Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand die mij kan uitleggen waar deze voor gebruikt wordt!?

Iemand die mij kan uitleggen waar deze voor gebruikt wordt!?

47 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Iemand die mij kan uitleggen waar deze voor gebruikt wor

Van blowen word je over het algemeen wel lui, en heb je soms geen zin of vergeet je om je bong op te ruimen. Niet dat ik ervaring heb met basecoke ofzo maar het lijkt me idd sterk dat je die shit dan laat staan.

edit: ik vind het trouwens nogal grappig om me in te beelden hoe mijn ouders een bong op mn kamer vinden en daar dan stiekem foto's van gaan staan maken en op internet posten :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Iemand die mij kan uitleggen waar deze voor gebruikt wor

Dione zei:
heroine en base coke met as? voor zover ik weet kun je dat gewoon direct verhitten als het op folie ligt.
Klik om te vergroten...

...

Als je chineest verhit je op folie. Als je rookt uit een pijp heb je as nodig. Maar zoals je kunt zien zitten er gaten in de folie van een pijp, anders kun je niet trekken. Wat gebeurt er als je daar poeder op legt dat smelt en vloeibaar wordt? Juist ja, de helft van het poeder valt er al door en de andere helft wordt vloeibaar en valt er dan ook door. Als je as gebruikt trekt het vloeibare spul in je as. Basecoke kun je gewoon zo roken met gaas ja, maar het is toch echt beter en makkelijker met as en dat doet bijna iedereen die rookt.

Dus als je kind een asverzamelaar is heb je een probleem :)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Iemand die mij kan uitleggen waar deze voor gebruikt wor

Wackie zei:
Ik denk dat je van hero nog veel luier word, en het je misschien even geen eens een bal kan intereseren dat ze dat ding vinden :)
Klik om te vergroten...

Volgens mij zit er LSD in, dan trip je te hard om die pijp weg te halen. Nou goed?
Doe eens niet zo fucking dom, het gaat hoogstwaarschijnlijk om wiet en jij moet die moeder weer bang maken omdat je ingaat op een detail alsof het belangrijk is en alsof de kans groot is dat het om heroïne gaat.

Het is waarschijnlijk gewoon wiet, punt.
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Iemand die mij kan uitleggen waar deze voor gebruikt wor

Volgens mij hebben we al duidelijk gemaakt dat het alles kan zijn.

En daarom gaan we ook dieper op de situatie in wat jij opvat als bemoeien met de opvoeding. Maar zonder er meer van te weten heeft er helemaal niemand een idee wat er door dat ding gerookt word.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Iemand die mij kan uitleggen waar deze voor gebruikt wor

Waar ruikt het naar?
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Iemand die mij kan uitleggen waar deze voor gebruikt wor

W.F.L. zei:
Dione zei:
heroine en base coke met as? voor zover ik weet kun je dat gewoon direct verhitten als het op folie ligt.
Klik om te vergroten...

...

Als je chineest verhit je op folie. Als je rookt uit een pijp heb je as nodig. Maar zoals je kunt zien zitten er gaten in de folie van een pijp, anders kun je niet trekken. Wat gebeurt er als je daar poeder op legt dat smelt en vloeibaar wordt? Juist ja, de helft van het poeder valt er al door en de andere helft wordt vloeibaar en valt er dan ook door. Als je as gebruikt trekt het vloeibare spul in je as. Basecoke kun je gewoon zo roken met gaas ja, maar het is toch echt beter en makkelijker met as en dat doet bijna iedereen die rookt.

Dus als je kind een asverzamelaar is heb je een probleem :)
Klik om te vergroten...

Ik heb het even gechecked bij een ervaringsdeskundige. En crack kan inderdaad met as gerookt worden, maar dat is niet de meest voorkomende manier. Chinezen is gebruikelijker. Heroïne wordt überhaupt nooit met as gerookt.

Maar goed, back ontopic maar weer :)
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Iemand die mij kan uitleggen waar deze voor gebruikt wor

weyoun22 zei:
Waar ruikt het naar?
Klik om te vergroten...

Inderdaad ook een heel goede vraag :)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Iemand die mij kan uitleggen waar deze voor gebruikt wor

Deze man moet als 'ie aanmeldt een hele pagina aan vragen beantwoorden. :tearsofjoy:
De vragen stapelen zich maar op.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Iemand die mij kan uitleggen waar deze voor gebruikt wor

pascal828 zei:
Deze man moet als 'ie aanmeldt een hele pagina aan vragen beantwoorden. :tearsofjoy:
De vragen stapelen zich maar op.
Klik om te vergroten...

De kloof tussen ergens niets vanaf weten en er er teveel van weten :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Iemand die mij kan uitleggen waar deze voor gebruikt wor

En dit soort posts helpen natuurlijk ook erg veel. Nog even en het topic is rijp voor onzin. Spijtig dat in dit soort topics geen mod ingrijpt, te veel bullshit die niet bijdraagt.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Iemand die mij kan uitleggen waar deze voor gebruikt wor

Het is vandaag wel een rare dag vind ik ook. En ja, gratis postcount hier. :)

Wel klote dat je moet verhuizen, Dripptone. Misschien volgende keer een loods. (tekno) hehe.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Iemand die mij kan uitleggen waar deze voor gebruikt wor

DrippTone zei:
En dit soort posts helpen natuurlijk ook erg veel. Nog even en het topic is rijp voor onzin. Spijtig dat in dit soort topics geen mod ingrijpt, te veel bullshit die niet bijdraagt.
Klik om te vergroten...

Dude, wij zijn er niet 24/7...
Buiten dat om heeft het geen nut om zo'n beetje elk bericht in dit topic te reporten. De hele dag door schreeuwen verliest na een tijdje ook een beetje zijn effect.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Iemand die mij kan uitleggen waar deze voor gebruikt wor

Dione zei:
Maar goed, back ontopic maar weer :)
Klik om te vergroten...

Inderdaad .... back ontopic graag mensen. Dit moet een serieus onderwerp blijven!
Heb de vader een mail gestuurd of hij naar dit topic wilt kijken en de vragen wilt beantwoorden indien hij dat wilt. Kunnen we dan daarop weer verder borduren
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Iemand die mij kan uitleggen waar deze voor gebruikt wor

Het zou inderdaad vanalles kunnen zijn, maar hoogstwaarschijnlijk rookt je zoon graag af en toe een lekker weedje, en zoals iedereen die weed rookt, probeer je dan allerlei andere manieren om stoned te raken. Ik zou dus niet meteen naar hem toe lopen en roepen dat ie aan de hero zit ofzo ...
Een goed gesprek kan wonderen doen, en vooral niet freaken ... maar lees je deftig in over deze drugs, zodat je niet meteen hoeft te vrezen dat je zoon weldra in de goot zal liggen, omatjes overvalt voor wat extra cash en zich in zijn kontje laat nemen voor een free shot ... :wink:
L
Lawrence BenderLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Iemand die mij kan uitleggen waar deze voor gebruikt wor

Irie zei:
Het zou inderdaad vanalles kunnen zijn, maar hoogstwaarschijnlijk rookt je zoon graag af en toe een lekker weedje, en zoals iedereen die weed rookt, probeer je dan allerlei andere manieren om stoned te raken. Ik zou dus niet meteen naar hem toe lopen en roepen dat ie aan de hero zit ofzo ...
Een goed gesprek kan wonderen doen, en vooral niet freaken ... maar lees je deftig in over deze drugs, zodat je niet meteen hoeft te vrezen dat je zoon weldra in de goot zal liggen, omatjes overvalt voor wat extra cash en zich in zijn kontje laat nemen voor een free shot ... :wink:
Klik om te vergroten...

Dit ziet er ook echt uit alsof het wiet is he?
- Mooi niet dus.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Iemand die mij kan uitleggen waar deze voor gebruikt wor

Pijp lijkt mij een factor 10 te groot voor crack en het bruine kan ook gewoon teer zijn.

Ik kan het op de foto niet goed zien maar als er onderin de pijp veel as ligt is de kans groot dat het een crackpijp is. Ligt er geen of nauwelijks as (of andere dingen als tabak) dan kan je crack afschrijven. Bij elke trek gaat er nieuwe as bij en 1/3e - 1/2e van die as komt in de pijp terecht.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Iemand die mij kan uitleggen waar deze voor gebruikt wor

Exceptional Insight zei:
Flameon zei:
Oja ontkennen is ook verslavingsgedrag
Klik om te vergroten...
Ho ho, niet zo hard van stapel lopen. Gezeik van ouders is ook vervelend. Ontkennen kan gewoon gezeik ontlopen zijn.
Klik om te vergroten...

Precies. Ik zou niet meteen uitgaan van het ergste. Waarschijnlijk wordt de bong gewoon voor wiet gebruikt. Of is het echt niet van hem, of voor af en toe.

:)
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Iemand die mij kan uitleggen waar deze voor gebruikt wor

Bizar dat dit op internet gevraagd moet worden. Communiceer met je naasten, PRAAT!!
Ruik er eens goed aan, hoe ruikt het? Hoe groot is het voorwerp?
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Iemand die mij kan uitleggen waar deze voor gebruikt wor

Hij smoked wiet.

PROTIP; koop hem een vaporizer, die alu folie is niet echt goed voor 'um
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Iemand die mij kan uitleggen waar deze voor gebruikt wor

NorthernLightBE zei:
PROTIP; koop hem een vaporizer, die alu folie is niet echt goed voor 'um
Klik om te vergroten...
:grin:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."