#1
Normaal doe ik dit niet zomaar, een topic starten, is niet 1 van mijn sterkste kanten maar aangezien de angst om dood te gaan tijdens mijn drugsgebruik vaker terug keert, voor mij de reden om even aan jullie te vragen of dit bij jullie wel eens is voorgevallen?
Ik zal het even beschrijven.
De vorige keer was het gek genoeg toen ik candyflip had gedaan, echt het idee hebben dat je lichaamsfuncties gaan uitvallen.
Dit keer het weekend van koninginnedag.
Voornamelijk krijg ik dit gevoel wanneer ik aan de speed zit, vaak gecombineerd met andere drugs, zoals alcohol , mdma, marihuana , xtc , cocaine, wat dan ook eigenlijk.
Van speed slaap ik zowiezo 24 uur niet, met koninginnedag was dit 72 uur en naar mijn gevoel werd dit mij bijna fataal, ook omdat ik in die tijd niet meer dan een paar muslirepen en een tosti had gegeten en het enige alcoholvrije wat ik had gedronken was 1 flesje cola.
3,5 g speed , 3,5 pil , 2 gram coke en een paar liter alcohol verder werd het vrijwel elke keer als ik opstond zwart voor mijn ogen, wat overigens bijna altijd gebeurd bij mij maar goed .
Natuurlijk zullen er velen denken 3,5 g speed en 3,5 pil , 2 gram coke
das toch niks.
Voor mij dus blijkbaar wel, had het gevoel op het laatst dat mn hart zou ontploffen, terwijl dit voor mij een aantal jaar terug wekelijkse routine was.
Hoe ouder ik word hoe minder ik trek, en dan ben ik pas 21
Het kan ook komen omdat ik al een tijdje thuis zit zonder werk en ik weinig lichamelijke beweging krijg en ik zeer onregelmatig leef.
In ieder geval, lag ik die maandagochtend op de bank met lichtflitsen, bewegende muren en gordijnen, hartslag op volle toeren en zelfs als ik overeind ging zitten hoorde ik niks meer en zag ik niks meer.
Dacht dat af en toe mn hart oversloeg en toen ben ik mn hartslagen gaan tellen, dit hield ik niet bij .
Durfde niet meer te gaan slapen, had nog bijna een halve gram speed op mn glasplaatje liggen, dit genomen omdat ik niet in slaap wilde vallen.
Ik werd helemaal gek bij het idee dat ik niet wakker zou worden, zo heb ik de hele dag op de bank gezeten.
Na met tegenzin een pizza naar binnen te hebben gewerkt viel ik in slaap, en werd 2 uur later weer wakker.
En alles begon weer van voor af aan, nu had ik mezelf voorgenomen om niks meer te gebruiken voorlopig.. gister weer gezondigd aan de coke.. maarja
Iemand dezelfde ervaring gehad?
Heeft iemand daar info over?
Barst los..
Ik zal het even beschrijven.
De vorige keer was het gek genoeg toen ik candyflip had gedaan, echt het idee hebben dat je lichaamsfuncties gaan uitvallen.
Dit keer het weekend van koninginnedag.
Voornamelijk krijg ik dit gevoel wanneer ik aan de speed zit, vaak gecombineerd met andere drugs, zoals alcohol , mdma, marihuana , xtc , cocaine, wat dan ook eigenlijk.
Van speed slaap ik zowiezo 24 uur niet, met koninginnedag was dit 72 uur en naar mijn gevoel werd dit mij bijna fataal, ook omdat ik in die tijd niet meer dan een paar muslirepen en een tosti had gegeten en het enige alcoholvrije wat ik had gedronken was 1 flesje cola.
3,5 g speed , 3,5 pil , 2 gram coke en een paar liter alcohol verder werd het vrijwel elke keer als ik opstond zwart voor mijn ogen, wat overigens bijna altijd gebeurd bij mij maar goed .
Natuurlijk zullen er velen denken 3,5 g speed en 3,5 pil , 2 gram coke
Voor mij dus blijkbaar wel, had het gevoel op het laatst dat mn hart zou ontploffen, terwijl dit voor mij een aantal jaar terug wekelijkse routine was.
Hoe ouder ik word hoe minder ik trek, en dan ben ik pas 21
Het kan ook komen omdat ik al een tijdje thuis zit zonder werk en ik weinig lichamelijke beweging krijg en ik zeer onregelmatig leef.
In ieder geval, lag ik die maandagochtend op de bank met lichtflitsen, bewegende muren en gordijnen, hartslag op volle toeren en zelfs als ik overeind ging zitten hoorde ik niks meer en zag ik niks meer.
Dacht dat af en toe mn hart oversloeg en toen ben ik mn hartslagen gaan tellen, dit hield ik niet bij .
Durfde niet meer te gaan slapen, had nog bijna een halve gram speed op mn glasplaatje liggen, dit genomen omdat ik niet in slaap wilde vallen.
Ik werd helemaal gek bij het idee dat ik niet wakker zou worden, zo heb ik de hele dag op de bank gezeten.
Na met tegenzin een pizza naar binnen te hebben gewerkt viel ik in slaap, en werd 2 uur later weer wakker.
En alles begon weer van voor af aan, nu had ik mezelf voorgenomen om niks meer te gebruiken voorlopig.. gister weer gezondigd aan de coke.. maarja
Iemand dezelfde ervaring gehad?
Heeft iemand daar info over?
Barst los..


, pull the emergency brake