Hardstylelover zei:
ExceptionalInsight zei:
Ja maar ik bedoel geen enkele degelijke dealer gaat naar je toe komen en vragen moet jij wat coke hebben
Hier in amsterdam dus wel, daar wordt men geregeld aangesproken door vreemden die vragen of je cocaine nodig hebt. Nooit op ingaan, want deze desperado's schijnen 100% bagger te verkopen.
Verder is het en kwestie van geluk. In een deel van het land waar ik voorheen woonde werkte ik met een groepje antillianen als pijplasser. je raakt als collega's bevriend, komt bij die mensen thuis en op een dag is daar ook een neef aanwezig die de yayo hiernaar toe smokkelt. de eerste lijn van je leven is meteen top kwaliteit
![:grin:]()
En dat bleef het ook die hele periode. echte vrienden belazeren je niet.
Het is puur een kwestie van geluk en een toevallige samenloop van omstandigheden als je iets in handen krijgt dat de naam sosa waardig is. De relatie DEALER-KLANT is geen echt gunstige verhouding om garantie op een lekkere rush te krijgen. Pas als er iets van sympathie of (beter nog) vriendschap in het spel is, dan zijn je kaarten goed geschud. Toen bovengenoemde antilianen wegvielen door detentie/afrekeningen stopte het neuspoederen voor mij. Geen betrouwbare toegang meer en toentertijd was er sowiezo geen obsessieve drang om het doen.
Jater later bevriend geraakt met een toffe kerel. Nooit vermoed dat hij snoof, laat staan dat hij dealde. Na maanden boodt hij mij op weg naar een party een snuif aan. Kreeg daarna altijd een gram per week voor niks van hem. Iets mindere kwaliteit dan van mijn antialiaanse brothers, maar zwaar OK. Toen hij kapte met dealen, nam hij me mee naar zijn leverancier. Dat klikte ook al snel op het persoonlijke vlak. En wat bleek: die oude schurk had nog veel betere (zuiverdere) coca in huis dan wat hij aan mijn vriend leverde. Vraag me niet waarom, maar hij verkoopt mij alleen maar dat superspul. En om nou te zeggen dat ik een goede klant ben die de deur bij hem plat loopt...verre van dat.
Op zoek naar the greatest yayo kan je 3 x geluk hebben of 3 x pech. Of 10 x pech...
Velen zullen mijn geluk benijden maar vanaf het moment dat het wel een obsessieve passie wordt is het maar de vraag of je inzake cocaine-aanschaf nog wel in termen van geluk kan spreken.
Eigenlijk hoeft het van mij niet meer zo.
En als ik de Almacht bezat om jullie toegang tot mijn dealer/vriend te verschaffen of jullie de trek naar cocaine, MDMA & wathever shit voor altijd te ontnemen, dan koos ik het laatstgenoemde