#1
Hey allemaal, even een vraagje.
Ik ga 1 augustus naar Katharsis (stevig feestje) en 3 augustus moet ik alweer naar Praag rijden met de auto. Wat zouden jullie aanraden zodat ik wel nog goed kan beuken op de party maar ook weer redelijk fris de auto in kan stappen? Ik dacht zelf aan pep, heb niet heel veel ervaring met dit goedje maar je hersenen worden geloof ik niet heel erg aangetast.
Alvast dank!
Ik ga 1 augustus naar Katharsis (stevig feestje) en 3 augustus moet ik alweer naar Praag rijden met de auto. Wat zouden jullie aanraden zodat ik wel nog goed kan beuken op de party maar ook weer redelijk fris de auto in kan stappen? Ik dacht zelf aan pep, heb niet heel veel ervaring met dit goedje maar je hersenen worden geloof ik niet heel erg aangetast.
Alvast dank!