#1
Aalpoepert zei:Waarom schrijven wij dan niet het DF Drugshandboek? Vast en zeker voldoende informatie voorhanden op de site!
Grappig dat je dat zegt, ik had die gedachte daarstraks ook.
Hoe had je gedacht dat te realiseren ?
Aalpoepert zei:Waarom schrijven wij dan niet het DF Drugshandboek? Vast en zeker voldoende informatie voorhanden op de site!
Daar heb ik nog geen gedachte aan geschonken, er zouden mensen echt aan de slag moeten met het uitwerken van informatie, er zal vast aan elk onderwerp een topic gewijd worden zodat forumgebruikers kunnen reageren of suggesties maken.Sublimo zei:Grappig dat je dat zegt, ik had die gedachte daarstraks ook.![]()
Hoe had je gedacht dat te realiseren ?
Aalpoepert zei:Daar heb ik nog geen gedachte aan geschonken, er zouden mensen echt aan de slag moeten met het uitwerken van informatie, er zal vast aan elk onderwerp een topic gewijd worden zodat forumgebruikers kunnen reageren of suggesties maken.Sublimo zei:Grappig dat je dat zegt, ik had die gedachte daarstraks ook.![]()
Hoe had je gedacht dat te realiseren ?
Vind alleen maar iemand die er de tijd voor heeft (zal nemen)
Aalpoepert zei:Er zal waarschijnlijk ook pep aan te pas moeten komen. Dus een budget zal ook nodig zijn![]()
Toch is het mij geleerd tijdens de unity cursus. Ik mag wel bijna aannemen dat alle verslavingsinstanties in NL wel weten waar ze het over hebben.W.F.L. zei:Kut open ik dit draadje gaat het weer over coke natuurlijk :P
Coca-ethyleen is een theorie die nooit bewezen is dacht ik, zo kunnen ze ook een fancy naam vinden voor speed en GHB, amfetaminebutyleen ofzo, kut namen. Maar ik zal niet zeggen dat het niet werkt![]()
Aalpoepert zei:Er zal waarschijnlijk ook pep aan te pas moeten komen.
We zijn bezig aan een.ik doe mijn best zei:Dat boek is echt helemaal niks,..En ik heb t wel gelezen.Het boek is geschreven in de-wij waren erbij- vorm.Niet over de ervaring van de schrijver zelf.Die weet volgens mij geen eens wat-drugs- is.Valt mij wel vaker op,schrijvers die een boek willen schrijven over -drugs-,die ooit stiekum ooit een joint gerookt hebben.Laat staan dat ze weten wat coke of hero doet.Net als -steendam,..Dat boek gaat ook nergens over.Ik zelf zoek een echt boek met de eigen ervaringen van de schrijver.En niet van horen zeggen.Wie weet een goed boek voor mij,..ps-en graag niet de bekende boeken want die heb ik waarschijnlijk al gelezen,..
Aalpoepert zei:We zijn bezig aan een.ik doe mijn best zei:Dat boek is echt helemaal niks,..En ik heb t wel gelezen.Het boek is geschreven in de-wij waren erbij- vorm.Niet over de ervaring van de schrijver zelf.Die weet volgens mij geen eens wat-drugs- is.Valt mij wel vaker op,schrijvers die een boek willen schrijven over -drugs-,die ooit stiekum ooit een joint gerookt hebben.Laat staan dat ze weten wat coke of hero doet.Net als -steendam,..Dat boek gaat ook nergens over.Ik zelf zoek een echt boek met de eigen ervaringen van de schrijver.En niet van horen zeggen.Wie weet een goed boek voor mij,..ps-en graag niet de bekende boeken want die heb ik waarschijnlijk al gelezen,..
Euh, hier wil ik je toch even corrigeren. Hans Plomp is op dit moment de meest vooruitstrevende persoon wat betreft de eerlijke en open informatievoorziening betreffende drugs. Hij geeft lezingen bij stichting OPEN, een stichting die wetenschappelijk onderzoek naar psychoactieve midden stimuleert.ik doe mijn best zei:Dat boek is echt helemaal niks,..En ik heb t wel gelezen.Het boek is geschreven in de-wij waren erbij- vorm.Niet over de ervaring van de schrijver zelf.Die weet volgens mij geen eens wat-drugs- is.Valt mij wel vaker op,schrijvers die een boek willen schrijven over -drugs-,die ooit stiekum ooit een joint gerookt hebben.Laat staan dat ze weten wat coke of hero doet.Net als -steendam,..Dat boek gaat ook nergens over.Ik zelf zoek een echt boek met de eigen ervaringen van de schrijver.En niet van horen zeggen.Wie weet een goed boek voor mij,..ps-en graag niet de bekende boeken want die heb ik waarschijnlijk al gelezen,..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."