#1
Re: Iemand die mij kan uitleggen waar deze voor gebruikt wor
Dude, wij zijn er niet 24/7...
Buiten dat om heeft het geen nut om zo'n beetje elk bericht in dit topic te reporten. De hele dag door schreeuwen verliest na een tijdje ook een beetje zijn effect.
DrippTone zei:En dit soort posts helpen natuurlijk ook erg veel. Nog even en het topic is rijp voor onzin. Spijtig dat in dit soort topics geen mod ingrijpt, te veel bullshit die niet bijdraagt.
Dude, wij zijn er niet 24/7...
Buiten dat om heeft het geen nut om zo'n beetje elk bericht in dit topic te reporten. De hele dag door schreeuwen verliest na een tijdje ook een beetje zijn effect.
