Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnorthodoxe drugs

Onorthodoxe drugs

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
:tearsofjoy:

En kreeg hij nog een antwoord?
D
DalputLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb met mijn vader en wat maten van mij gesproken over drugs die gebruikt worden in Russische gevangenissen en gewoon onder de jeugd. Blijkt dat wij een rijk cultuur hebben daar aan allerlei drugs die je gewoon thuis kan maken met middelen zoals melk, thee, gerst en wat niet waarvan je fokking hard van gaat trippen.

Chefir is er een voorbeeld van, iemand al geprobeerd ?

Nadelen van die dingen zijn wel dat je zware bijwerkingen hebt. Vriend van mij had is zoiets gebrouwen, in de zomer, en zat op een bank met 2 truien, een jas en een zak over zijn hoofd omdat ie het ijskoud had. Ergere bijwerkingen zijn schade aan je ingewanden en dergelijke.

Ik weet zelfs nog van vroeger dat de boerenjongens van alle shit kweekten en brouwden om dan te gaan trippen.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#3
nou sterke thee en trippen lijkt met toch nog wat anders he?

Ze maken sterke thee, en geilen op de theïne, meer zie ik voorlopig niet gebeuren.

Tenzij je nog zo'n voorbeeldjes hebt natuurlijk :)
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, ik ben nu ook niet erg onder de indruk van de thee :P .

Maar als je er nog andere kent wil ik ze ook zeer graag horen, ik heb altijd al gevonden dat dingen die je gewoon in de keuken of de tuin kan vinden een bepaalde extra charme hebben :)!
Alhoewel ik nog geen enkel middel gevonden heb dat vaak in een huishouden voorkomt dat me ook echt aanstond :P !
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tuplad zei:
Ergere bijwerkingen zijn schade aan je ingewanden en dergelijke.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

@bewild:
Alcohol en benzo's staan mij wel aan hoor :grin:
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja ok, maar daar doelde ik ook niet op :P !
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#7
"Crocodile" De russische dood via intraveneuze toediening.

Desomorphine/dihydrodesoxymorphine



Desomorphine is een derivaat van morfine dat eerst werd gesynthetiseerd in de jaren '30. Oorspronkelijk werd het gezien als een alternatief voor morfine maar de stof heeft een veel korter halfleven (4u op zen meest), dus de stof werd een beetje vergeten door de medische wereld. In recentere tijden is het populair geworden in Rusland waar je het spotgoedkoop kan maken met otc codeine en andere zaken. De resultaten zijn echter een beetje gruwelijk:

Lijst van substanties gebruikt: Industriele zuren, alkalis, organische solventen (petrol, enz.).In de meeste gevallen worden dus stoffen van industriele kwaliteit gebruikt en niet van medische die gemaakt zijn voor ingestie.

Dat mixje word overigens ook niet gefilterd waardoor een hoog percentage iodine aanwezig is. dat gooit heel je endocrien systeem om (ik noem even op: bijschildklieren, bijnieren, nieren,epifyse, hypofyse, hypothalamus, schildklier, thymus)en zorgt voor spierproblemen; Fosfor valt bottissue aan; dan heb je nog een paar zware metalen zoals ijzer, zink, lood en antimony die je zenuwstelsel overhoop gooien, voor een mineralenimbalans en inflammatie van de lever en nieren zorgen.

De gezondheid gaat dus peilsnel achteruit inclusief verzwakt immuunsysteem en leverfalen. Hun bloedcirculatie is zo slecht dat alles begint af te sterven :rock: . De persoon rot dus als het ware.

Gewoonweg opiaten legalizeren en voor verslavingspreventie, informatie, verzorging zorgen :confused: :confused: :confused:

Geen mooie plaatjes:





Geen mooi filmpje:

[youtube]EZGkO2xYcEU&[/youtube]
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gekke russen.
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
Gekke russen.
Klik om te vergroten...

Best wel. Dit is niet het enige gekke dat russen doen.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Die drugs lijken me eerder voor mensen die niet aan het betere spul kunnen geraken waarmee we in de Benelux worden verwend. De lijst van bijwerkingen is langer dan die van de leuke effecten :confused:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ieuw @ filmpje.

Dat been is gewoon een soort ranzige substantie geworden. Hoe kun je het zover laten komen? Ik neem aan dat dat niet zomaar 1 keertje spuiten is geweest.

Las pas een verhaal over iemand die op de eerste hulp werd gebracht die een poging had gedaan olie (Synthol?) intramusculair te spuiten om zo groter te lijken met bodybuilden. Toen had hij perongeluk intraveneus gespoten en had de dikke trage olie zijn haarvaten verstopt. Na drie dagen ziekenhuis op het randje van de dood, loopt de man de dokterspost op en vraagt of hij niet kan leren hoe je dan wel goed moet spuiten.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat stond er dan weer niet bij. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."