Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLaag Niveau Dealer's (BE)

Laag Niveau Dealer's (BE)

40 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
H
HardstyleloverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Angramar Temenos zei:
Het enige waar ik echt reliable aan kan komen is MDMA (geen pillen, kristallen, ja pillen ook) en coke. De genoemde coke is 68% puur (dus, bijna 100%, sinds maximum dat coke chemisch puur kan zijn is 72%) omdat de dealer het zelf uitwast en tegen idiote prijzen verkoopt (en ja, het is getest). Ook verkoopt die "gewone" coke voor 50 (40 voor mij omdat ik een vriend ben, maar ik gebruik zelf geen coke dus ik heb er bar weinig aan). De uitgewaste pure coke noemt die "witte" coke, de andere "grijze" coke.
Klik om te vergroten...
Waarom wast ie het uit ? Kan ie beter een kilo direct van de boot kopen zal hem heel wat moeite en centjes besparen
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hardstylelover zei:
Waarom wast ie het uit ? Kan ie beter een kilo direct van de boot kopen zal hem heel wat moeite en centjes besparen
Klik om te vergroten...
Koop jij maar een kilo van je Hardstylevriendjes.


Hardstylelover zei:
Ja kijk dan heb je gewoon geluk gehad :) maar ik bedoel waar kom je zoon mensen nu tegen ?
Klik om te vergroten...
Niet op hardstyle feestjes, daar hebben ze alleen coke en pillen.


Hardstylelover zei:
ik ga kom alleen maar mensen tegen die helemaal uit de haak zijn van de dope en daar ga ik dan dus echt niks aan vragen
Klik om te vergroten...
Waarom niet, ze zullen vast niet bijten (daarvoor staan de kaken te strak) :grin: .
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is een beetje zo'n idealistisch type, daarom wast die het uit. Weet ik veel... Hij heeft geen connecties voor "van de boot kopen" of zo, het is geen grote jongen.. Hij heeft meestal maar 15-40 gram in huis of zo.
H
HardstyleloverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Debris zei:
Hardstylelover zei:
Waarom wast ie het uit ? Kan ie beter een kilo direct van de boot kopen zal hem heel wat moeite en centjes besparen
Klik om te vergroten...
Koop jij maar een kilo van je Hardstylevriendjes.



Hardstylelover zei:
Ja kijk dan heb je gewoon geluk gehad :) maar ik bedoel waar kom je zoon mensen nu tegen ?
Klik om te vergroten...
Niet op hardstyle feestjes, daar hebben ze alleen coke en pillen.


Hardstylelover zei:
ik ga kom alleen maar mensen tegen die helemaal uit de haak zijn van de dope en daar ga ik dan dus echt niks aan vragen
Klik om te vergroten...
Waarom niet, ze zullen vast niet bijten (daarvoor staan de kaken te strak) :grin: .
Klik om te vergroten...
Ik deal niet dus wat zou ik met een kilo moeten ? Ja alsof iedereen die naar hardstylefeestjes gaat aan de drugs zit en niets anders kent als coke en pillen ok er is een groot deel die gewoon drugsmisbruiken maar ik gebruik nooit buitensporig veel drugs op een hardstylefeestje en ik geniet er evenveel van om gewoon thuis op de bank te spacen :) En waar kom jij dan je bronnen tegen ? In de C1000 Ofzo ? Als jij daar een pak cornflakes staat te kiezen komt er plotseling een kerel opgedoken die aan jou vraagt of je wat andere flakes moet hebben ?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hardstylelover zei:
Debris zei:
Hardstylelover zei:
Waarom wast ie het uit ? Kan ie beter een kilo direct van de boot kopen zal hem heel wat moeite en centjes besparen
Klik om te vergroten...
Koop jij maar een kilo van je Hardstylevriendjes.



Hardstylelover zei:
Ja kijk dan heb je gewoon geluk gehad :) maar ik bedoel waar kom je zoon mensen nu tegen ?
Klik om te vergroten...
Niet op hardstyle feestjes, daar hebben ze alleen coke en pillen.


Hardstylelover zei:
ik ga kom alleen maar mensen tegen die helemaal uit de haak zijn van de dope en daar ga ik dan dus echt niks aan vragen
Klik om te vergroten...
Waarom niet, ze zullen vast niet bijten (daarvoor staan de kaken te strak) :grin: .
Klik om te vergroten...
Ik deal niet dus wat zou ik met een kilo moeten ? Ja alsof iedereen die naar hardstylefeestjes gaat aan de drugs zit en niets anders kent als coke en pillen ok er is een groot deel die gewoon drugsmisbruiken maar ik gebruik nooit buitensporig veel drugs op een hardstylefeestje en ik geniet er evenveel van om gewoon thuis op de bank te spacen :) En waar kom jij dan je bronnen tegen ? In de C1000 Ofzo ? Als jij daar een pak cornflakes staat te kiezen komt er plotseling een kerel opgedoken die aan jou vraagt of je wat andere flakes moet hebben ?
Klik om te vergroten...

Ik moest echt vet lachen om die uitspraak, geweldig :tearsofjoy:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hardstylelover zei:
Ik deal niet dus wat zou ik met een kilo moeten ? Ja alsof iedereen die naar hardstylefeestjes gaat aan de drugs zit en niets anders kent als coke en pillen ok er is een groot deel die gewoon drugsmisbruiken maar ik gebruik nooit buitensporig veel drugs op een hardstylefeestje en ik geniet er evenveel van om gewoon thuis op de bank te spacen :) En waar kom jij dan je bronnen tegen ? In de C1000 Ofzo ? Als jij daar een pak cornflakes staat te kiezen komt er plotseling een kerel opgedoken die aan jou vraagt of je wat andere flakes moet hebben ?
Klik om te vergroten...
Als je een beetje nadenkt zou je moeten weten dat je niet "zomaar ff" een kilo coke kunt kopen. Dan moet je toch al even bezig zijn (+ 't geld hebben).

Ik ben al eens naar een hardstyle feestje geweest, als je vraagt naar MDMA krijg je als antwoord "Wat is dat?", en iedereen is wel opzoek naar pillen. Wie wilt dat nou? :grin:

Zoals ik net al zei is er al een keer iemand uit 't niets opgedoken.
Verder gewoon goed zeveren, zeveren is mijn hobby en mijn gave. Ik heb al véél te danken aan 't zeveren.
H
HardstyleloverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Debris zei:
Hardstylelover zei:
Ik deal niet dus wat zou ik met een kilo moeten ? Ja alsof iedereen die naar hardstylefeestjes gaat aan de drugs zit en niets anders kent als coke en pillen ok er is een groot deel die gewoon drugsmisbruiken maar ik gebruik nooit buitensporig veel drugs op een hardstylefeestje en ik geniet er evenveel van om gewoon thuis op de bank te spacen :) En waar kom jij dan je bronnen tegen ? In de C1000 Ofzo ? Als jij daar een pak cornflakes staat te kiezen komt er plotseling een kerel opgedoken die aan jou vraagt of je wat andere flakes moet hebben ?
Klik om te vergroten...
Als je een beetje nadenkt zou je moeten weten dat je niet "zomaar ff" een kilo coke kunt kopen. Dan moet je toch al even bezig zijn (+ 't geld hebben).

Ik ben al eens naar een hardstyle feestje geweest, als je vraagt naar MDMA krijg je als antwoord "Wat is dat?", en iedereen is wel opzoek naar pillen. Wie wilt dat nou? :grin:

Zoals ik net al zei is er al een keer iemand uit 't niets opgedoken.
Verder gewoon goed zeveren, zeveren is mijn hobby en mijn gave. Ik heb al véél te danken aan 't zeveren.
Klik om te vergroten...
Ja ok je koopt niet zomaar ff een kilo maar als je dealt en je wilt het superzuiver lijkt het me dat je al snel op zoek gaat naar het spul dat van de boot komt :)

Ja dat van die hardstyle feestjes dat je vraagt naar mdma en dat iemand zo reageert vind ik dus echt heel vervelend en daar gaat dit topic ook over niet dat ik echt zonodig een coke dealer moet hebben :) En ok dit heb je misschien meer op hardstylefeestjes als op andere plekken maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen die naar hardstylefeestjes gaat alleen maar pillen kent :) Voelde me op dat punt beetje aangevallen daarom dat ik zo reageerde , maar ik ben dus niet 1 van die tekstyle wannabe 16 jarige kindertjes die rondlopen op zoon feesten als je dat bedoelde :wink:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je hebt er goeie en slechte, gwn goed zoeke é :wink:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hardstylelover zei:
ExceptionalInsight zei:
Goed zoeken.
Klik om te vergroten...
Ja maar ik bedoel geen enkele degelijke dealer gaat naar je toe komen en vragen moet jij wat coke hebben
Klik om te vergroten...

Hier in amsterdam dus wel, daar wordt men geregeld aangesproken door vreemden die vragen of je cocaine nodig hebt. Nooit op ingaan, want deze desperado's schijnen 100% bagger te verkopen. :(
Verder is het en kwestie van geluk. In een deel van het land waar ik voorheen woonde werkte ik met een groepje antillianen als pijplasser. je raakt als collega's bevriend, komt bij die mensen thuis en op een dag is daar ook een neef aanwezig die de yayo hiernaar toe smokkelt. de eerste lijn van je leven is meteen top kwaliteit :grin: En dat bleef het ook die hele periode. echte vrienden belazeren je niet.

Het is puur een kwestie van geluk en een toevallige samenloop van omstandigheden als je iets in handen krijgt dat de naam sosa waardig is. De relatie DEALER-KLANT is geen echt gunstige verhouding om garantie op een lekkere rush te krijgen. Pas als er iets van sympathie of (beter nog) vriendschap in het spel is, dan zijn je kaarten goed geschud. Toen bovengenoemde antilianen wegvielen door detentie/afrekeningen stopte het neuspoederen voor mij. Geen betrouwbare toegang meer en toentertijd was er sowiezo geen obsessieve drang om het doen.
Jater later bevriend geraakt met een toffe kerel. Nooit vermoed dat hij snoof, laat staan dat hij dealde. Na maanden boodt hij mij op weg naar een party een snuif aan. Kreeg daarna altijd een gram per week voor niks van hem. Iets mindere kwaliteit dan van mijn antialiaanse brothers, maar zwaar OK. Toen hij kapte met dealen, nam hij me mee naar zijn leverancier. Dat klikte ook al snel op het persoonlijke vlak. En wat bleek: die oude schurk had nog veel betere (zuiverdere) coca in huis dan wat hij aan mijn vriend leverde. Vraag me niet waarom, maar hij verkoopt mij alleen maar dat superspul. En om nou te zeggen dat ik een goede klant ben die de deur bij hem plat loopt...verre van dat.

Op zoek naar the greatest yayo kan je 3 x geluk hebben of 3 x pech. Of 10 x pech...

Velen zullen mijn geluk benijden maar vanaf het moment dat het wel een obsessieve passie wordt is het maar de vraag of je inzake cocaine-aanschaf nog wel in termen van geluk kan spreken.
Eigenlijk hoeft het van mij niet meer zo.

En als ik de Almacht bezat om jullie toegang tot mijn dealer/vriend te verschaffen of jullie de trek naar cocaine, MDMA & wathever shit voor altijd te ontnemen, dan koos ik het laatstgenoemde :wink:

W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik was goed, maar ik heb het zelfde als jou gehad. Iets was versneden met Lavendel :confused::confused::confused::confused:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wromtrax zei:
Ik was goed, maar ik heb het zelfde als jou gehad. Iets was versneden met Lavendel :confused::confused::confused::confused:
Klik om te vergroten...

Dan rook het in ieder geval erg aangenaam tydens het snuiven :grin:

a
albert hoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
vriend van mij had laatst coke meegesmokkeld uit colombia puur was 89% puur dat was de echte discoshit
:stoned:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat heb jij een lieve vriend :)
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#14
geen last van laag niveau :)

integendeel... weten waar ze over praten en nemen niet de moeite om te versnijden!
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#15
Everio zei:
geen last van laag niveau :)

integendeel... weten waar ze over praten en nemen niet de moeite om te versnijden!
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#16
vrijdag geleden speed gekocht(1 gram),ik snuif en het valt uit mijn neus(aan mijn neus gaat het niet liggen want die is groot genoeg :tearsofjoy: ),de speed plaktte aan elkaar,ik heb het dan maar opgeëten :smilingimp:
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bah,
lijkt me kut als je moet niezen als je net de perfecte lijn hebt gelegd haha
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb een keer meegemaakt dat een paar lui gingen snuiven en iemand alle lijnen wegniesde. Ja, dat was wel geinig.. voor mij. Voor hen wat minder :tearsofjoy:
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#19
cronos zei:
vrijdag geleden speed gekocht(1 gram),ik snuif en het valt uit mijn neus(aan mijn neus gaat het niet liggen want die is groot genoeg :tearsofjoy: ),de speed plaktte aan elkaar,ik heb het dan maar opgeëten :smilingimp:
Klik om te vergroten...

pasta gehad dus... dat moet je eerst goed laten drogen!
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Angramar Temenos zei:
Ik heb een keer meegemaakt dat een paar lui gingen snuiven en iemand alle lijnen wegniesde. Ja, dat was wel geinig.. voor mij. Voor hen wat minder :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

ja haha,de allerkeerste keer was dat ook zo van mij...ik kreeg de speed voor niks van zwaarverslaafden,die wilden dat ik ook een speedgebruiker kwam,daar ik in mijn jeugdjaren geen geld tekort had...zodat zij ook mee konden profiteren ervan :angry: ,ik niesde en hun speed op hun tapijt...man wat waren ze pissig daar ik er zelf mee moest lachen :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."