. Ik heb eventjes teruggedacht en ik kwam tot de conclusie dat ik 140 uur in een soort trip heb geleefd.

Ik weet alleen niet wat ik ervan moet denken... Ik heb veel geleerd, veel gedaan, veel domme dingen gedaan en het was fffuuuuuuuuuuuccccccckkkkkkinnnnnnnnnnnggggggg vet.

1x nooit meer, maar ben blij dat ik dit ook een keer heb meegemaakt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."