Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeginnende drugsgebruikende dame

Beginnende drugsgebruikende dame

12 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Raad ook eerder met tripervaring of zonder lsd/tripervaring zal een dosis rond de 80 mics zou genoeg moeten zijn.
Of Ketamine dat heeft een dissociatieve werking In plaatst van trippen.. Weer heel anders als LSD

LSD vind ik persoonlijk het beste vriendelijke tripstofje :hearteyes:
S
StonedBarbieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal!!

Ik ben nieuw op dit forum, aangezien ik mij bezig hou met "beginnend" drugs gebruik. Ik heb daarom ook jullie advies nodig!! (Meid, 22 jaar, 55 kg, 173 cm)

Wegens mijn gezondheidsverleden heb ik een zeer hoge tolerantie wat medicijnen en drugs betreft (lang verhaal, bespaar ik jullie). Mijn ervaringen zijn XTC meerdere malen (zeer hoge dosis van goede kwaliteit en uiteraard getest), helaas weinig resultaat terwijl al mijn vrienden er "heel" goed op reageerde. GHB heb ik last van katers... Medicatie gebruik van opiaten en benzo's ben ik goed in thuis, hier merk ik ook pas wat van in hoge doseringen. Maar dit word ik een beetje zat...

Ik ben in voor wat nieuws!! Maar weet niet zo goed wat?! Ik denk zelf aan iets waar ik lekker euforisch en high van word, hebben jullie toevallig een wonder middel? :rock: Haha Tot nu toe nog niet voldoende ervaren helaas...

Modknip zie forumregel 1 volgende keer is ban.

Oh ja, ene ik gebruik recreatief af en toe. :wink:

Modedit zie forum regel 1

Thank you xx
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wel als je het mij vraagt stel ik het volgende wondermiddel voor; 'la cocaina'

Vanaf dat het witte goud zich door je neusgaten en weg zoekt naar alle banen in je lichaam, krijg je een heerlijk, warm, tintelig gevoel. Als het eenmaal in werking treed zal je het gevoel hebben dat je heel de wereld aankan! Niets zal je tegen houden terwijl jij de magisch vloed voelt tot in het kleinste deeltje van je lichaam! En als je het gevoel kwijt begint te raken jas je nog maar eens een baar door je neus totdat je zakje leeg is en je terug naar de realiteit moet gaan.


En wees gerust iedereen gebruikt hier recreatief/ af en toe.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
ketamine? lsd? er is zoveel keuze tegenwoordig... ik hou het zelf liever bij de klassiekers.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Welkom!


MeejheM zei:
ketamine? lsd? er is zoveel keuze tegenwoordig... ik hou het zelf liever bij de klassiekers.
Klik om te vergroten...
Ik ook , op proscaline na op uitzondering komt doordat er geen mescaline is (bedoel de chemische variant natuurlijk)

Verder ook de classic voor mij ,alles komt daar toch vandaan in zekere zin :)

Begin rustig en hou netjes regelmaat en pauzes gebruik drugs voor extra fun laat niet de drugs jou gebruiken.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
StonedBarbie zei:
een zeer hoge tolerantie wat medicijnen en drugs betreft (lang verhaal, bespaar ik jullie).
Klik om te vergroten...
Houd je wel in de gaten dat niet alle soorten tolerantie voor drugs-/medicatiegebruik hetzelfde zijn? Als je vaak hoger moet doseren met XTC of opiaten is het nog best waarschijnlijk dat ketamine of LSD nog net zo goed werken als bij ieder ander. Ik raad je dan ook aan om dat nieuws niet direct hoog te gaan doseren, vooral niet als het iets psychedelisch betreft. :)

Ik ben in voor wat nieuws!! Maar weet niet zo goed wat?! Ik denk zelf aan iets waar ik lekker euforisch en high van word, hebben jullie toevallig een wonder middel? :rock: Haha Tot nu toe nog niet voldoende ervaren helaas...
Klik om te vergroten...
Allereerst, als je praat over een lang verhaal met medicatiegebruik, dan ga ik er op dit moment vanuit dat je gestopt bent met medicatie. Vooral antidepressiva, antipsychotica en benzooi/opiaten kunnen nogal gevaarlijk zijn als deze gecombineerd worden met andere stoffen.

Je zoekt een drug waar je euforisch en high van wordt zeg je, in dat geval is het makkelijk zoeken. Van elke drug wordt je high, en van bijna elke drug wordt je over het algemeen ook euforisch of op zijn minst happy.

Je schrijft dat je al ervaring hebt met GHB, XTC, opiaten en benzooi, en dat je iets anders zoekt. Grofweg gezegt blijven de volgende 'drugsklasses' over:
- Stimulanten
- Psychedelica
- Dissociatieven

Onder stimulanten schaar je normaal de amfetamines, cocaïne en de XTC-achtige stoffen. De reden dat ik deze groep niet oversla met benoemen is omdat cocaïne en amfetamine wel echt anders zijn dan XTC. :)

Psychedelica zijn de tripmiddelen, stoffen die je mentale beleving op de kop zetten en je dwingen om eens op een andere manier naar allerdaagse zaken te kijken. Ik zou niet gelijk zeggen dat psychedelica altijd euforisch zijn, maar van een goede trip krijg ik altijd een heel vrolijk/tevreden gevoel van binnen dat best lang aanhoud. Bij psychedelica moet je wel een beetje opletten, je bepaald namelijk zelf in zekere mate wat voor effect je zult ervaren. Psychedelica kan je gevoelens gigantisch vergroten of versterken, dus als je er bijvoorbeeld met een kuthumeur aan begint zul je wellicht een verschrikkelijke trip tegemoed gaan. Ook dien je rekening te houden met verassingen, bijvoorbeeld je telefoon uit, een dag ervoor bij je ouders op visite(zodat ze niet spontaan langs komen) en je huisdeur op slot houden.
Mocht je echt interesse hebben in het gaan trippen kan ik je aanraden om eest de volgende (3-delige) blog eens door te lezen zodat je een wat vollediger beeld krijgt van wat een trip inhoud.
http://disregardeverythingisay.com/post ... experience
http://disregardeverythingisay.com/post ... sychedelic
http://disregardeverythingisay.com/post ... sychedelic
Onder de psychedelica vallen bijvoorbeld de middelen: LSD, paddo's/truffels, DMT en 2C-B.

Dissociatieven zijn een groep stoffen waarvan het effect bijzonder lastig uit te leggen is aan iemand die deze drugs nog nooit eerder gebruikt heeft. Simpel gezegd ligt het effect een beetje tussen psychedelica en downers, maar helaas doet deze beschrijving aboluut geen eer aan het effect. Denk bij stoffen uit deze klasse drugs bijvoorbeeld aan: Ketamine, methoxetamine, Salvia Divinorum of Lachgas.

Wat voor jou de beste keuze is zal helemaal afhangen van jouw eigen voorkeuren. Wat betreft de stimulanten zijn de meest voordehand liggende opties(imo) cocaïne, amfetamine of 4-FA. Persoonlijk gebruik ik liever amfetamine of 4-FA dan cocaïne, maar het effect hiervan lijkt wel meer op het stimulerende van XTC. Als je echt iets totaals nieuws wilt zou je het daarom misschien beter in de hoek van cocaïne kunnen zoeken(al zal amfetamine/4-FA je ongetwijfeld ook een leuke avond opleveren). :)

Als je je aan psychedelica wilt wagen is het wellicht handig om te beginnen met een rustige trip en daarom te kiezen voor 2C-B of voor een relatief lage hoeveelheid truffels of LSD.

En dan heb je nog de dissociatieven, uit die groep is het meest makkelijke dat ik je kan aanraden eigenlijk ketamine. Dit blijf ik zelf een heerlijke stof vinden en ik ken ook niet veel mensen die het effect niet waarderen. Ik moet je er wel bij waarschuwen dat hogere doseringen nemen wel een veel heftiger effect op kan leveren, daar voelen zich een stuk meer mensen onprettig bij. :wink:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijdloos zei:
[knip...]Ik ook , op proscaline na op uitzondering komt doordat er geen mescaline is (bedoel de chemische variant natuurlijk)

Verder ook de classic voor mij ,alles komt daar toch vandaan in zekere zin :)

Begin rustig en hou netjes regelmaat en pauzes gebruik drugs voor extra fun laat niet de drugs jou gebruiken.
Klik om te vergroten...

Hoezo is er geen synthetische mescaline? ik weet wel waar ik moet zijn. Alleen vind ik het niet zo gechikt voor beginners, waar dit topic om draait.

Ik denk dat lsd hier het meest geschikt is...
S
StonedBarbieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedankt voor de tips mensen!

Nu nog kijken. Knip lees de forumregels nog eens door!
http://www.drugsforum.nl/ucp.php?mode=terms
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
2CB lijkt me ook wel een leuk middel om uit te proberen :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
StonedBarbie zei:
(Meid, 22 jaar, 55 kg, 173 cm)
Klik om te vergroten...

Is dit nou een contact afvertentie ofzo ?

Misschien had de mod dat ook moeten knippen, we mogen het niet over prijzen hebben he :grin:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#11
Freudiaans...

Dat is allemaal relevante informatie voor de dosering van sommige middelen. het kan ook nog zijn dat ze zich gewoon voor wil stellen.

Beginnend gebruikende jongedame, 22, slank, zoekt leuke spontane drug om wat spannende momentjes te beleven in het weekend. Contactgegevens bekend bij de redactie.

en nou wachten he...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
:sunglasses:

Maar goed ondertussen staat alles er bijna al lijkt me.
Geniet met mate!
A
AttimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tekzor668 zei:
2CB lijkt me ook wel een leuk middel om uit te proberen :)
Klik om te vergroten...

Daar ga ik me naar alle waarschijnlijkheid dit weekend aan wagen! Ben benieuwd!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."