Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNOODGEVAL!! helpen aub zo snel mogelijk.

NOODGEVAL!! helpen aub zo snel mogelijk.

31 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kan goed, ik heb ook wel een paar van zulke aanvallen gehad, mijn moeder ook. Gebeurt meestal als ik teveel aan mijn hoofd heb.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
brutus420 zei:
knallen! :rock:
Klik om te vergroten...

Posts van zeer laag niveau, zonder enige meerwaarde (m.u.v. Onzinforum)
/Warn

PatrickBateman zei:
brutus420 zei:
knallen! :rock:
Klik om te vergroten...

Kan iemand deze volslagen randdebiel bannen?
Klik om te vergroten...

Volgende keer even op het report knopje drukken, dat zien we sneller.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Chris Pontius zei:
Volgende keer even op het report knopje drukken, dat zien we sneller.
Klik om te vergroten...

Ik heb hem ook al minstens een keer gereport...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sublimo zei:
Ja, oke, in dit topic komt het veel erger over. Maar hij post dat bericht al de hele week hoor. :)
Klik om te vergroten...
We zullen het vizier op hem richten .... net zoals we op meer mense het vizier scherp hebben gesteld :wink:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Sublimo zei:
Ja, oke, in dit topic komt het veel erger over. Maar hij post dat bericht al de hele week hoor. :)
Klik om te vergroten...
We zullen het vizier op hem richten .... net zoals we op meer mense het vizier scherp hebben gesteld :wink:
Klik om te vergroten...

Namen!!!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flameon zei:
Sublimo zei:
Ja, oke, in dit topic komt het veel erger over. Maar hij post dat bericht al de hele week hoor. :)
Klik om te vergroten...
We zullen het vizier op hem richten .... net zoals we op meer mense het vizier scherp hebben gesteld :wink:
Klik om te vergroten...

Dat kan ik op twee manieren opnemen. :sunglasses:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dreuge zei:
Flameon zei:
Sublimo zei:
Ja, oke, in dit topic komt het veel erger over. Maar hij post dat bericht al de hele week hoor. :)
Klik om te vergroten...
We zullen het vizier op hem richten .... net zoals we op meer mense het vizier scherp hebben gesteld :wink:
Klik om te vergroten...

Namen!!!
Klik om te vergroten...

Wegens veiligheids en privacy redenen is dit op dit moment niet mogelijk. Dank u :)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sublimo zei:
Chris Pontius zei:
Volgende keer even op het report knopje drukken, dat zien we sneller.
Klik om te vergroten...

Ik heb hem ook al minstens een keer gereport...
Klik om te vergroten...

Reporten is voor nazi's. Als je iets niet leuk vindt dan lees je het gewoon niet. Maar ga niet zo triest lopen doen. Het is 1940 niet meer. :sunglasses:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou tomzor .... wij zien graag dat mensen reporten. Scheelt ons mods veel werk. Beetje mee werken zien we graag :grin:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#10
heb al n vermoeden wie stemmen gaat krijgen als meest irritante member
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben blij dat het goed is afgelopen met hem, maar moest ik het zijn die daar bad gaat, zou ik vrij pissig worden moest er iemand een dokter bellen. Liever een paar uurtjes bad gaan dan de miserie van een ambulance die uiteraard met veel lawaai en vertoon zal aankomen.
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Chris Pontius zei:
brutus420 zei:
knallen! :rock:
Klik om te vergroten...

Posts van zeer laag niveau, zonder enige meerwaarde (m.u.v. Onzinforum)
/Warn

PatrickBateman zei:
brutus420 zei:
knallen! :rock:
Klik om te vergroten...

Kan iemand deze volslagen randdebiel bannen?
Klik om te vergroten...

Volgende keer even op het report knopje drukken, dat zien we sneller.
Klik om te vergroten...

haha dat is waar ook ja, dit forum heeft een NSB-knop. Zal er volgende keer aan denken. :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."