Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAngst om dood te gaan tijdens drugsgebruik.

Angst om dood te gaan tijdens drugsgebruik.

30 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk toch dat je mij verkeerd begrijpt Svali :confused:
Klik om te vergroten...

Nee, hoor.

Mijn drugsgebruik heeft nooit invloed gehad op de problemen die zijn ontstaan in het verleden.
Klik om te vergroten...

Drugsgebruik is nooit ergens de reden van, maar altijd het resultaat van een onderliggend probleem (in dit geval dan).
Klik om te vergroten...

Nogmaals:

Maar goed, het is jouw leven en doe ermee wat je wil.
Klik om te vergroten...
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is mijn leven , ik doe wat ik wil , leuk motto . :wave: :grin:
Klik om te vergroten...

Zeker weten! :wink:
M
MDMCLid
01-01-2024, 00:00
#3
Skippy zei:
Mijn drugsgebruik heeft nooit invloed gehad op de problemen die zijn ontstaan in het verleden.
En het is zeker niet het geval dat ik drugs ben gaan gebruiken om mij beter te voelen oid.
Ik ben het er wel mee eens dat ik beter geen drugs kan gebruiken tot bepaalde dingen helder zijn in mijn leven.
Ik denk toch dat je mij verkeerd begrijpt Svali :confused: .
Klik om te vergroten...
Weetje wat echt goed zou zijn? Realistisch blijven tegen over jezelf, en je vooral je zelf niet in de maling nemen. Als je al zelf begint te twijfelen over de mate waarin je drugs gebruikt, en in welke gemoedstoestanden, dan zou ik me maar snel achter de oren gaan krabben.

Suc6 met alles, en blijf verstandig he! :wave:
m
maskLid
01-01-2024, 00:00
#4
tuurlijk niet, je bent per slot van rekening toch geen drugsverslaafde?
of wel?

Echt wel, je bent een junk, hoe je het ook wendt of keert, je mag ook tegen jezelf liegen, no problem.
Niemand valt je hier aan, maar je bent wel een junk.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#5
MDMC zei:
Skippy zei:
Mijn drugsgebruik heeft nooit invloed gehad op de problemen die zijn ontstaan in het verleden.
En het is zeker niet het geval dat ik drugs ben gaan gebruiken om mij beter te voelen oid.
Ik ben het er wel mee eens dat ik beter geen drugs kan gebruiken tot bepaalde dingen helder zijn in mijn leven.
Ik denk toch dat je mij verkeerd begrijpt Svali :confused: .
Klik om te vergroten...
Weetje wat echt goed zou zijn? Realistisch blijven tegen over jezelf, en je vooral je zelf niet in de maling nemen. Als je al zelf begint te twijfelen over de mate waarin je drugs gebruikt, en in welke gemoedstoestanden, dan zou ik me maar snel achter de oren gaan krabben.

Suc6 met alles, en blijf verstandig he! :wave:
Klik om te vergroten...


Daarover twijfel ik niet en ik neem mezelf al helemaal niet in de maling.
Waar haal je dat vandaan?
Het hele topic ging over mijn ervaring of er nog meer mensen zijn die dat wel is hebben meegemaakt.
Nu word het ineens als een heel drugsprobleem gezien :confused: wat niet de bedoeling is.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#6
mask zei:
tuurlijk niet, je bent per slot van rekening toch geen drugsverslaafde?
of wel?

Echt wel, je bent een junk, hoe je het ook wendt of keert, je mag ook tegen jezelf liegen, no problem.
Niemand valt je hier aan, maar je bent wel een junk.
Klik om te vergroten...


Volgens mij ken ik mijzelf het beste ?
Junks zijn afhankelijk van drugs , kunnen niet zonder.
Dat ben ik niet.
Ben tenslotte al een tijdje gestopt met blowen omdat ik me er kut door ging voelen.
Dus ik laat mezelf niks wijsmaken en het kan me al helemaal niet schelen dat je mij een junk noemt.
En dan ben ik maar een junk, het is mijn leven, ik doe wat ik wil , met dank aan Svali :P

Twannie heeft een soortgelijke ervaring gehad,waar ik naar op zoek was.

Slotje?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#7
Omdat jij het bent dan. :wink:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Normaal doe ik dit niet zomaar, een topic starten, is niet 1 van mijn sterkste kanten maar aangezien de angst om dood te gaan tijdens mijn drugsgebruik vaker terug keert, voor mij de reden om even aan jullie te vragen of dit bij jullie wel eens is voorgevallen?

Ik zal het even beschrijven.

De vorige keer was het gek genoeg toen ik candyflip had gedaan, echt het idee hebben dat je lichaamsfuncties gaan uitvallen.
Dit keer het weekend van koninginnedag.
Voornamelijk krijg ik dit gevoel wanneer ik aan de speed zit, vaak gecombineerd met andere drugs, zoals alcohol , mdma, marihuana , xtc , cocaine, wat dan ook eigenlijk.
Van speed slaap ik zowiezo 24 uur niet, met koninginnedag was dit 72 uur en naar mijn gevoel werd dit mij bijna fataal, ook omdat ik in die tijd niet meer dan een paar muslirepen en een tosti had gegeten en het enige alcoholvrije wat ik had gedronken was 1 flesje cola.
3,5 g speed , 3,5 pil , 2 gram coke en een paar liter alcohol verder werd het vrijwel elke keer als ik opstond zwart voor mijn ogen, wat overigens bijna altijd gebeurd bij mij maar goed .
Natuurlijk zullen er velen denken 3,5 g speed en 3,5 pil , 2 gram coke :tearsofjoy: das toch niks.
Voor mij dus blijkbaar wel, had het gevoel op het laatst dat mn hart zou ontploffen, terwijl dit voor mij een aantal jaar terug wekelijkse routine was.
Hoe ouder ik word hoe minder ik trek, en dan ben ik pas 21 :rolleyes:
Het kan ook komen omdat ik al een tijdje thuis zit zonder werk en ik weinig lichamelijke beweging krijg en ik zeer onregelmatig leef.
In ieder geval, lag ik die maandagochtend op de bank met lichtflitsen, bewegende muren en gordijnen, hartslag op volle toeren en zelfs als ik overeind ging zitten hoorde ik niks meer en zag ik niks meer.
Dacht dat af en toe mn hart oversloeg en toen ben ik mn hartslagen gaan tellen, dit hield ik niet bij .
Durfde niet meer te gaan slapen, had nog bijna een halve gram speed op mn glasplaatje liggen, dit genomen omdat ik niet in slaap wilde vallen.
Ik werd helemaal gek bij het idee dat ik niet wakker zou worden, zo heb ik de hele dag op de bank gezeten.
Na met tegenzin een pizza naar binnen te hebben gewerkt viel ik in slaap, en werd 2 uur later weer wakker.
En alles begon weer van voor af aan, nu had ik mezelf voorgenomen om niks meer te gebruiken voorlopig.. gister weer gezondigd aan de coke.. maarja

Iemand dezelfde ervaring gehad?
Heeft iemand daar info over?
Barst los..
M
MDMCLid
01-01-2024, 00:00
#9
3,5 gram pep? :confused: Serious gast! Dat is echt veel.. Logisch dat je hart het niet aan kan.. Ik wil niet als vader fungeren hier! MAar kijk drmee uit.. Of je zit een cafeïne berg weg te snuiven (dat het niet aanslaat).
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jezus Skippy..., vind je het gek dat je raar gaat doen? Ik niet uitgaande van dit soort gebruik.

Get your act together!
T
TheStonedSaint$Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Klinkt bekend.
Je bent zo ver weg dat je denkt dat je lichaamsfuncties gaan 'uitvallen' en dan geraak je in paniek.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."