Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag over welke drug te gebruiken

Vraag over welke drug te gebruiken

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
K
KkkkkkkkkkkkkkkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen,

dit is mijn eerste bericht op dit forum en begin gelijk met een vraag. Zelf heb ik verschillende drugs uitgeprobeerd (wiet, hasj, truffels en xtc) maar nu wou ik iets met mijn vriendin gebruiken. Het liefst zou ik een vorm van psychedelics gebruiken maar zij is zelf niet 100% stabiel in het leven dus dit is geen goed idee. Ik zoek iets wat leuke visuals geeft, en overal een leuke tijd. Nu is alleen het probleem waar we dit moeten gebruiken, het beste is bij mij thuis maar aangezien mn ouders nooit weg zijn kunnen we dit alleen in mijn kamer gebruiken als zei slapen. (dus niet al te heftig spul) :tongueout:

Hopelijk hebben jullie wat goede ideeën voor ons!
K
KkkkkkkkkkkkkkkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Misschien is 6-apb (benzo fury) wat? XTC gevoel, maar dan allemaal wat milder en (hele) lichte visuals. Als je echt visuals wilt hebben, kom je toch echt bij psychedelica uit.
Klik om te vergroten...

En what about 2CB/4FMP? (ik ben niet super bekend met deze middelen maar heb gehoord van vrienden dat het een fijne ervaring was)
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#3
2CB zou kunnen maar je hebt geen love-gevoel ofzo. Dus erg romantisch is het niet :P

Kun je niet toch voor XTC/MDMA gaan? In een iets lagere dosis is mijn ervaring dat zich dit juist heel goed leent voor met z'n tweetjes thuis. Weliswaar heb je dan niet te maken met visuals als het goed is.

Hou er ook rekening mee dat het niet super chill is om te gaan zitten vagen op je kamertje, wetende dat paps en mams er praktisch naast liggen. Ik zou toch echt liever een andere plek of ander moment uitkiezen waar jullie het rijk alleen hebben. Zeker als je toch voor een (licht) tripmiddel gaat kan dat behoorlijk van invloed zijn.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maffixsi zei:
En what about 2CB/4FMP? (ik ben niet super bekend met deze middelen maar heb gehoord van vrienden dat het een fijne ervaring was)
Klik om te vergroten...
2C-B is ook een optie, al is dat wel psychedelica vandaar dat ik het niet noemde. Maar het is wel een relatief licht tripmiddel (zolang je niet te hoog doseert uiteraard), dus misschien is het toch een idee. 4-FMP heb ik zelf geen ervaring mee.
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lachgas misschien een idee? Kan je prima bepalen hoe heftig je het wil hebben en duurt ook niet lang. Het heeft een psychedelisch tintje en is niet zo duur :)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
2C-B in lagere dosis kan wel leuk zijn. 4FA is vergelijkbaar met mdma en pep en is naar mijn mening eerder een partydrug.
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#7
ElvenSpice zei:
Lachgas misschien een idee? Kan je prima bepalen hoe heftig je het wil hebben en duurt ook niet lang. Het heeft een psychedelisch tintje en is niet zo duur :)
Klik om te vergroten...

Dat idee had ik ook eventjes maar als TS thuis woont en de ouders zijn thuis gaat dit waarschijnlijk niet ongemerkt. Het is een vrij lawaaierige activiteit. Verder zou het wel ideaal zijn.
E
ElvenSpiceLid
01-01-2024, 00:00
#8
Narayani zei:
ElvenSpice zei:
Lachgas misschien een idee? Kan je prima bepalen hoe heftig je het wil hebben en duurt ook niet lang. Het heeft een psychedelisch tintje en is niet zo duur :)
Klik om te vergroten...

Dat idee had ik ook eventjes maar als TS thuis woont en de ouders zijn thuis gaat dit waarschijnlijk niet ongemerkt. Het is een vrij lawaaierige activiteit. Verder zou het wel ideaal zijn.
Klik om te vergroten...

Het geluid van ballonnen is inderdaad iets te aanwezig als de ouders thuis zijn haha :sunglasses:
Denk zoals de meeste hier al zeggen lichte dosis 2C-B wel een leuk spacy sfeertje kan creëren.
Filmpje kijken met wat leuke sfeerlichtjes maakt zeker een mooie avond. 6-APB is ook chill, maar aangezien de ouders de hele dag thuis zijn kan het wel zijn dat het de volgende dag opvalt. Tenminste bij mij was de kaakspanning en het malen erg aanwezig, terwijl ik dat bij MDMA nooit echt heb.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bijkomend voordeel is dat 2C-B door velen ook wel als een goed afrodisicum wordt gezien.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien is 6-apb (benzo fury) wat? XTC gevoel, maar dan allemaal wat milder en (hele) lichte visuals. Als je echt visuals wilt hebben, kom je toch echt bij psychedelica uit.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Voordat iedereen nou vanalles gaat aanraden, wat betekent dit:
Maffixsi zei:
zij is zelf niet 100% stabiel in het leven
Klik om te vergroten...
?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
Voordat iedereen nou vanalles gaat aanraden, wat betekent dit:
Maffixsi zei:
zij is zelf niet 100% stabiel in het leven
Klik om te vergroten...
?
Klik om te vergroten...

Dat "zij zelf" gedeeltelijk "labiel" in het leven staat.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#13
LOL

Maar 2CB kan ook zeker een love gevoel geven hoor. Het is een psychedelica maar niet heel zwaar en zeker als je een klein beetje neemt goed te doen. En idd zoals Bee al zegt ook leuk tussen de lakens.

MeejheM zei:
Exceptional Insight zei:
Voordat iedereen nou vanalles gaat aanraden, wat betekent dit:
Maffixsi zei:
zij is zelf niet 100% stabiel in het leven
Klik om te vergroten...
?
Klik om te vergroten...

Dat "zij zelf" gedeeltelijk "labiel" in het leven staat.
Klik om te vergroten...
d
dewildeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Exceptional Insight zei:
Voordat iedereen nou vanalles gaat aanraden, wat betekent dit:
Maffixsi zei:
zij is zelf niet 100% stabiel in het leven
Klik om te vergroten...
?
Klik om te vergroten...

Misschien is z'n vriendin een meisje van 16-21, die hebben dat nog al eens.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
MeejheM zei:
Exceptional Insight zei:
Voordat iedereen nou vanalles gaat aanraden, wat betekent dit:
Maffixsi zei:
zij is zelf niet 100% stabiel in het leven
Klik om te vergroten...
?
Klik om te vergroten...
Dat "zij zelf" gedeeltelijk "labiel" in het leven staat.
Klik om te vergroten...
Dat is niet wat het betekent. Dat is wat er staat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."