Hallo iedereen,
Ik heb afgelopen dinsdag iets gekregen van een vriendin van me, wat speed hoorde te zijn. Nu was dit niet de eerste keer dat ik speed deed, dus had ik bepaalde verwachtingen. Helaas viel het heel anders dan verwacht. Ik vraag me af wat ik nou precies gebruikt heb, want mijn vriendin houdt vol dat het normale speed was (en misschien is dat ook wel?) maar graag hoor ik wat feedback.
Verder heb ik de dagen voordat ik de 'speed' gebruikte nogal wat andere dingen genomen en ik denk dat het misschien handig is om even uit te leggen hoe het allemaal ging.
Afgelopen weekend ben ik naar een leuk feestje in Amsterdam geweest met mijn vriend en ondanks dat hij erop tegen is dat ik coke gebruik, heb ik toch wat gebruikt. Ik denk dat ik net iets meer dan een halve gram heb gedaan verspreid over ongeveer 4,5 uur tijd. Het laatste puntje nam ik rond kwart over 7. Vervolgens zijn we naar huis gegaan, waar ik nog een broodje at voordat hij boos werd omdat ik coke had gebruikt. Hierdoor ben ik weg gegaan en ben ik naar een vriendin(1) van me gegaan. Ik ben nogal snel depressief en slik normaal ook prozac hiervoor, maar aangezien we vanaf donderdag in Amsterdam waren en ik ze was vergeten, heb ik ze sindsdien niet meer genomen. De eerste dag bij mijn vriendin(1) verliep goed, maar op maandag was ik echt erg depressief. We hebben in de ochtend 80 mg ritalin vermalen en die heb ik vervolgens opgesnoven. Circa 2 uur daarna heb ik een half xtc-pilletje genomen, het was geloof ik een pil van 220mg, dus we hadden beide 110mg op. Daarna heb ik nog een keer 80mg ritalin gesnoven en heeft zij ook nog 20 mg gedaan. Dat was rond 8 uur s'avonds. De volgende ochtend ging ik naar huis, ik woon nog bij mijn ouders. Mijn vriendin(1) ging mee. Ondertussen belde een andere vriendin(2), ze vroeg of we 'speed' wilde hebben. Omdat ik depressief was pakte ik alles wat binnen handbereik kwam. Het was net een paar lijntjes meer dan 2 gram zei ze. Mijn vriendin en ik kwamen rond 7 uur bij mijn ouders aan. Ik voelde me nu nog meer klote omdat ik mijn ouders streng tegen drugs zijn. Volgens mij hadden ze het wel door, maar er wordt gewoon niks over gezegd. Mijn vriendin en ik gaan naar mijn kamer, en pakken allebei 2 lijnen. Het was toen kwart over 8. Vervolgens wachten we tot kwart voor 9, maar we voelen niks, er gebeurde helemaal niks. Het rook naar speed, maar we voelde deze 'speed' totaal niet... We besloten gewoon door te snuiven, hup, weer 2 lijnen erin. Vervolgens is het bijna half 10 en nog niks. Vanaf toen begonnen we gewoon om de zoveel minuten een lijn te pakken. Ongeveer om het half uur pakken we nog een lijntje. We hebben in totaal zo'n 14-15 lijnen tussen kwart over 8 en half 5 genomen. Ik denk dat we het rond 1 uur half 2 wel begonnen te voelen. Maar het voelde niet als speed, we waren niet opgewekt, maar juist een beetje chill. Het voel meer als een mix van coke en mdma, ook hadden we praatbuien en focuste we ons extreem erg op 1 ding tegelijk. We hadden verder alleen last van droge lippen en een droge mond, geen kaakproblemen verder niks. Ik werd wel een beetje duizelig tegen 4 uur, maar dat was maar heel kort. We waren eigenlijk samen wel heel blij en vrolijk, ik was totaal niet meer depri en eigenlijk heel blij dat we deze rare 'speed' hadden genomen. Het was alleen jammer dat slapen er absoluut niet in zat. Onderhand was het alweer woensdag en we hadden het heel gezellig. Maar toen tegen 8 uur half 9, kregen we allebei last van maagzuur, krampen, duizeligheid en steken in de maag. We trilden ontzettend erg en konden niet opstaan of lopen zonder dat we pijnlijke steken in onze borst en buik kregen. Het positieve was dat ik niet terug ging naar mijn depri mood, al vond ik het wel vervelend dat ik overal pijntjes had. Ik dacht dat het wel verstandig zou zijn om even wat fruit te eten, dus ik at 2 bananen (alles was vies op dat moment vanwege die chemische smaak in mijn mond en keel). De moeder van mijn vriendin(1) kwam haar rond half 12 ophalen en vanaf toen was ik alleen thuis. Tot half 2 heb ik een beetje op de bank gezeten met buikpijn, en toen begon mijn hele lichaam ineens te tintelen. Ik kreeg een hevige energieboost en belde mijn moeder en begon extreem snel tegen haar te praten dat ik me niet lekker voelde. Ze zei dat het stress was, maar ik wist wel beter helaas. Mijn vriendin(1) had ook een energieboost en we hielden de hele tijd telefonisch contact om elkaar in de gaten te houden. Vervolgens kwam om kwart voor 5 weer een andere vriendin(3) langs. Ze had het hele weekend aan de speed gezeten en mijn vriendin(1) had haar verteld wat er was. Ik zat nog in mijn speed-achtige energierush en ik stuiterde rond praatte overal doorheen en schold alles uit om niks. Ik was eigenlijk heel moe, maar slapen ging gewoon niet. Ik moest gewoon bewegen. Mijn vriendin(3) probeerde me nog te kalmeren, maar dat lukte niet dus is ze weg gegaan. Vervolgens ben ik tot half 6 gaan opruimen, en toen ben ik naar mijn kamer gegaan. Langzamerhand werd de speed-rush minder, en tegen uur kon ik even stil gaan liggen. De buikpijn en het maagzuur was overigens de hele tijd nog daar, maar ik vond het al fijn dat ik kon rusten. Rond 10 uur ben ik iets gaan eten, 2 broodjes kalkoen en een roomijsje. De buikpijn was al een stuk minder. Rond half 11 viel ik in slaap, en om half 2 (donderdag alweer) werd ik wakker. En omdat ik me al die tijd afvroeg wat wij nou hebben zitten snuiven dinsdag/woensdagnacht vertel ik het nu hier.
Ik hoop dat iemand me kan vertellen wat het was, en als het speed was, dan is het vast een andere soort?
Alvast bedankt,
Crackie