StonedBarbie zei:
een zeer hoge tolerantie wat medicijnen en drugs betreft (lang verhaal, bespaar ik jullie).
Houd je wel in de gaten dat niet alle soorten tolerantie voor drugs-/medicatiegebruik hetzelfde zijn? Als je vaak hoger moet doseren met XTC of opiaten is het nog best waarschijnlijk dat ketamine of LSD nog net zo goed werken als bij ieder ander. Ik raad je dan ook aan om dat nieuws niet direct hoog te gaan doseren, vooral niet als het iets psychedelisch betreft.
Ik ben in voor wat nieuws!! Maar weet niet zo goed wat?! Ik denk zelf aan iets waar ik lekker euforisch en high van word, hebben jullie toevallig een wonder middel?

Haha Tot nu toe nog niet voldoende ervaren helaas...
Allereerst, als je praat over een lang verhaal met medicatiegebruik, dan ga ik er op dit moment vanuit dat je gestopt bent met medicatie. Vooral antidepressiva, antipsychotica en benzooi/opiaten kunnen nogal gevaarlijk zijn als deze gecombineerd worden met andere stoffen.
Je zoekt een drug waar je euforisch en high van wordt zeg je, in dat geval is het makkelijk zoeken. Van elke drug wordt je high, en van bijna elke drug wordt je
over het algemeen ook euforisch of op zijn minst happy.
Je schrijft dat je al ervaring hebt met GHB, XTC, opiaten en benzooi, en dat je iets anders zoekt. Grofweg gezegt blijven de volgende 'drugsklasses' over:
- Stimulanten
- Psychedelica
- Dissociatieven
Onder stimulanten schaar je normaal de amfetamines, cocaïne en de XTC-achtige stoffen. De reden dat ik deze groep niet oversla met benoemen is omdat cocaïne en amfetamine wel echt anders zijn dan XTC.
Psychedelica zijn de tripmiddelen, stoffen die je mentale beleving op de kop zetten en je dwingen om eens op een andere manier naar allerdaagse zaken te kijken. Ik zou niet gelijk zeggen dat psychedelica altijd euforisch zijn, maar van een goede trip krijg ik altijd een heel vrolijk/tevreden gevoel van binnen dat best lang aanhoud. Bij psychedelica moet je wel een beetje opletten, je bepaald namelijk zelf in zekere mate wat voor effect je zult ervaren. Psychedelica kan je gevoelens gigantisch vergroten of versterken, dus als je er bijvoorbeeld met een kuthumeur aan begint zul je wellicht een verschrikkelijke trip tegemoed gaan. Ook dien je rekening te houden met verassingen, bijvoorbeeld je telefoon uit, een dag ervoor bij je ouders op visite(zodat ze niet spontaan langs komen) en je huisdeur op slot houden.
Mocht je echt interesse hebben in het gaan trippen kan ik je aanraden om eest de volgende (3-delige) blog eens door te lezen zodat je een wat vollediger beeld krijgt van wat een trip inhoud.
http://disregardeverythingisay.com/post ... experience
http://disregardeverythingisay.com/post ... sychedelic
http://disregardeverythingisay.com/post ... sychedelic
Onder de psychedelica vallen bijvoorbeld de middelen: LSD, paddo's/truffels, DMT en 2C-B.
Dissociatieven zijn een groep stoffen waarvan het effect bijzonder lastig uit te leggen is aan iemand die deze drugs nog nooit eerder gebruikt heeft. Simpel gezegd ligt het effect een beetje tussen psychedelica en downers, maar helaas doet deze beschrijving aboluut geen eer aan het effect. Denk bij stoffen uit deze klasse drugs bijvoorbeeld aan: Ketamine, methoxetamine, Salvia Divinorum of Lachgas.
Wat voor jou de beste keuze is zal helemaal afhangen van jouw eigen voorkeuren. Wat betreft de stimulanten zijn de meest voordehand liggende opties(imo) cocaïne, amfetamine of 4-FA. Persoonlijk gebruik ik liever amfetamine of 4-FA dan cocaïne, maar het effect hiervan lijkt wel meer op het stimulerende van XTC. Als je echt iets totaals nieuws wilt zou je het daarom misschien beter in de hoek van cocaïne kunnen zoeken(al zal amfetamine/4-FA je ongetwijfeld ook een leuke avond opleveren).
Als je je aan psychedelica wilt wagen is het wellicht handig om te beginnen met een rustige trip en daarom te kiezen voor 2C-B of voor een relatief lage hoeveelheid truffels of LSD.
En dan heb je nog de dissociatieven, uit die groep is het meest makkelijke dat ik je kan aanraden eigenlijk ketamine. Dit blijf ik zelf een heerlijke stof vinden en ik ken ook niet veel mensen die het effect niet waarderen. Ik moet je er wel bij waarschuwen dat hogere doseringen nemen wel een veel heftiger effect op kan leveren, daar voelen zich een stuk meer mensen onprettig bij.
![:wink:]()