#1
Dan moet je denk ik op zo'n bodybuilder forum zijn. Daar zullen ze wel meer weten ![:)]()
Petrovic zei:Je moet het blijven nemen om je spieren te behouden, je moet het dus blijven nemen als je je eigen spieren wil behouden.
Chris Pontius zei:Dan moet je denk ik op zo'n bodybuilder forum zijn. Daar zullen ze wel meer weten![]()
luchtigtoetje zei:Denk ook aan de mogelijke bijwerkingen he. Ik heb dit helemaal uitgeplozen namelijk en ik vind het niet waard. Het is ongelooflijk slecht voor je. Heel je hormoon huishouding gaat er aan en je worder super agressief van (je spuit o.a. een overdosis aan synthetische testosteron) met heel veel moodswings. Plus je ballen krimpen echt, das geen fabeltje. Ze hoeven namelijk geen testosteron meer aan te maken dus vervallen ze gewoon. Verder gaat je lever heel hard kapot eraan.
Je lichaam groeit wel heel snel, maar je produceert zwakke spieren die bij het minste al scheuren. Als je het wilt doen zou ik eerst het maximale uit je lichaam halen en dan anabolen nemen.
Maar ik raad het je heel erg af.
Adrenochroom zei:Plus psychotische trekjes zijn ook niet ongewoon voor de heftigere gebruikers right?
W.F.L. zei:Als puber heb je geen anabolen nodig joh, dan heb je zowiezo al meer dan genoeg testosteron
Drientje zei:Wat zijn lachpillen?
Drientje zei:Ik wou net vragen waar je wonde maar laat maar, ik zie het al.
Blijft typisch.
Achjah, ik kan er ook niet aan doenDrientje zei:Ik wou net vragen waar je wonde maar laat maar, ik zie het al.
Blijft typisch.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."