Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey allemaal, even een vraagje. Ik ga 1 augustus naar Katharsis (stevig feestje) en 3 augustus moet ik alweer naar Praag rijden met de auto. Wat zouden jullie aanraden zodat ik wel nog goed kan beuken op de party maar ook weer redelijk fris de auto in kan stappen? Ik dacht zelf aan pep, heb niet heel veel ervaring met dit goedje maar je hersenen worden geloof ik niet heel erg aangetast. Alvast dank!"
"Hey hallo, De laatste tijd lees ik verschillende berichten over de combi van 4fmp en xtc. De een vind het geweldig, de ander raadt het af omdat het neurotoxisch is. Laatst nam ik deze combi op Era (Reaktor), eerst 200mg 4f, na 6 uur een kwartje (domino) en 2 uur later nog een kwartje, en dit was top. Aangezien de hoeveelheden xtc laag waren, vraag ik me af of dit nog steeds schadelijk is? Begrijp dat het niet handig is om 3 hele erin te gooien, maar een beetje kan mss wel? Alvast bedankt!"
"Thanks voor alle reacties! Een beetje wat ik had verwacht helaas: niet meer doen deze combo."