Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLaag Niveau Dealer's (BE)

Laag Niveau Dealer's (BE)

40 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#1
cronos zei:
vrijdag geleden speed gekocht(1 gram),ik snuif en het valt uit mijn neus(aan mijn neus gaat het niet liggen want die is groot genoeg :tearsofjoy: ),de speed plaktte aan elkaar,ik heb het dan maar opgeëten :smilingimp:
Klik om te vergroten...

pasta gehad dus... dat moet je eerst goed laten drogen!
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Angramar Temenos zei:
Ik heb een keer meegemaakt dat een paar lui gingen snuiven en iemand alle lijnen wegniesde. Ja, dat was wel geinig.. voor mij. Voor hen wat minder :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

ja haha,de allerkeerste keer was dat ook zo van mij...ik kreeg de speed voor niks van zwaarverslaafden,die wilden dat ik ook een speedgebruiker kwam,daar ik in mijn jeugdjaren geen geld tekort had...zodat zij ook mee konden profiteren ervan :angry: ,ik niesde en hun speed op hun tapijt...man wat waren ze pissig daar ik er zelf mee moest lachen :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
D
DannyCocainLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flauwekul...
Zullen altijd slechte tussen zitten en "zakzetters"
gewoon goed zoeken
H
HardstyleloverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik had viavia een telefoonnummer gekregen van een gast die zogezegt heele goede coke had (Ben namelijk al eeuwen op zoek naar goede coke (50-60%)). Ik bel dus naar die kerel vraag of ie wat kan regelen en wat de prijzen zijn enzo . Hij zegt ja 65 euro voor 1 gram echt goede 100% zuiver , ik zeg ja 100% zuiver kan niet jongen . Hij bleef dus beweren dat het wel kon. Ik dacht van nou ja maybe is het wel 50-60 shit dus vraag ik zijn het flakes ? Reageert hij van huh? flakes? Wat is dat nou? Het is in ieder geval goede coke . Op dat moment dacht ik ja laat maar zitten en zo is het niveau van bijna elke dealer omgeving Turnhout-Antwerpen . De enige begrippen die ze kennen zijn : sos , coke , pillen , speed
Maar als je dan over je pillen vraagt welke mdxx stof erin zit en de hoeveelheid gaan ze allemaal van huh ? Wat is MDMA ? Ik vind dit persoonlijk zeer storend en blijf geduldig wachten op een goede dealer . Hebben jullie dezelfde ervaringen (Hier in belgie) ? En ik persoonlijk heb het gevoel dat in NL het niveau veel hoger ligt of lijkt dat alleen maar zo ? Misschien nog tips om goede dealers te vinden ? Wantja ik ben de straatmannetjes een beetje beugehoord .
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goed zoeken.
H
HardstyleloverLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
Goed zoeken.
Klik om te vergroten...
Ja maar ik bedoel geen enkele degelijke dealer gaat naar je toe komen en vragen moet jij wat coke hebben
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat hoop je met dit topic te bereiken, stiekem pm's van iemand die jouw coke verkoopt ?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als dat zo was moest je ook niet zoeken.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb een keer iemand leren kennen via het forum die aan allerlei dingen kon komen. Maar de reden dat ik met die persoon begon te praten waren uitsluitend redenen die niks met drugs te maken hadden. Dat gepraat over "regelen" hebben we dus ook uitsluitend op MSN gevoerd, en zeker niet op DF, ook niet PM.
H
HardstyleloverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flugeltje zei:
Wat hoop je met dit topic te bereiken, stiekem pm's van iemand die jouw coke verkoopt ?
Klik om te vergroten...
Nee gewoon andere reacties of jullie het lage niveau ook ervaren en jullie kijk erop
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
geen laag niveau, gewoon groentje of onwetend... die houden t niet lang vol.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flugeltje zei:
Wat hoop je met dit topic te bereiken, stiekem pm's van iemand die jouw coke verkoopt ?
Klik om te vergroten...

En al zou die dat willen, wat dan nog? Hij vraagt er niet expliciet om.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je mag ook geen dealgedrag uitlokken.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pikachu zei:
Je mag ook geen dealgedrag uitlokken.
Klik om te vergroten...

Uhm, jawel. Je mag niet naar dealers of om drugs vragen. Dat wil zeggen, als ik zeg "kan iemand me PMen om me coke te verkopen", dan doe ik iets bannables. Als iemand je PM't of je drugs wil kopen, kun je hem reporten, hoeft niet maar je kunt het doen als je je eraan stoort. Als iemand je PM't of je drugs wil kopen, en je wil echt drugs kopen, heb dan wel godverdomme het fatsoen om je idioterie op MSN of zo te doen, zodat dit forum geen problemen krijgt.

Ik wil niet dat ons DF gezeik krijgt omdat een of andere sukkel van 14 niet normaal aan z'n drugs kon komen.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
Ik wil niet dat ons DF gezeik krijgt omdat een of andere sukkel van 14 niet normaal aan z'n drugs kon komen.
Klik om te vergroten...

Daarom zeik ik ook vaak mensen af die op een manier als deze proberen wat te krijgen. Als we ze allemaal maar lekker laten doen proberen ze steeds verder te gaan. (ik ga ervan uit dat velen toch eerst een beetje op het forum lezen en zo de pogingen van voorgangers tegen komen)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Laat ze lekker, is binnen de regels. De politie kan niet zeggen dat onze regels niet duidelijk zijn; en we zijn ook consequent. Er wordt vast wel een beetje gehandeld; We hoeven geen no-tolerance beleid, maar als we wat zien, BAN! :). Net als in het echt.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dit valt nog wel binnen de regels, maar als dit topic toch een verkeerde kant op gaat neigen sluit ik het alsnog, zonder ban dan. Bij deze even een officiele alleen tekst waarschuwing dat dealen via het forum dus écht verboden is.
b
boekaLid
01-01-2024, 00:00
#18
HaHa in Omgeving Antwerpen ebt ge ngtans goeie adresjes ze :wink:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een vrij goeie speeddealer kwam toch gewoon naar mij toelopen :grin:.
*Hij kwam niks aanbieden ofzo, pas na een paar keer kwam ik erachter dat hij verkocht*
H
HardstyleloverLid
01-01-2024, 00:00
#20
Debris zei:
Een vrij goeie speeddealer kwam toch gewoon naar mij toelopen :grin:.
*Hij kwam niks aanbieden ofzo, pas na een paar keer kwam ik erachter dat hij verkocht*
Klik om te vergroten...
Ja kijk dan heb je gewoon geluk gehad :) maar ik bedoel waar kom je zoon mensen nu tegen ? ik ga kom alleen maar mensen tegen die helemaal uit de haak zijn van de dope en daar ga ik dan dus echt niks aan vragen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."