#1
Dat boek is echt helemaal niks,..En ik heb t wel gelezen.Het boek is geschreven in de-wij waren erbij- vorm.Niet over de ervaring van de schrijver zelf.Die weet volgens mij geen eens wat-drugs- is.Valt mij wel vaker op,schrijvers die een boek willen schrijven over -drugs-,die ooit stiekum ooit een joint gerookt hebben.Laat staan dat ze weten wat coke of hero doet.Net als -steendam,..Dat boek gaat ook nergens over.Ik zelf zoek een echt boek met de eigen ervaringen van de schrijver.En niet van horen zeggen.Wie weet een goed boek voor mij,..ps-en graag niet de bekende boeken want die heb ik waarschijnlijk al gelezen,..