#1
Volgens mij heb je verschillende sterktes, maar heb jij wel eens dextroamfetamine geprobeerd bob?
Nee Ritalin is methylfenidaat, dat is een stuk minder potent dan dexamfetamine. Dexamfetamine is een isomeer van amfetamine. In speed zit 50% dexamfetamine en 50% levoamfetamine, dexamfetamine is de sterkere van de twee.bobsacamano zei:Is toch Ritalin of vergis ik me nou? Of was Ritalin nou Methylphenidate? Ik heb een keer Ritalin gehad namelijk.
Psychedelibee zei:Volgens mij heb je verschillende sterktes, maar heb jij wel eens dextroamfetamine geprobeerd bob?
Psychedelibee zei:Nee Ritalin is methylfenidaat, dat is een stuk minder potent dan dexamfetamine. Dexamfetamine is een isomeer van amfetamine. In speed zit 50% dexamfetamine en 50% levoamfetamine, dexamfetamine is de sterkere van de twee.bobsacamano zei:Is toch Ritalin of vergis ik me nou? Of was Ritalin nou Methylphenidate? Ik heb een keer Ritalin gehad namelijk.
Psychedelibee zei:Volgens mij heb je verschillende sterktes, maar heb jij wel eens dextroamfetamine geprobeerd bob?
Dit gaat natuurlijk alleen op als je ze zelf voorgeschreven krijgt, de topicstarter geeft aan dat hij dexamfetamine via andere wegen verkregen heeft.Medic zei:In principe zou je gewoon je medicatie mee kunnen nemen naar een festival.
Als je geen problemen wilt kan je beter de officiele bijsluiter meenemen (ook dex-amfetamine heeft een bijsluiter) en in je potje/doosje niet meer tabletten meenemen dan je nodig hebt, die dag eventueel de dag erna. Voor de zekerheid het liefst niet alle tabletten meenemen naar binnen, mocht je met de auto gaan, kan je ze beter daar bewaren.
bij
Dexamfetamine tabletten zijn er ook retard (met vertraagde afgifte), je zou in het vervolg daarvan een verpakking kunnen aanvragen op recept speciaal voor dit soort situaties. De tablet werkt dan veel langer omdat het geneesmiddel langzamer vrij komt dan bij de 'normale' tabletten.
Deze worden echter niet vergoed, dus zelf betalen aan de balie (net zoals bij methylfenidaat retard, zoals Concerta).
Op http://www.medicijnkosten.nl kun je een inschatting maken van de kosten, de daadwerkelijke kosten zijn afhankelijk van receptregels/aflevertarief die de apotheek in rekening brengt.
). Daarna zal de cake een uurtje of 8 werken en kan ik in de comedown nog rustig een pilsje drinken. Ik zit alleen nog te twijfelen of ik dan een hele, of een halve plak wil eten (ik ben niet van plan om helemaal van de kaart te raken).bobsacamano zei:Misschien dag 1 de cake voor meer chill op muziek die je toch minder vind. Dag 2 de dextro voor meer energie.
Mijn eerste reactie toen ik de titel zag was ook echt even huh, wtf.bobsacamano zei:Je vergelijkt twee volkomen verschillende dingen met elkaar.
Ik heb heel vaak geblowd, maar spacecake op een festival zou ik ook niet zo snel doen. Dan liever gewoon blowen wat mij betreft.Fool zei:Ik als geen-blower zou het niet aandurven om spacecake op een festival naar binnen te gooien, maar misschien is dat wel anders voor mensen die vaker blowen. :P
Als je ze uit de strip haalt en in een zakje stopt kan dat prima hoor. Ik heb ook vaak xtc pillen in mijn onderbroek gehad naar een festival en nooit problemen mee gehad. Als je het van te voren gaat slikken maak je denk ik eerder een kans de lul te zijn aangezien ze dan wellicht aan je zien dat je wat gebruikt hebt.justmakepeace zei:een halve strip dex in mn onderbroek is wel een beetje veel denk ik, heb er natuurlijk geen ervaring mee en andere mensen die ik spreek die dat wel hebben zijn er vrij relaxed onder. Maarja, zoals ik al zei ben ik daar geen held in.
Fool zei:Maar met 10 pillen dex gepakt worden zijn wel 10 units op basis van de opiumwet, ik weet niet hoe soepel ze daarmee omgaan?
Dat is waar, maar denk niet dat de TS van plan is 10 dex pillen te gaan slikken, althans dat lijkt me wat veel. Maar zal wel snel meer dan 1 worden waarschijnlijk.Fool zei:Maar met 10 pillen dex gepakt worden zijn wel 10 units op basis van de opiumwet, ik weet niet hoe soepel ze daarmee omgaan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."