Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDextro-energy

Dextro-energy

33 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#1
maxrelax07 zei:
niet oud genoeg voor lsd.. :wink:
Het hoeft niet perse de luchtwegen in..
gewoon dat het opgenomen wordt door de slijmvliezen
in het bloed :P
Klik om te vergroten...
Hahaha ik denk dat suiker niet echt op lsd lijkt :tearsofjoy:
Edit: beter doe je het niet en pak een biertje of een jointje, veel leuker :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Cowmando zei:
ExceptionalInsight zei:
Bij dit soort topics vraag ik me altijd 2 dingen af; Waarom? Hoe oud ben jij?
Klik om te vergroten...
Nieuwsgierigheid misschien? En hoezo leeftijd, is pep snuiven heel volwassen dan? of bedoel je het anders?
Klik om te vergroten...
Als je dat moet vragen ben je waarschijnlijk niet veel ouder dan de ts. Kom op, gras roken, bananen in de cola stoppen, aspirine snuiven.. Ik kan 'hou oud ben jij?' ook formuleren als; Welk nummertje had jij in de rij waar ze het verstand uitdeelden?
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik vind dat nogal kort door de bocht.
experimentele nieuwsgierigheid kan ik juist waarderen.

als je bijvoorbeeld snel energie nodig hebt/wil hebben (dus niet iets waarmee je bestaane energievoorraden extra uit gaat putten) lijkt het me niet eens zo'n heel gek idee, immers via je neusslijmvliezen wordt de boel nog sneller opgenomen dan via je maag. Ook gaat er minder verloren.

Dat je het verder nergens op vind slaan kan ik begrijpen, er zijn genoeg andere, goedkope en makkelijkere manieren om aan snelle energie te komen. En ik kan me geen situatie voorstellen waarbij je instant snelle energe nodig hebt, meestal weet je minstens een half uur van te voren wel dat je die energie nodig gaat hebben, dus gewoon lekker slikken.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nieuschierigheid en experimenteren is leuk hoor, maar je snapt toch wel dat het niet zinvol is om suiker te gaan snuiven hoop ik.
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#5
lang geleden heeft een vriend het gedaan :P
je merkt dr niets van, behalve dat het kut in je neus is
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wel goed verbergen als je naar een feestje gaat he.
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#7
lijkt me overigens plakken in je neus,, en weet niet of t oplost, zoniet heb je probleempje :stoned:
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Probeer het gewoon zou ik zeggen :wave:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
gekkehenkie zei:
Probeer het gewoon zou ik zeggen :wave:
Klik om te vergroten...

idd...suc6 met de pijn in je neus daarna :P
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
maxrelax07 zei:
Ik vraag mij af of er iemand al ooit Dextro-Energy gesnoven heeft???
Zou graag eens de werking weten...

PS: Het is niet de speed (amphetamine) die ik bedoel maar gwn de suikers die je neemt bij weet ik veel examens, tennis, halve-marathon... :wink:
Klik om te vergroten...
Ik heb speed gehad wat versneden was met dextro-energie, puur omdat dit niet schadelijk was en en veel weegt...

Je merkt er geen hol van! Behalve dan dat je neus helemaal vol komt te zitten en gaat plakken aan de binnenkant enzo :beer:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#11
ExceptionalInsight zei:
Bij dit soort topics vraag ik me altijd 2 dingen af; Waarom? Hoe oud ben jij?
Klik om te vergroten...

Hehe ja he, zo van ik ben wel al stoer genoeg om te snuiven, en me aan te melden op een drugsforum, maar voor echte drugs nog niet :sunglasses:

Nee joh grapje, maar ik zou geen dextro energie snuiven simpelweg omdat ze er niet voor gemáákt zijn :)
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
doeloos,, tenzij je op pijn kickt
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#13
Magnesiumstereaat is moeilijk op te nemen voor het neusslijmvlies en dus enigzins schadelijk. De overige ingredienten kunnen prima opgenomen worden. Kijk anders ff bij de appie op de afdeling 'natuurvoeding'. Daar kan je als het goed is een zak van 500 gram dextrose vinden. Dit kan je dan beter snuiven als je het zo nodig moet doen :P
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nope, alleen Dextro amphetamine...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."