#1
het programmatje heet I-doser. De geluiden zouden bepaalde stoffen in je hersenen triggeren waardoor je eigenlijk in een kunstmatige high zou belanden.
Ik heb het al eens geprobeerd en heb er echt nx, nul de knots, niente van gevoeld.
Maar voor de geïnterreseerden => http://www.i-doser.com/
Ik heb het al eens geprobeerd en heb er echt nx, nul de knots, niente van gevoeld.
Maar voor de geïnterreseerden => http://www.i-doser.com/


.