Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat hebben mensen met Ritalin?

Wat hebben mensen met Ritalin?

43 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
x
xtCrackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ritalin heb k vaak op.
meestal prak ik ut met 2 pasjes en dan meerdere van die pilletjes
en dan gwn door je neus hopsakeee!! :rock:
en ik heb geen ADHD dus ik space er em wel van:P
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gebruik weleens concerta en gewone rilatin om beter te studeren in de blokperiode. Ik heb nog nooit pep gebruikt en wordt daarvan al veel te opgefokt naar mijn goesting.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Van ritalin neem je zover ik weet minder studiestof tot je, lijkt wel dat je serieuzer aan het leren ben maar volgens mij neem je dan weinig op
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb geen ADHD/ADD en slik héél soms Rilatin. Graag slik ik het niet maar het is meestal als ik nachtje moet leren en cafeïne begint weinig te helpen.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Van ritalin neem je zover ik weet minder studiestof tot je, lijkt wel dat je serieuzer aan het leren ben maar volgens mij neem je dan weinig op
Klik om te vergroten...

Nee niet waar, rilatin verbetert bij de meeste gebruikers, adhd of niet, het geheugen. Ik weet niet precies hoe het werkt maar er is snellere informatieoverdracht doordat er iets met de dopamine in je hoofd gebeurt. Hoe dan ook, je gaat er wel degelijk beter van studeren en onthouden :)
j
joey1234Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Exceptional Insight zei:
joey1234 zei:
Fidge zei:
Ritalin is wel zeker een drug, een harddrug zelfs. Als je geen ADHD hebt werkt het vergelijkbaar met speed en dat vinden veel mensen erg lekker :grin: maar trippen ga je er niet van ookal neem je er vijf....
Klik om te vergroten...
Dus op mij zal het geen effect hebben?
Klik om te vergroten...
Effect zal het zeker hebben, mits je meer neemt. Maar trippen doe je van psychedelica volgens de harde kern hier.
Klik om te vergroten...
Ik weet niet goed hoeveel ik dan zou moeten doseren. Op voorschrift moet ik van de dokter 3 per dag nemen Ritalin mr 20mg dacht ik dat het was kan ook 30 zijn. Heb niet zoveel ervaring met pillen. Tot nu toe alleen wiet.
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je hebt die pillen niet voor niets, ik zou ze gewoon gebruiken zoals je arts dit heeft voor geschreven.
j
joey1234Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Fidge zei:
Je hebt die pillen niet voor niets, ik zou ze gewoon gebruiken zoals je arts dit heeft voor geschreven.
Klik om te vergroten...
Maar dat vraag ik niet. Ik bedoel wat er zou gebeuren als ik er meer neem ik zeg maar wat bv 6. Hoelang zou ik er tussen laten?
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#9
joey1234 zei:
Fidge zei:
Je hebt die pillen niet voor niets, ik zou ze gewoon gebruiken zoals je arts dit heeft voor geschreven.
Klik om te vergroten...
Maar dat vraag ik niet. Ik bedoel wat er zou gebeuren als ik er meer neem ik zeg maar wat bv 6. Hoelang zou ik er tussen laten?
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je het zelfde merkt als toen je voor het eerst Ritalin slikte, toen je het nog niet gewent was zeg maar. Ik zou dan wel je volgende dosis op je normale tijdstip nemen. En maak er geen gewoonte van.
j
joey1234Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Fidge zei:
joey1234 zei:
Fidge zei:
Je hebt die pillen niet voor niets, ik zou ze gewoon gebruiken zoals je arts dit heeft voor geschreven.
Klik om te vergroten...
Maar dat vraag ik niet. Ik bedoel wat er zou gebeuren als ik er meer neem ik zeg maar wat bv 6. Hoelang zou ik er tussen laten?
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je het zelfde merkt als toen je voor het eerst Ritalin slikte, toen je het nog niet gewent was zeg maar. Ik zou dan wel je volgende dosis op je normale tijdstip nemen. En maak er geen gewoonte van.
Klik om te vergroten...
Is het zo slecht dan?
[
[ERROR]Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb het ook op recept gekregen, 2 jaar geslikt.
ben er uit eindelijk maar mee gestopt, kan ook wel zonder.
het is rotzooi, maar wel makkelijk te verkopen :wink:
j
joey1234Lid
01-01-2024, 00:00
#12
[ERROR] zei:
Heb het ook op recept gekregen, 2 jaar geslikt.
ben er uit eindelijk maar mee gestopt, kan ook wel zonder.
het is rotzooi, maar wel makkelijk te verkopen :wink:
Klik om te vergroten...
Ik dacht iets aan 2 euro per pil ofzo, zo een vol potje van 30 mg zijn er 20 geloof ik kost rond te 20 euro dacht ik. Weet het niet zeker want ik trek het terug van de ziekenkas, maar met 2 euro per pil zou je dan 1 euro winst maken als je er van uitgaat dat je een volle voor 20 koopt. In mijn geval maak ik dan 40 euro winst.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha, lees de regels eens. Je maakt iedereen wel heel duidelijk dat je gaat dealen. :P
j
joey1234Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Petrovic zei:
Haha, lees de regels eens. Je maakt iedereen wel heel duidelijk dat je gaat dealen. :P
Klik om te vergroten...
Maar ik zei het niet lol... Maar in ieder geval ik heb er nu 3 binnen en merk nog niks echt. Als ik me goed herinner heeft rilatin inwerkingstijd nodig?
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#15
joey1234 zei:
Petrovic zei:
Haha, lees de regels eens. Je maakt iedereen wel heel duidelijk dat je gaat dealen. :P
Klik om te vergroten...
Maar ik zei het niet lol... Maar in ieder geval ik heb er nu 3 binnen en merk nog niks echt. Als ik me goed herinner heeft rilatin inwerkingstijd nodig?
Klik om te vergroten...

Dealen mag hier echt niet.

Ik denk dat je wel iets zou moeten merken. Iets opgewekter, rustiger, minder gehaast gevoel....
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snuiven die handel!
j
joey1234Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb er net 5 van 30 mg genomen(2 gesnoven) en ik moet toegeven ik voel me wel anders, maar het is niet zo sterk dat je alle grip van realiteit hebt verloren. Het is moeilijk om het uit te leggen wat ik voel. Maar als mensen geintreseert zijn wil ik het wel proberen te verwoorden en plaatsen bij 'Trip reports' al is het niet echt een trip drugs.

En daarvoor MDMA heb ik nog kleine uitwerkingen van. Ik knars met me tanden (wat ik normaal nooit doe) en tril heel erg veel.
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#18
joey1234 zei:
Ik heb er net 5 van 30 mg genomen(2 gesnoven) en ik moet toegeven ik voel me wel anders, maar het is niet zo sterk dat je alle grip van realiteit hebt verloren. Het is moeilijk om het uit te leggen wat ik voel. Maar als mensen geintreseert zijn wil ik het wel proberen te verwoorden en plaatsen bij 'Trip reports' al is het niet echt een trip drugs.

En daarvoor MDMA heb ik nog kleine uitwerkingen van. Ik knars met me tanden (wat ik normaal nooit doe) en tril heel erg veel.
Klik om te vergroten...

Je verliest de grip ook niet met ritalin, ook niet met andere opwekkende middelen. Amfetamines en stoffen die er op lijken zoals ritalin hebben geen trip-achtige werking.....
j
joey1234Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Fidge zei:
joey1234 zei:
Ik heb er net 5 van 30 mg genomen(2 gesnoven) en ik moet toegeven ik voel me wel anders, maar het is niet zo sterk dat je alle grip van realiteit hebt verloren. Het is moeilijk om het uit te leggen wat ik voel. Maar als mensen geintreseert zijn wil ik het wel proberen te verwoorden en plaatsen bij 'Trip reports' al is het niet echt een trip drugs.

En daarvoor MDMA heb ik nog kleine uitwerkingen van. Ik knars met me tanden (wat ik normaal nooit doe) en tril heel erg veel.
Klik om te vergroten...

Je verliest de grip ook niet met ritalin, ook niet met andere opwekkende middelen. Amfetamines en stoffen die er op lijken zoals ritalin hebben geen trip-achtige werking.....
Klik om te vergroten...
nee oke, maar ik heb wel een gevoel dat ik me iets beter voel kwa praten, rustig zijn concentreren, ik gebruikte het meestal met alchol omdat het effect versterkt word daardoor, maar inderdaad. Persoonlijk zou ik ritalin geen drugs willen noemen.

Ik denk dat drugs een ruim begrip is.
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#20
joey1234 zei:
nee oke, maar ik heb wel een gevoel dat ik me iets beter voel kwa praten, rustig zijn concentreren, ik gebruikte het meestal met alchol omdat het effect versterkt word daardoor, maar inderdaad. Persoonlijk zou ik ritalin geen drugs willen noemen.

Ik denk dat drugs een ruim begrip is.
Klik om te vergroten...

En dat is precies wat je kunt verwachten van een opwekkend middel. Je gaat alleen aan dat gevoel wennen in de loop van de tijd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."