Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe eigen pillen labaratorium.

Je eigen pillen labaratorium.

29 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik in mijn high zit, fantaseer ik wel eens met vrienden over een eigen labaratorium.
Dit is sowieso onhaalbaar gezien mijn kennis van scheikunde.
Nu heb ik laatst de serie breaking bad gezien. (Alle afleveringen)
En dit maakte mij toch een beetje nieuwsgierig.

Zou het in theorie haalbaar zijn om in je kelder een kleine drugs labaratorium op te zetten?
Afgezien van het feit waar je je grondstoffen enzovoort gaat halen.

En zijn er eigenlijk XTC labs in Nederland/België, die snoepjes moeten toch ergens vandaan komen. :rock:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, dat is prima mogelijk, over manieren waarop mag hier (denk ik) niet gesproken worden. 't zal je verbazen hoe makkelijk bepaalde soorten drugs te produceren zijn. :P
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#3
Fool zei:
Ja, dat is prima mogelijk, over manieren waarop mag hier (denk ik) niet gesproken worden. 't zal je verbazen hoe makkelijk bepaalde soorten drugs te produceren zijn. :P
Klik om te vergroten...
Neem nu GHB. Nahja, laten we zeggen dat een vriend van een vriend dit heeft geprobeerd te maken. Dit was aardig gelukt. Nooit getest geweest. :wink:

Maar pillen, nu heb ik het specifiek over pillen, je kan toch moeilijk de gamma binnenstappen en vragen voor een pildrukmachine?

Alhoewel ik in mijn droomwereld alles tot op de details heb uitgewerkt. een eigen merk! :hearteyes:

EDIT; zojuist wat rond gekeken op een ander forum, het blijkt nu dat ze een mal hebben van metaal, waar je een X aantal pillen in kan maken. Je kunt je eigen mal maken uit metaal, met je eigen logo enzovoort.. je smeert er ''XTC-pap'' op en neemt een plaat om erop te leggen. dan wacht je tot het droogt.

Nou weet ik niet als dit correcte informatie is, maar zag er wel een beetje logica in. :hearteyes:

EDIT2;

Na nog een beetje rondgekeken te hebben sta ik ervan verbaast dat je het gehele proces, waar je die grondstoffen haalt, etc.. gewoon tot op de details uitgewerkt staat online.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je kunt ook gewoon capsules vullen hoor xD
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fool zei:
Je kunt ook gewoon capsules vullen hoor xD
Klik om te vergroten...
Ben je toch een tijdje bezig hoor, ik denk voordat je aan de 1000 pillen zit dat je middeltje al bedorven is en je een nieuwe mix moet maken. :beer:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat denk ik niet :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
MentalFucked zei:
En zijn er eigenlijk XTC labs in Nederland/België, die snoepjes moeten toch ergens vandaan komen.
Klik om te vergroten...

Nederland was altijd het grootste XTC productieland ter wereld, tegenwoordig Canada volgens mij.

Uiteraard is het mogelijk om zelf een XTC lab op te zetten, echter is de vraag of je gaat slagen en niet gepakt wordt. Je vraagt op een forum hoe dat in zijn werk gaat, reken maar dat de politie hier wel eens meeleest :wink:

Het is makkelijker om wiet te kweken dan om een XTC lab op te zetten.. Ik zou er nooit aan beginnen :P
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#8
En zijn er eigenlijk XTC labs in Nederland/België, die snoepjes moeten toch ergens vandaan komen.
Klik om te vergroten...

Als je het lokale Limburgse nieuws zou volgen komt er toch nog redelijk vaak voorbij dat er een lab is gevonden of dat er bijvoorbeeld bergen afvalstoffen in een of ander bos zijn gedumpt. Dat heeft natuurlijk te maken met de aanvoer van de benodigde grondstoffen vanuit Duitsland (of België).
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Het enige wat me enigszins aantrekt aan het maken van eigen xtc-pillen is LEUKE BLIJE LEUKE LIEVE LOGOOTJES JAAAA KLEURTJES EN VORMPJES JOEHOEEE.

Maar verder: nah te veel moeite.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#10
ZERO- zei:
Het enige wat me enigszins aantrekt aan het maken van eigen xtc-pillen is LEUKE BLIJE LEUKE LIEVE LOGOOTJES JAAAA KLEURTJES EN VORMPJES JOEHOEEE.

Maar verder: nah te veel moeite.
Klik om te vergroten...

Ik had uitval op school dus had besloten om een eigen logo te designen in studie.
Klasgenoten zijn immers op de hoogte van mijn gebruik.

Zal morgen blaadje meenemen van school en hier posten!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ZERO- zei:
Het enige wat me enigszins aantrekt aan het maken van eigen xtc-pillen is LEUKE BLIJE LEUKE LIEVE LOGOOTJES JAAAA KLEURTJES EN VORMPJES JOEHOEEE.

Maar verder: nah te veel moeite.
Klik om te vergroten...

Hahahahaha nailed it!! Ik heb ook echt wel iets beters te doen, pilletjes kosten bijna niks en ik doe het 2x per jaar. Daar ga ik geen moeite voor doen
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lees een artikel van een week terug, blijkt gewoon dat er chemische stoffen van een nog niet gevonden drugslabo in de buurt in de bossen gedropt zijn. Er waren 4 kinderen met de fiets in gevallen deze hebben brandwonden opgelopen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dayum... Drugs produceren vind ik helemaal top, maar mensen die chemicaliën in bossen dumpen... daar kan ik echt zo slecht tegen..

MentalFucked zei:
Er waren 4 kinderen met de fiets in gevallen deze hebben brandwonden opgelopen.
Klik om te vergroten...

Verdomme man... wat kan ik daar boos om worden
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
SmartieAndMe zei:
Dayum... Drugs produceren vind ik helemaal top, maar mensen die chemicaliën in bossen dumpen... daar kan ik echt zo slecht tegen..

MentalFucked zei:
Er waren 4 kinderen met de fiets in gevallen deze hebben brandwonden opgelopen.
Klik om te vergroten...

Verdomme man... wat kan ik daar boos om worden
Klik om te vergroten...

+1

Ik zou (LSD) microdots gaan fabriceren en aan de farma industrie verkopen als therapeutisch middel. Het word toch alweer (deels) gezien als medicijn , ben je nog 'legaal' bezig ook :)

:hearteyes:
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als jullie willen stuur ik jullie de kranten artikelen door via PB.
Ik zet ze liever niet hier neer I.V.M anominiteit.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tijdloos zei:
Ik zou (LSD) microdots gaan fabriceren en aan de farma industrie verkopen als therapeutisch middel. Het word toch alweer (deels) gezien als medicijn , ben je nog 'legaal' bezig ook :)

:hearteyes:
Klik om te vergroten...
"Dokter, ik voel me de laatste tijd zo neerslachtig."

"Hier jongen, ik schrijf je een receptje voor een velletje blotters. Dan ben je zo weer over dat dipje heen."

Ideale wereld :hearteyes:
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nou ja, de medische wereld is ook maar een groot complot.
Kanker patiënten vergiftigen door chemo te geven met een 3% slagingskans voor ontelbare euro's.
Iemand in mijn familie is dokter (Weet niet wat hij van mij is, is eigenlijk geen familie meer, maar wel van mijn oma, daar is het de neef van.)

En nou had zijn eigen kind kanker gekregen.
Hij deed de behandeling van kanker patiënten.
Hij verbad de behandelende arts om chemo te geven aan zijn eigen zoon.
Zijn zoon was toen denk ik 21, is ongeveer 6 jaar geleden. Ik was toen nog maar 11. Kan me daar niet echt veel herinneren, gelukkig vertellen mijn ouders dit nog wel eens tegen andere mensen die iemand kennen die momenteel kanker heeft.

I.P.V chemo therapie, zette hij zijn zoon op een suikervrij dieet en diende hem iets van wiet toe, of hasj.. wet niet meer wat het precies was. En vertelde ons dat zijn zoon nu 90% kans heeft om de kanker te overwinnen.

Hij heeft de kanker ook overwonnen.

Ik lees hier vaker iets over op internet, maar vraag mezelf af is dit gewoon puur toeval of echt zo?

Het zou maar een zieke maatschappij zijn moesten de dokters het zwijgen opgelegd krijgen door de farmaceutische industrie?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
SmartieAndMe zei:
Dayum... Drugs produceren vind ik helemaal top, maar mensen die chemicaliën in bossen dumpen... daar kan ik echt zo slecht tegen..

MentalFucked zei:
Er waren 4 kinderen met de fiets in gevallen deze hebben brandwonden opgelopen.
Klik om te vergroten...

Verdomme man... wat kan ik daar boos om worden
Klik om te vergroten...
Ik kan er ook heel slecht tegen, maar dit is helaas het logische gevolg van het huidige systeem. Hoe meer voorraad aan afvalstoffen ze hebben staan hoe hoger hun productie en dus straf geschat zal worden indien ze gepakt worden. En als ze het naar een chemisch afval punt brengen worden ze gelijk gepakt, helaas.
S
SnowblindLid
01-01-2024, 00:00
#19
MentalFucked zei:
Als jullie willen stuur ik jullie de kranten artikelen door via PB.
Ik zet ze liever niet hier neer I.V.M anominiteit.
Klik om te vergroten...

Dan zou ik de betreffende post deleten. Als ik zou willen, ben ik daarmee in combinatie met de mediabeelden binnen no time achter je verblijfplaats.
Er is de laatste weken maar 1 incident met deze strekking in de media geweest. :wink:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fool zei:
Ik kan er ook heel slecht tegen, maar dit is helaas het logische gevolg van het huidige systeem. Hoe meer voorraad aan afvalstoffen ze hebben staan hoe hoger hun productie en dus straf geschat zal worden indien ze gepakt worden. En als ze het naar een chemisch afval punt brengen worden ze gelijk gepakt, helaas.
Klik om te vergroten...

Tsja, maar dat praat 't nog niet goed. Hopelijk komen er betere mogelijkheden...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."