Kan nou niet zeggen dat ik er warm of koud van wordt als ik dat zo lees. Zijn me eigenlijk net wat te veel dingetjes door elkaar. Ik voel me al slecht als ik aan de kater denk die zo'n cocktail teweeg gaat brengen
Psylocke zei:Omdat ik nergens op internet fatsoenlijk kan vinden wat het is en wat er inzit hoop ik op deze manier iemand te vinden die het gehad heeft en weet wat er in zit. Beide versies bestaan want ik kan er aan komen.
Ervaringen zijn net zo onbetrouwbaar als dealers. Enige zekerheid die je kan krijgen is als je het laat testen en ervaringen als "geen kater" of "lekker gaan" liggen aan heel veel meer dingen dan alleen een drug; ook omgeving, sfeer, uitgerust zijn (of niet) etcetera..Psylocke zei:Jaa kan t via via krijgen, en dealers vertrouw ik minder dan ervaring.
Hier spreek je jezelf tegen als je de vorige zinnen terugleest; de combinatie is inderdaad al afgestemd maarja, weet jij veel. Je weet niet hoeveel van welke stof erin zit en daarbovenop lijkt me de combinatie van speed en mdma sowieso overbodig. Geniet van de afzonderlijke stoffen, zo beperk je de schade tenminste een beetje.Psylocke zei:En de combinatie is al afgestemt op elkaar, ook dit vind ik fijner dan het zelf inkopen van heel veel drugs en het zelf maar door elkaar gebruiken.
Psylocke zei:Jaa kan t via via krijgen
Hier zou ik niet teveel op vertrouwen eerlijk gezegd, de verhoudingen in een combinatie kunnen nogal persoonlijk zijn. Dus wat voor de maker een fijne verhouding is kan voor jou erg onaangenaam zijn. En wie zegt dat de maker echt zijn best heeft gedaan om een fijne verhouding te maken?Psylocke zei:En de combinatie is al afgestemt op elkaar, ook dit vind ik fijner dan het zelf inkopen van heel veel drugs en het zelf maar door elkaar gebruiken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."