#1
Ik ben redacteur voor de omroep NTR. Momenteel ben ik bezig met het maken van een informatieve videoreportage over het gebruik van drugs en de invloeden die het heeft op het onderwijs. Hoe moeten scholen omgaan met drugsgebruikers? Is er een drugsbeleid op school? Maar vooral wil ik de leerling die drugs gebruikt zelf aan het woord laten. Op welke manier beïnvloedt drugs je schoolwerk? Vind je dat de school zich moet bemoeien met je drugsgebruik? Wat vind je van de voorlichting die wordt gegeven?
Ik zou graag in contact komen met iemand die nog naar school gaat, maar daarnaast ook regelmatig drugs gebruikt en die op camera hierover wil vertellen. Wil je meer weten of lijkt het je wat om hier aan mee te werken dan kun je me mailen op [email protected].
Ik zou graag in contact komen met iemand die nog naar school gaat, maar daarnaast ook regelmatig drugs gebruikt en die op camera hierover wil vertellen. Wil je meer weten of lijkt het je wat om hier aan mee te werken dan kun je me mailen op [email protected].
