Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpiervergrotende drugs - "Kuren"

Spiervergrotende drugs - "Kuren"

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dan moet je denk ik op zo'n bodybuilder forum zijn. Daar zullen ze wel meer weten :)
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey,

Ik hoor mijn vrienden (die fitness doen) altijd bezig over kuren, sommige over pillen, sommige over spuiten in hun .. en zo voort. Ze vroegen of ik hier eens wat meer over kon opzoeken wat er slecht aan is, en WAT het juist is, en welke soorten er zijn.

Ik veronderstel dat dit ook een soort drugs zijn dus vond dit de beste plek?
Weet totaal niet onder wat ik moet zoeken.

Kan iemand mij wat meer info geven over deze zogenaamde 'kuren'?

Wat doen ze?
Werken ze ook echt?
Zie je het verschil snel/hard tov zonder deze middelen te trainen?

Ik doe zelf geen fitness en ben ook niet direct van plan dit te doen maar vind het wel intressant..

Grtzz
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Daar bedoelen de anabolen mee. Google maar eens, het internet staat er vol mee. Staan al je antwoorden.

Maar om kort te zijn: Ja het helpt enorm ivm niet nemen. Het is erg ongezond. Je moet het blijven nemen om je spieren te behouden.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#4
Petrovic zei:
Je moet het blijven nemen om je spieren te behouden, je moet het dus blijven nemen als je je eigen spieren wil behouden.
Klik om te vergroten...

Ok ik snap het, ok ik snap het dus.
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thanks, iemand hier persoonlijke ervaring?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chris Pontius zei:
Dan moet je denk ik op zo'n bodybuilder forum zijn. Daar zullen ze wel meer weten :)
Klik om te vergroten...

dit dus

http://forum.dutchfitness.com/
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Google en dat bb forum zullen je vraag beter kunnen beantwoorden.
Impotentie komt zeer regelmatig voor bij annabolen gebruikers
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Denk ook aan de mogelijke bijwerkingen he. Ik heb dit helemaal uitgeplozen namelijk en ik vind het niet waard. Het is ongelooflijk slecht voor je. Heel je hormoon huishouding gaat er aan en je worder super agressief van (je spuit o.a. een overdosis aan synthetische testosteron) met heel veel moodswings. Plus je ballen krimpen echt, das geen fabeltje. Ze hoeven namelijk geen testosteron meer aan te maken dus vervallen ze gewoon. Verder gaat je lever heel hard kapot eraan.

Je lichaam groeit wel heel snel, maar je produceert zwakke spieren die bij het minste al scheuren. Als je het wilt doen zou ik eerst het maximale uit je lichaam halen en dan anabolen nemen.

Maar ik raad het je heel erg af.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#9
luchtigtoetje zei:
Denk ook aan de mogelijke bijwerkingen he. Ik heb dit helemaal uitgeplozen namelijk en ik vind het niet waard. Het is ongelooflijk slecht voor je. Heel je hormoon huishouding gaat er aan en je worder super agressief van (je spuit o.a. een overdosis aan synthetische testosteron) met heel veel moodswings. Plus je ballen krimpen echt, das geen fabeltje. Ze hoeven namelijk geen testosteron meer aan te maken dus vervallen ze gewoon. Verder gaat je lever heel hard kapot eraan.

Je lichaam groeit wel heel snel, maar je produceert zwakke spieren die bij het minste al scheuren. Als je het wilt doen zou ik eerst het maximale uit je lichaam halen en dan anabolen nemen.

Maar ik raad het je heel erg af.
Klik om te vergroten...

Plus psychotische trekjes zijn ook niet ongewoon voor de heftigere gebruikers right?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Als puber heb je geen anabolen nodig joh, dan heb je zowiezo al meer dan genoeg testosteron :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Adrenochroom zei:
Plus psychotische trekjes zijn ook niet ongewoon voor de heftigere gebruikers right?
Klik om te vergroten...

dat weet ik niet, maar verbaasd me niet.

W.F.L. zei:
Als puber heb je geen anabolen nodig joh, dan heb je zowiezo al meer dan genoeg testosteron
Klik om te vergroten...

je moet zowieso er niet aan beginnen als je nog niet volgroeid ben. heeft geen zin.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Verbaast mij ook niet.. :flushed:
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wordt echt veel gedaan in mijn omgeving, alleen gebruiken ze dit dan voor 1 maand en stoppen ze dan, er wordt ook gezegd dat in die 1ne maand geen druppel alcohol mag gedronken worden, niet gerookt & geen drugs, anders gaan de spieren scheef groeien??? :confused:
Klinkt belachelijk maar hier in de omgeving gaan wel meer belachelijke dingen rond (bv Heroinepillen & lachpillen)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mensen die anabolen slikken lopen inderdaad vaak met een gebogen rug. Da heeft weinig met drugs / roken te maken denk ik
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat zijn lachpillen?
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
Wat zijn lachpillen?
Klik om te vergroten...
IetsFabeltje dat hier rond gaat als pillen waar je 4-6 u van in een deuk ligt.
Niet veel van geloven :tongueout:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik wou net vragen waar je wonde maar laat maar, ik zie het al.

Blijft typisch.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
Ik wou net vragen waar je wonde maar laat maar, ik zie het al.

Blijft typisch.
Klik om te vergroten...

Hey, ze hebben daar genoeg drugs.. Domme kankerstad :hearteyes:
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
Ik wou net vragen waar je wonde maar laat maar, ik zie het al.

Blijft typisch.
Klik om te vergroten...
Achjah, ik kan er ook niet aan doen :tongueout:
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#20
Volgens mij valt het allemaal wel mee.
Ken wel iemand die het gebruikt. Was eerst een dun mannetje en 2 maanden later had hij enorme armen en schouders. Het werkt dus wel.

Hij zegt dat veel mensen er dom mee om gaan, maar als er aan een goed schema wordt gehouden waarbij gezond gegeten wordt, dan valt het allemaal wel mee. Je moet alleen niet verslaafd raken aan je spieren, want dan wordt je

1. Lelijk door al die overdreven anabolenspieren
2. Hartproblemen
3. Agressieproblemen
4. Sexproblemen

Niet leuk dus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."