spongecola zei:
Ik zou liever geen lsd doen haha... Vond 15gr hollandia als eerste keer al veelste overweldigend. Ik wil wel een keer 2cb proberen op een feest, rond de 15mg.
hollandia ? zijn da paddos ofzo ?
2cb, paddos, LSD. Het is onzin om daar echt onderscheid tussen te maken welke nou sterker zou zijn. Licht allemaal aan de dosis.
En aanraders, mescaline dan. Om mijn bovenstaande paragraaf dan gelijk zelf te ondermijnen en toch onderscheid te maken:
Paddos ervaarde ik meer als een zware donkere trip. (2x gedaan hoeft voor mij niet meer)
LSD is heel verwarrend, maar wel helderder en stuurbaarder.
2CB minder mentaal verwarrend, maar heel erg imput overload.
Mescaline was voor mij heel subtiel en helder. "Ik weet niet zo of ik nou echt aan het trippen ben.... Ohja, ik zie een futuristische ruimte stad waar een tent staat, ik denk dat ik toch aan het trippen ben" (Als je de hele cactus eet dan keert je maag binnenstebuiten, als je een cactus concentraat eet ook, als je een zuiver extract of synthethische neemt niet of bijna niet)