#1
ik ghb, wat een rotspul.
eerst zo geil als boter, daarna zo misselijk dat ik niet meer op mijn benen kon staan
dat was de eerste keer.
de tweede keer, kan ik me helemaal niet meer herinneren (black out) terwijl ik niet veel gehad had, vraag me niet hoeveel maar ik meen 1/5 van een 'normale' dosis voor iemandvan 60 kg.
voor mij een reden deze drugs niet meer te gebruiken.
ketamine, nog zoiets goors, ook 2x gehad (begin me ook af te vragen of je alles soms 3x zou moeten doen, het heilige getal) eerste keer, de weg naar de hel en weer terug (ws te veel gehad, hoewel zorgvuldig afgewogen), de tweede keer rectaal toegediend en toen viel ik in een slome slaap.
ook nooit meer.
eerst zo geil als boter, daarna zo misselijk dat ik niet meer op mijn benen kon staan
dat was de eerste keer.
de tweede keer, kan ik me helemaal niet meer herinneren (black out) terwijl ik niet veel gehad had, vraag me niet hoeveel maar ik meen 1/5 van een 'normale' dosis voor iemandvan 60 kg.
voor mij een reden deze drugs niet meer te gebruiken.
ketamine, nog zoiets goors, ook 2x gehad (begin me ook af te vragen of je alles soms 3x zou moeten doen, het heilige getal) eerste keer, de weg naar de hel en weer terug (ws te veel gehad, hoewel zorgvuldig afgewogen), de tweede keer rectaal toegediend en toen viel ik in een slome slaap.
ook nooit meer.

