Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zolang ze spullen op voorraad hebben gaat het goed. Maar ne een bestelling geplaatst te hebben, hadden ze de thermometer niet op voorraad bleek en zou me nagestuurd worden, kan gebeuren. Maar niets meer vernomen en de thermometer stond nog steeds op voorraad op de site, na een maand toch maar weer eens contact opgenomen, met het antwoord dat ze me niet vergeten waren en zodra het er was stuurden ze het op. Na weer een maand niets gehoord te hebben, en ja zeker de thermometer stond nog steeds op de site als in voorraad, maar kreeg bericht dat het toch niet leverbaar was en ik mijn geld terug zou krijgen. Daarna kreeg ik geen antwoord meer, en natuurlijk ook geen geld terug. ( en de thermometer staat nog steeds als vooradig op de site) Afzetters zijn het, en zeeeeeer klantontvriendelijk"