Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWapwinkel betrouwbaar?

Wapwinkel betrouwbaar?

11 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

ik kwam opeens op deze site terecht, en zag daar dit staan:
http://www.wapwinkel.nl/verse-truffels-4-pack.html

40 gram truffels (alle soorten 10 g) voor € 22,5 ? :hearteyes:

Dit lijkt te mooi om waar te zijn, en dat is het dan ook meestal op het internet..
Iemand ervaring met deze webwinkel?

Ze beweren een magazijn te hebben in België (Hoogstraten), dit lijkt me heel vreemd, aangezien truffels hier verboden zijn?

Bedankt :)
J
JoorCashLid
01-01-2024, 00:00
#2
Betrouwbaar wel, maar ik vind het echt afzetters met hun prijzen!
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb wel eens wat besteld en dat kwam gewoon aan. Er staat ook bij: speciale prijs, normaal is die truffel-pack €50,-.
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vigilante zei:
Ik heb wel eens wat besteld en dat kwam gewoon aan. Er staat ook bij: speciale prijs, normaal is die truffel-pack €50,-.
Klik om te vergroten...
Idd, maar dan stel ik mezelf die vraag van dat magazijn..
Heb al veeeeel gekocht op het net, maar ben toch altijd voorzichtig met websites die ik niet ken..
Spijtig dat ik net 30 gram mexicana op azarius heb besteld voor €36 (incl. verzending)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wapwinkel kan je sowieso wel vertrouwen.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#6
en de fabwinkel ?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
wapwinkel is een goeie site, al vaak wat besteld :)
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb toch liever een betrouwbare shop die wat duurder is.

Ik heb onlangs 2 keer besteld bij onlinesmartshop.nl, omdat dat de enige was die ik kende die creditcards aanvaardde. 2 keer besteld, 2 keer een onvolledig pakketje. Ik heb daar niks op tegen, kan gebeuren en het is ondertussen al opgelost, maar hun klantenservice is ook niet wat het moet zijn, ze antwoorden binnen de 48 uur volgens hun site, ik het de eerste keer 1,5 week moeten wachten op antwoord en de 2de keer kreeg ik antwoord na de 4de mail.

Dus: liever eentje die duurder is, maar een goeie reputatie heeft :wink:
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#9
bosvos zei:
ik heb toch liever een betrouwbare shop die wat duurder is.

Ik heb onlangs 2 keer besteld bij onlinesmartshop.nl, omdat dat de enige was die ik kende die creditcards aanvaardde. 2 keer besteld, 2 keer een onvolledig pakketje. Ik heb daar niks op tegen, kan gebeuren en het is ondertussen al opgelost, maar hun klantenservice is ook niet wat het moet zijn, ze antwoorden binnen de 48 uur volgens hun site, ik het de eerste keer 1,5 week moeten wachten op antwoord en de 2de keer kreeg ik antwoord na de 4de mail.

Dus: liever eentje die duurder is, maar een goeie reputatie heeft :wink:
Klik om te vergroten...
²

Ik blijf maar bij Azarius, Actie is ondertussen toch al verlopen, plus ze vragen €16 verzendingskosten, bij Azarius maar 6 (naar Belgie).
m
mirLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zolang ze spullen op voorraad hebben gaat het goed.

Maar ne een bestelling geplaatst te hebben, hadden ze de thermometer niet op voorraad bleek en zou me nagestuurd worden, kan gebeuren.
Maar niets meer vernomen en de thermometer stond nog steeds op voorraad op de site, na een maand toch maar weer eens contact opgenomen, met het antwoord dat ze me niet vergeten waren en zodra het er was stuurden ze het op.

Na weer een maand niets gehoord te hebben, en ja zeker de thermometer stond nog steeds op de site als in voorraad, maar kreeg bericht dat het toch niet leverbaar was en ik mijn geld terug zou krijgen.

Daarna kreeg ik geen antwoord meer, en natuurlijk ook geen geld terug. ( en de thermometer staat nog steeds als vooradig op de site)

Afzetters zijn het, en zeeeeeer klantontvriendelijk :openmouth:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#11
mir zei:
Zolang ze spullen op voorraad hebben gaat het goed.

Maar ne een bestelling geplaatst te hebben, hadden ze de thermometer niet op voorraad bleek en zou me nagestuurd worden, kan gebeuren.
Maar niets meer vernomen en de thermometer stond nog steeds op voorraad op de site, na een maand toch maar weer eens contact opgenomen, met het antwoord dat ze me niet vergeten waren en zodra het er was stuurden ze het op.

Na weer een maand niets gehoord te hebben, en ja zeker de thermometer stond nog steeds op de site als in voorraad, maar kreeg bericht dat het toch niet leverbaar was en ik mijn geld terug zou krijgen.

Daarna kreeg ik geen antwoord meer, en natuurlijk ook geen geld terug. ( en de thermometer staat nog steeds als vooradig op de site)

Afzetters zijn het, en zeeeeeer klantontvriendelijk :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ik heb precies hetzelfde gehad (alleen was het geen thermometer) met Azarius.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Die heb ik eens een ban gegeven, omdat ze hier steeds reclame maakten... :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."