Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoed feestje hebben en 2 dagen later weer fris zijn?

Goed feestje hebben en 2 dagen later weer fris zijn?

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SexyLexyLid
01-01-2024, 00:00
Hey allemaal, even een vraagje.
Ik ga 1 augustus naar Katharsis (stevig feestje) en 3 augustus moet ik alweer naar Praag rijden met de auto. Wat zouden jullie aanraden zodat ik wel nog goed kan beuken op de party maar ook weer redelijk fris de auto in kan stappen? Ik dacht zelf aan pep, heb niet heel veel ervaring met dit goedje maar je hersenen worden geloof ik niet heel erg aangetast.

Alvast dank!
T
Timmie94Lid
denk dat pep of coke "het beste" is. Zou niet voor mdma gaan aangezien je je dan waarschijnlijk niet goed kunt concentreren met auto rijden. (ik heb zelf vaak in ieder geval wel dat mn concentratie enzo wat minder is de dagen na mdma)

4FA zou ik persoonlijk ook niet doen, omdat je dan waarschijnlijk 2 augustus niet kan slapen.. tenminste dat heb ik altijd.. kan altijd pas na 12-14uur na inname 'slapen' als ik geluk heb

ik zou wel oppassen met pep dat je niet te laat nog neemt, probeer wel wat slaap te pakken na het feest. doorhalen zou onverantwoord zijn naar mijn mening.
S
SirErickLid
SexyLexy zei:
Wat zouden jullie aanraden zodat ik wel nog goed kan beuken op de party maar ook weer redelijk fris de auto in kan stappen? Ik dacht zelf aan pep
Klik om te vergroten...
Dat kan je doen, maar als je na het feest nog wilt slapen dan kun je beter coke gebruiken.
L
LemonLid
Niet, als je echt zeker wilt zijn kun je beter niks gebruiken.. :flushed:
S
SirErickLid
Lemon zei:
Niet, als je echt zeker wilt zijn kun je beter niks gebruiken.. :flushed:
Klik om te vergroten...
Dat zou inderdaad het beste zijn, maar goed, wat hij ook nog kan gebruiken is bijvoorbeeld 4-Fluorococaine. Voordelen: volgens mij kost het geen drol, de effecten zijn hetzelfde als bij gewone coke en daarbij heb je veel minder nodig aangezien het een erg potent goedje is.
S
SkittlesAndMeLid
Niks, gewoon lekker nuchter feesten. Uppers geven een vermoeidheidskater en vermoeid 10 uur achter elkaar rijden is erg onverstandig. Downers zullen je het feest niet laten volhouden en blowen is ook erg stom aangezien ze in duitsland tegenwoordig regelmatig urinetests doen waarna je enorme boetes kunt krijgen.

Feesten kan ook nuchter erg leuk zijn, als dat niet kan moet je je misschien andere dingen afvragen :wink:
S
Sally TessioLid
SmartieAndMe zei:
Niks, gewoon lekker nuchter feesten. (...) Feesten kan ook nuchter erg leuk zijn, als dat niet kan moet je je misschien andere dingen afvragen :wink:
Klik om te vergroten...
+1
J
JmthsLid
Goed feestje hebben en 2 dagen later weer fris zijn?
Klik om te vergroten...

Phenibut had zich hiervoor waarschijnlijk wel goed geleend.
E
EKSTASIELid
Sally Tessio zei:
SmartieAndMe zei:
Niks, gewoon lekker nuchter feesten. (...) Feesten kan ook nuchter erg leuk zijn, als dat niet kan moet je je misschien andere dingen afvragen :wink:
Klik om te vergroten...
+1
Klik om te vergroten...

Bij Katharsis nuchter was geen optie... :flushed:
S
Sally TessioLid
EKSTASIE zei:
Bij Katharsis nuchter was geen optie... :flushed:
Klik om te vergroten...
Als het zulke idiote beukmuziek is dat het nuchter niet enjoyable is om naar te luisteren, dan is het naar mijn inziens gewoon geen goede muziek.
Tijd geleden ook nuchter op Reaktor gestaan. Wel vermaakt toen, maar de muziek is gewoon echt niet best. Heb echter ook weleens een Reaktor set gehoord die prima overdag te luisteren is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."