#1
Hallo mensen,
Ik weet niet zo goed waar ik dit moest plaatsen, dus ik dacht dan gooi ik het hier maar in!
Over een week heb ik dus een twee daags festival, de eerste dag is niet zo mijn muziek en is het wel gezellig enzo, maar wil ik liever gewoon wat bier drinken en gek doen zoals normaal. Dag twee is iets meer mijn muziek en ik zit me al een tijdje af te vragen of ik die dag dan spacecake zou kunnen doen en hoeveel. Nu beviel me gisteren ineens dat ik ook dexamfetamine heb liggen.
Spacecake was mijn eerste idee omdat ik het gewoon kan eten op weg naar het festival toe, naar binnen kan voordat het ingewerkt is en er dan dus niks aan de hand is en ik niks naar binnen hoef te smokkelen (want ik ben een mietje en mijn kleine jaap is niet groot genoeg om een hele plak cake onder te verstoppen
). Daarna zal de cake een uurtje of 8 werken en kan ik in de comedown nog rustig een pilsje drinken. Ik zit alleen nog te twijfelen of ik dan een hele, of een halve plak wil eten (ik ben niet van plan om helemaal van de kaart te raken).
Als ik voor de dex ga kan ik gewoon 20 tot 25 mg snel naar binnen werken voordat ik in de rij ga staan en werkt dat ook lekker lang, maar toch lekker mild door en zullen ook niet veel mensen het van me in de gaten hebben. Het enige echte nadeel is dat ik me helemaal de tering zweet en ook helemaal uitdroog natuurlijk.
Nu is de vraag wat zou ik doen en in welke dosering? Ik heb met beide al wel wat ervaring en weet dus wel ongeveer wat ik kan verwachten, alleen op een festivalterrein is het toch weer even anders en goed om verschillende meningen te verzamelen
. Ik zit tevens waarschijnlijk wel met een kater van de dag ervoor, al kan ik me natuurlijk ook wat inhouden. Mocht de kater te erg zijn of het weer val heel erg tegen, dan kan ik de cake ook gewoon weg flikkeren en de dex thuis laten.
Ik weet niet zo goed waar ik dit moest plaatsen, dus ik dacht dan gooi ik het hier maar in!
Over een week heb ik dus een twee daags festival, de eerste dag is niet zo mijn muziek en is het wel gezellig enzo, maar wil ik liever gewoon wat bier drinken en gek doen zoals normaal. Dag twee is iets meer mijn muziek en ik zit me al een tijdje af te vragen of ik die dag dan spacecake zou kunnen doen en hoeveel. Nu beviel me gisteren ineens dat ik ook dexamfetamine heb liggen.
Spacecake was mijn eerste idee omdat ik het gewoon kan eten op weg naar het festival toe, naar binnen kan voordat het ingewerkt is en er dan dus niks aan de hand is en ik niks naar binnen hoef te smokkelen (want ik ben een mietje en mijn kleine jaap is niet groot genoeg om een hele plak cake onder te verstoppen
). Daarna zal de cake een uurtje of 8 werken en kan ik in de comedown nog rustig een pilsje drinken. Ik zit alleen nog te twijfelen of ik dan een hele, of een halve plak wil eten (ik ben niet van plan om helemaal van de kaart te raken).Als ik voor de dex ga kan ik gewoon 20 tot 25 mg snel naar binnen werken voordat ik in de rij ga staan en werkt dat ook lekker lang, maar toch lekker mild door en zullen ook niet veel mensen het van me in de gaten hebben. Het enige echte nadeel is dat ik me helemaal de tering zweet en ook helemaal uitdroog natuurlijk.
Nu is de vraag wat zou ik doen en in welke dosering? Ik heb met beide al wel wat ervaring en weet dus wel ongeveer wat ik kan verwachten, alleen op een festivalterrein is het toch weer even anders en goed om verschillende meningen te verzamelen