Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat vind jij nu echt een k**drugs?

wat vind jij nu echt een k**drugs?

29 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ghb, wat een rotspul.
eerst zo geil als boter, daarna zo misselijk dat ik niet meer op mijn benen kon staan
dat was de eerste keer.
de tweede keer, kan ik me helemaal niet meer herinneren (black out) terwijl ik niet veel gehad had, vraag me niet hoeveel maar ik meen 1/5 van een 'normale' dosis voor iemandvan 60 kg.
voor mij een reden deze drugs niet meer te gebruiken.

ketamine, nog zoiets goors, ook 2x gehad (begin me ook af te vragen of je alles soms 3x zou moeten doen, het heilige getal) eerste keer, de weg naar de hel en weer terug (ws te veel gehad, hoewel zorgvuldig afgewogen), de tweede keer rectaal toegediend en toen viel ik in een slome slaap.
ook nooit meer.
D
Devil etherLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wiet word ik nerveus van en krijg ook paniekaanvallen en word er psychotisch van (de dagen erna) en word er gewoon heel suf en anti-sociaal van. kut spul.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Salvia Divinorum, leuk als het werkt. Maar óf het werkt is op het moment dat je gebruikt een grote vraag, beetje jammer van een gezellig geplande avond.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Devil ether zei:
Wiet word ik nerveus van en krijg ook paniekaanvallen en word er psychotisch van (de dagen erna) en word er gewoon heel suf en anti-sociaal van. kut spul.
Klik om te vergroten...

Precies hetzelfde, kankerbende is het.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#5
nou, ik vind wiet ook niet lekker, krijg der rare gedachten van.

hasj daarentegen vind ik geweldig.
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alcohol, vraag me meer dan de helft van de zondagmorgens af waarom ik überhaupt nog drink...
En verder wiet aangezien ik dat totaal niet geregeld krijg in m'n lichaam :kots:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hier ook alcohol, de kater is de ergste van allemaal.. Al blijft het een haat-liefde verhouding want elke keer drink ik weer
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alcohol, vraag me meer dan de helft van de zondagmorgens af waarom ik überhaupt nog drink...
Klik om te vergroten...

Ik ook altijd. :kots:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
GHB gebruik het nooit, vermoed dat ik er allergisch voor ben.

En wat een drama die zooi oplevert bij (veel) gebruikers niet normaal meer.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tijdloos zei:
GHB gebruik het nooit, vermoed dat ik er allergisch voor ben.

En wat een drama die zooi oplevert bij (veel) gebruikers niet normaal meer.
Klik om te vergroten...
Hoop dat t beeldspraak is, GHB is namelijk een lichaamseigen stof. :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fool zei:
Tijdloos zei:
GHB gebruik het nooit, vermoed dat ik er allergisch voor ben.

En wat een drama die zooi oplevert bij (veel) gebruikers niet normaal meer.
Klik om te vergroten...
Hoop dat t beeldspraak is, GHB is namelijk een lichaamseigen stof. :P
Klik om te vergroten...

Nouja de keren dat ik het probeerde werd ik er ziek van.

Weet dat het een natuurlijke stof is; zal er voldoende van hebben van nature of iets. Als ik het gebruik word ik simpelweg niet goed :P

Moet er wel bij zeggen dat ik verder niemand ken die ziek word ervan, zal wel aan mijn brein liggen
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alcohol, Idd de kater die niet te doen is
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#13
https://twitter.com/WijkAg_Vught_MR/sta ... 9358340096
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#14
darkbull zei:
https://twitter.com/WijkAg_Vught_MR/status/511558649358340096
Klik om te vergroten...

Tjsa dus jij wijt dat aan het middel? Lijkt me dat de gebruiker hier het probleem is en niet het middel...
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tjsa dus jij wijt dat aan het middel? Lijkt me dat de gebruiker hier het probleem is en niet het middel...
Klik om te vergroten...

Absoluut, is hetzelfde met xtc, zodra je leest dat iemand is overleden door een overdosis MDMA krijg het middel de schuld. Heeft gewoon te maken met onverantwoord drugs gebruik.
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#16
nou, ik wijt het ook aan de gebruiker hoor, totaal onverantwoord.

maar ghb zelf! ik zie er weinig voordelen van, vind het troep.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind een alcoholkater minder erg dan een drugskater moet ik zeggen????? Ik plan dan namelijk gewoon de zondag vrij en dan voel ik me die zondag wel kut maar dan is het daarna ook gewoon weer over. Met drugs heb ik de hele week naderhand nog een net-niet gevoel, ik slaap slecht en ik heb het gevoel dat ik alles wat ik moet doen (studeren, werken, stage) niet of minder goed kan uitvoeren. Plus, als ik water drink tussendoor en voor het slapen en nog wat eet is mijn alcoholkater nooit al te erg.

Verder heb ik eigenlijk geen enkele slechte ervaring met drugs gehad, welke dan ook, dus ehhhhhhhhh KOM MAAR DOORRRRRRRRRRRRRRR.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Klopt inderdaad, een kater van alcohol ben je na 1 dag wel weer te boven. Bij harddrugs gebruik merk je gewoon de rest van de week wel dat je iets hebt gebruikt. Ik vind alleen de kater van alcohol intensiever (misselijke, moe, koppijn, nergens zin in hebben) dan drugs vaak. Al kan ik vaak na een avondje doorhalen op drugs ook niks meer. :rolleyes:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hmm ja van alcohol ben ik lichamelijk ziek bij een kater. Met drugs is het een vaag gevoel en meer geestelijk. Dat vind ik persoonlijk dragelijker.
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#20
ZERO- zei:
Ik vind een alcoholkater minder erg dan een drugskater moet ik zeggen????? Ik plan dan namelijk gewoon de zondag vrij en dan voel ik me die zondag wel kut maar dan is het daarna ook gewoon weer over.
Klik om te vergroten...

van een echte kater ben ik vaak een hele zondag (en maandag nog een beetje) slecht aan het gaan; klein bordje avondeten en mss smiddags een stuk fruit gaat er nog net in. Vind het vooral kl*te omdat ik vrij veel fitness (wil ook wel eens meer dan 60 kilo wegen :') :( ) en daardoor de maandag al eigenlijk kan overslaan omdat ik geen energie heb.
Verder is de afweging kater / ervaring voor mij een stuk belangrijker en ben ik dus bereid een halve week niet helemaal helder te zijn na een geweldige zaterdag.

MAAR dit verschilt uiteraard bij iedereen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."