#1
Hallo iedereen!
Al een jaar of 4 gebruik ik wel is xtc op een feest. In het begin was het nog normaal om bijv 2 a 3 pillen te gebruiken op een feest op zaterdag(nacht) en dan maandag om 7:00u weer fris en fruitig op werk verschijnen. Vorig jaar begon ik last te krijgen van slapeloze nachten na een feest. Of dit nu dag of nacht feest was maakt niet uit, daarna kon ik niet in slaap komen. Ik ben toen gaan minderen met het gebruik. Maar sinds een paar maanden heb ik zelf na een half pilletje op heel een feest dat ik bijna een week lang gewoon ziek ben. Ik voel me dan erg lamlendig, geen koorts gevoel of depressieve klachten maar gewoon echt lichamelijk heel brak, ziek, zwak en misselijk en moet me dan ook ziek melden op werk.
Elke keer probeer ik het weer maar steeds weer hetzelfde..
Hier heb ik dus echt geen zin meer in, maar ik vraag me af of meer mensen hier last van hebben en hoe dit kan komen.
Wordt ik gewoon oud (ik ben nog maar 21..), worden die pillen steeds van slechtere kwaliteit of...?
Ook ben ik benieuwd wat andere mensen gebruiken waar ze bijna geen kater bij krijgen en zich gewoon fit voelen de volgende dag.
4FMP heb ik al is geprobeerd maar hier voel ik niks van.
Suggesties
!! Ik mis het gevoel van euforie wel heel erg op een feest als ik nuchter ga.
Alvast bedankt!!
Al een jaar of 4 gebruik ik wel is xtc op een feest. In het begin was het nog normaal om bijv 2 a 3 pillen te gebruiken op een feest op zaterdag(nacht) en dan maandag om 7:00u weer fris en fruitig op werk verschijnen. Vorig jaar begon ik last te krijgen van slapeloze nachten na een feest. Of dit nu dag of nacht feest was maakt niet uit, daarna kon ik niet in slaap komen. Ik ben toen gaan minderen met het gebruik. Maar sinds een paar maanden heb ik zelf na een half pilletje op heel een feest dat ik bijna een week lang gewoon ziek ben. Ik voel me dan erg lamlendig, geen koorts gevoel of depressieve klachten maar gewoon echt lichamelijk heel brak, ziek, zwak en misselijk en moet me dan ook ziek melden op werk.
Elke keer probeer ik het weer maar steeds weer hetzelfde..
Hier heb ik dus echt geen zin meer in, maar ik vraag me af of meer mensen hier last van hebben en hoe dit kan komen.
Wordt ik gewoon oud (ik ben nog maar 21..), worden die pillen steeds van slechtere kwaliteit of...?
Ook ben ik benieuwd wat andere mensen gebruiken waar ze bijna geen kater bij krijgen en zich gewoon fit voelen de volgende dag.
4FMP heb ik al is geprobeerd maar hier voel ik niks van.
Suggesties
Alvast bedankt!!