Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb je wel eens drugs laten testen?

Heb je wel eens drugs laten testen?

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FrenzelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo ja?
Wanneer was dat? (ongeveer)
En wat was de uitslag?
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee. :P
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, afgelopen drie jaar met regelmaat. En de uitslag was ehhhhh over het algemeen prima. Geen vervuilde pillen in ieder geval. Maar wel prettig om te weten of je met 90mg of 190mg pillen aan de slag gaat. :wink:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jupp regelmatig :) Ik ga niet alle uitslagen hier neerzetten, dat is te veel werk :wink:
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nee
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Regelmatig , het stofje dat ik het meest heb laten testen is LSD daarna MDMA gok ik.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja van alles. Ik kom er zo vaak dat ze me er herkennen en soms ook vragen of de uitslag van de keer ervoor goed was. Verder ga ik niet alle uitslagen hier neerzetten, want dat zijn er veels teveel.

Wat wil je er eigenlijk mee? Want de uitslagen van een ander zullen niks over je eigen stash zeggen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelibee zei:
Wat wil je er eigenlijk mee? Want de uitslagen van een ander zullen niks over je eigen stash zeggen.
Klik om te vergroten...

Een stukje bewustwording kun je hier wel uithalen misschien :wink:

Voor jou zo te horen niet nodig maar veel mensen kunnen dat wel gebruiken.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als het op bewustwording aankomt ben ik zeker voor! Teveel mensen die geen gebruik van de testservice maken terwijl het een ultieme kans is dat het überhaupt bestaat in Nederland.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zo nu en dan. :wink:

Laatste uitslag is 2C-B poeder op 73%(=0.73/0.88= 82% puur .HCl poeder). :)
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Yep ik ook vaak zat inmiddels in korte tijd.

Erg laagdrempelig en prettig altijd.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fool zei:
Zo nu en dan. :wink:

Laatste uitslag is 2C-B poeder op 73%(=0.73/0.88= 82% puur .HCl poeder). :)
Klik om te vergroten...
Nu wordt het topic voor mij ook nog handig :), mijn 2cb was op 77% getest maar wist niet dat 88% de max was. Bij mij zaten er nog wel precursors bij helaas, maargoed niks ernstigs gelukkig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."