#1
Klinkt bekend.
Je bent zo ver weg dat je denkt dat je lichaamsfuncties gaan 'uitvallen' en dan geraak je in paniek.
Je bent zo ver weg dat je denkt dat je lichaamsfuncties gaan 'uitvallen' en dan geraak je in paniek.
MDMC zei:3,5 gram pep?Serious gast! Dat is echt veel.. Logisch dat je hart het niet aan kan.. Ik wil niet als vader fungeren hier! MAar kijk drmee uit.. Of je zit een cafeïne berg weg te snuiven (dat het niet aanslaat).
Van speed slaap ik zowiezo 24 uur niet, met koninginnedag was dit 72 uur en naar mijn gevoel werd dit mij bijna fataal, ook omdat ik in die tijd niet meer dan een paar muslirepen en een tosti had gegeten en het enige alcoholvrije wat ik had gedronken was 1 flesje cola.
3,5 g speed , 3,5 pil , 2 gram coke en een paar liter alcohol verder werd het vrijwel elke keer als ik opstond zwart voor mijn ogen, wat overigens bijna altijd gebeurd bij mij maar goed .
), maar ik geef er alleen maar mee aan dat ik er nooit problemen mee heb gehad omdat ik altijd om de twee uur eet. En vaak nog veel ook. Je kan heel lang doorgaan met drugs, maar daar heeft je lichaam wel voedingsstoffen voor nodig. Ik blijf ook hoogstens 2-3 dagen wakker (vroeger dan), want dan heeft mijn lichaam slaap nodig en dan geef ik dat. Je lichaam geeft vanzelf aan wat het wil en hoeveel drugs je ook gebruikt, uiteindelijk haalt het je wel in, zoals in dit geval bij jou. Daarbij als je mentaal ook niet helemaal lekker in je vel zit, komt het des te harder aan.Dacht dat af en toe mn hart oversloeg en toen ben ik mn hartslagen gaan tellen, dit hield ik niet bij . Durfde niet meer te gaan slapen, had nog bijna een halve gram speed op mn glasplaatje liggen, dit genomen omdat ik niet in slaap wilde vallen.
Ik werd helemaal gek bij het idee dat ik niet wakker zou worden, zo heb ik de hele dag op de bank gezeten. Na met tegenzin een pizza naar binnen te hebben gewerkt viel ik in slaap, en werd 2 uur later weer wakker.
Het kan ook komen omdat ik al een tijdje thuis zit zonder werk en ik weinig lichamelijke beweging krijg en ik zeer onregelmatig leef.
Tufnut zei:Jezus Skippy..., vind je het gek dat je raar gaat doen? Ik niet uitgaande van dit soort gebruik.
Get your act together!

Gast, sorry hoor, maar zulke hoeveelheden zijn ook gewoon ziek, ook als je wel goed eet en drinkt, ik schrok me kapot toen ik dit las. Niet eten en drinken is inderdaad nog veel gevaarlijker, maar kom op zeg, je hart bijvoorbeeld is hier op zijn zachtst gezegd (heel zacht) ook niet blij mee.Svali zei:De hoeveelheid die je hebt gebruikt over drie dagen valt wel mee, maar dat zeg ik alleen met het oog op je gevoel dat je er dood aan kan gaan, want het enige waarbij je hier dood aan kan gaan is niet eten!!!
Ben je gek geworden?Skippy zei:Natuurlijk zullen er velen denken 3,5 g speed en 3,5 pil , 2 gram cokedas toch niks.
Dan nog.. Je bent geen machine hoop ik! En dat zal je vroeg of laat merkenSkippy zei:MDMC zei:3,5 gram pep?Serious gast! Dat is echt veel.. Logisch dat je hart het niet aan kan.. Ik wil niet als vader fungeren hier! MAar kijk drmee uit.. Of je zit een cafeïne berg weg te snuiven (dat het niet aanslaat).
Verdeeld over 3 dagen he...
Maar nou heb ik nog geen antwoord :P + i'm a girl
Iemand wel eens zoveel drugs gebruikt dat je echt bang was dood te gaan??

Gast, sorry hoor, maar zulke hoeveelheden zijn ook gewoon ziek, ook als je wel goed eet en drinkt, ik schrok me kapot toen ik dit las. Niet eten en drinken is inderdaad nog veel gevaarlijker, maar kom op zeg, je hart bijvoorbeeld is hier op zijn zachtst gezegd (heel zacht) ook niet blij mee.
Voor de rest ben ik het wel met je eens, geloof ik, maar nee, dit soort hoeveelheden zijn allang niet gezond meer.
, pull the emergency brake Professionele hulp had ik al voordat ik met drugs begonnen ben en deze heb ik nooit iets verteld over mijn drugsgebruik, omdat ik het nooit als een probleem heb ervaren en ik ze niet de gelegenheid wilde geven om daarmee aan de slag te gaan en meer daarop gaan doelen.
Svali zei:Professionele hulp had ik al voordat ik met drugs begonnen ben en deze heb ik nooit iets verteld over mijn drugsgebruik, omdat ik het nooit als een probleem heb ervaren en ik ze niet de gelegenheid wilde geven om daarmee aan de slag te gaan en meer daarop gaan doelen.
Nee, maar het geeft wel een beter beeld over jouw problemen. Wees er gewoon eerlijk over en dan kunnen ze je veel beter helpen, je bent echt niet de enige die drugs gebruikt, dat horen ze zo vaak. En ook al ervaar je het niet als een probleem, het is wel een onderdeel van je problemen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."