Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal!! Ik ben nieuw op dit forum, aangezien ik mij bezig hou met "beginnend" drugs gebruik. Ik heb daarom ook jullie advies nodig!! (Meid, 22 jaar, 55 kg, 173 cm) Wegens mijn gezondheidsverleden heb ik een zeer hoge tolerantie wat medicijnen en drugs betreft (lang verhaal, bespaar ik jullie). Mijn ervaringen zijn XTC meerdere malen (zeer hoge dosis van goede kwaliteit en uiteraard getest), helaas weinig resultaat terwijl al mijn vrienden er "heel" goed op reageerde. GHB heb ik last van katers... Medicatie gebruik van opiaten en benzo's ben ik goed in thuis, hier merk ik ook pas wat van in hoge doseringen. Maar dit word ik een beetje zat... Ik ben in voor wat nieuws!! Maar weet niet zo goed wat?! Ik denk zelf aan iets waar ik lekker euforisch en high van word, hebben jullie toevallig een wonder middel? Haha Tot nu toe nog niet voldoende ervaren helaas... Modknip zie forumregel 1 volgende keer is ban. Oh ja, ene ik gebruik recreatief af en toe. Modedit zie forum regel 1 Thank you xx"
"Bedankt voor de tips mensen! Nu nog kijken. Knip lees de forumregels nog eens door! http://www.drugsforum.nl/ucp.php?mode=terms"